Nettikaupat

pistin tiedustelumeilin stongast ja kertosivat et yks löytyy viel joten laitoin tulemaan, extrana viel parit sisurit et ois mahollista saaha jotain vääränkokosena tms häikkää :stuck_out_tongue:

eilen shoppailin lisäks palikkaa bike-failorderist ja crclt, voi tehä sit sellast empiiristä vertailuu näitten eri mestojen nopeudest, luotettavuudest ja asiakaspalvelust, kaikki ei tuu kuitenkaan mun tuurilla menemää putkeen :smiley:

Onko joku tilannut lähiaikoina Planet X:n mustan takanavan, shimmin rattaan väliin ja mustaa tankonauhaa ko. puljusta?

Mulle oli tulossa oma lähetys, mutta Itellaattori oli törkännyt luukusta kaksi noutoilmoitusta, toisessa lähetyksessä nuo em. kamat, joita en kyllä muista tilanneeni. Pussin kyljessä oli kyllä mun osoitetiedot, eli vika on lähettäjän päässä.

^Ehdotan alkolukkoa Jussin kompuutteriin…

Ei vaan, aika kumma homma???

Nii ja nyt kun mietin, niin mun tilaus oli itse asiassa On-Onelle, ei Planet X:lle, vaikka samaa puljuahan noi taitaa olla.

Omasta tilauksesta löytyy sähköpostivahvistukset sun muut ja paketista löyty vastaava kuitti. Tosta toisesta se taas uupu.

Voipi olla, että lähettämön pojilla on näin alennusmyyntien aikaan pikku hoppu.

Ei Axel tai Ivi oo sattunut noita pulikoita tilaamaan?

^ Omatuntoni kestää elämisen uuden takanavan kanssa.

Juu omat navat saapu n. 1,5kk sitten eli ei kyllä oo nyt tullut noita tilailtua. aika hämärä homma kyllä ;o

NKOTB - 17:57, 12.1.2011 » Onko joku tilannut lähiaikoina Planet X:n mustan takanavan, shimmin rattaan väliin ja mustaa tankonauhaa ko. puljusta? Mulle oli tulossa oma lähetys, mutta Itellaattori oli törkännyt luukusta kaksi noutoilmoitusta, toisessa lähetyksessä nuo em. kamat, joita en kyllä muista tilanneeni. Pussin kyljessä oli kyllä mun osoitetiedot, eli vika on lähettäjän päässä.
Mitä ihmettä?! Sulla on siellä mun viime viikolla tilaamat kamat:

BTPXCO-BLK - 1 - Cork Bar Tape / Black
HUPXPITR-BLK-32-R - 1 - Planet X Pista Track Hub / Black / 32h / Rear

Mulla on tilaus- ja lähetysvahvistusmeilit täällä ihan oikein mutta ei oo pakettia näkynyt ei.

Pieni maailma (tai ainakin fiksipiirit).

Nyt jussi valittaa on-onelle ettei kamoja oo tullut, NKOTB myy tavaran, voitot jaetaan ja on-one lähettää uuden navan. Ei ne suomenkielistä yksvaihdetta lue.

Tosin on-onen nykyhinnoilla ei pääse yhellä navalla ja tankonauhoilla rikastumaan :slight_smile:

Kauanko teillä on noissa planet-x tilauksissa menny? Britit vei rahat maanantaina nii koska mahtais olla odotettavis?

^^ no niin, asia on selvitetty.

planet X lähettää mun tilauksen uudelleen, ja toinen jussi sai yllätyslahjan saadessaan pitää vastaanottamansa tavarat. harmi vaan etten tällä kertaa tilannut esimerkiksi sitä planet X:n karboniittiratarunkosettiä…

Jees. Seuraavissa Porin lama-ajoissa sit palkintona Planet X:n takanaabeli.

Ilmottele Jussi sit etukäteen ennen kuin pistät tonne seuraavaks tilausta, niin pistetään homma uusiks.

Onkohan kukaan tilannut täältä www.26bikes.com? Puolalainen pulju. Ns Analog 2011 kiinnostaa…

Kauan mahtaa kestää tilaus kun nyt on sitten tavara loppunut jota vielä kun laitoin tilauksen oli “in stock”…? Sähköposti kyselyihin vastaava henkilökin palaa töihin vasta 31pvä. Planet-X oli siis tilaus osoite.

Tilasin 29.12 Evanscyclesiltä 2010-mallin Chrage Plug racerin. Pyörälaatikko tuotiin kotiovelle 10 päivä. Siististi pakattu, ei naarmuja, kaikki osat tallella ja kunnossa. Suosittelen.

Nocu - 17:29, 15.1.2011 » Kauan mahtaa kestää tilaus kun nyt on sitten tavara loppunut jota vielä kun laitoin tilauksen oli "in stock"..? Sähköposti kyselyihin vastaava henkilökin palaa töihin vasta 31pvä. Planet-X oli siis tilaus osoite.
No jos sun tavarat oli tilatessa varastossa, ja mitään virheitä ei ole tapahtunut niin viikossa ainakin omat On-One/Planet-X tilaukset ovat saapuneet.

Nii tilatessa oli vielä varastossa,mutta tuli s-postia viikkoa myöhemmin että tuote loppu =/

Bajnok (http://hercehurca.hu)/:
Tilasin budapestilaisesta Bajnok Fixiestä kaksi paria Michen kiekkoja ja vähän muuta pikkukrääsää. Tilaus sähköpostilla ja rahat tilisiirrolla. Rahat maksuun uudenvuoden aattona, paketti saapui kotiovelle 13. tammikuuta. Yhteydenpidossa välillä katkoksia, mutta uskoisin tämän johtuvan joulupyhistä sun muista. Edukkaat hinnat. Google translate kääntää sivut suht lukukelpoisiksi, jos magyaari ei suju.

Zigura - 0:23, 17.1.2011 » Google translate kääntää sivut suht lukukelpoisiksi, jos magyaari ei suju.
"Government is completely straight" :)