Nähty kaupungilla:

Tänään näky pari fiksipolkupyörää tiksin lidlillä. Toinen oli se musta fabribikes. Aivot ei tajunnu moikata kun olin vaihdepyörällä

Manskulla ydinkeskustassa erottajan suuntaan mustaks speksattu Rolleri (tai Sebu?), jota ajo mustaks speksattu nutturapäinen ihminen. Hieno pyörä sulla! terv. sporakyylä

Hesojen topeliuksenkadulla äsken joku miesoletettu tpaitasankari pyssytti vihreellä fiksillä jossa edessä aerospoke. Hyvää muussia oli t. Bussikyylä

Villesika - 19:34, 10.8.2019 » Tänään näky pari fiksipolkupyörää tiksin lidlillä. Toinen oli se musta fabribikes. Aivot ei tajunnu moikata kun olin vaihdepyörällä
Check!

Kotipihan (vierailu)bongaukset Rusalla, top 5:

  • Kunnon State bicycle co. moderni crittikelkka, kaikin puolin hieno
  • Legendaarinen Lookki täydellisillä paloilla, onkohan sitä Zigura/Isoratas -sarjaa?
  • Tänään kiva punainen Bareknucle (tai joku sen tapainen)
  • metallinharmaa teräsratapyörä oivalla maulla koottuna (klassisesti siis)
  • Ja tietty naapuri E:n yhä käytössä oleva Le Prince, sen ison fiksiaallon synnyttämä suomalainen rakkauslapsi

… kaupassa. Mietin et tuttu naama ja moikkasin vähän liian myöhään :slight_smile:

Bareknucle (tai joku sen tapainen)
Mihinkäs muuten rystyt on kadonneet? Ja IROt? Ennen vanhaan niitä tuntui olevan kadut ja fixedgeargallery täynnä, nyt en edes muista koska olisin viimeksi bongannut edes internetistä.

Ja kromiset piankki pistat?

F. Kaeppae - 21:40, 12.8.2019 » ..... kaupassa. Mietin et tuttu naama ja moikkasin vähän liian myöhään :-)
näin sun naaman mut tukka ei ollu samanlainen ku viimeksi nii ei jäänyt reseptoreihin.

wiskarin oon nähny ajavan rystyllä tai jollain amerikan eegelillä parikin kertaa asuntoni ohitse.

scphnt - 14:07, 7.8.2019 » Joku naisoletettu sinkulalla kehui satulaani Hesarilla. Sit oon miettinyt sitä musiikkitalon Vicini pursuittia päivittäin ohi ajaessa, kun se ei näytä liikkuneen ainakaan kuukauteen.
Musatalon Vicinin takakiekon kehässä on Vandoren Paris -tarrat, omistaja on mitä luultavimmin siis klarinetisti tai saksofonisti. Joku vois nyt vaan hakea sen pyörän pois siitä lojumasta.

Iiron kanssa läpsyt Hietalahdenkadulla.

Ystävällinen yksivaihteilija keltaisella rollerilla kävi kyselemässä avuntarvetta eilen kuuden maissa Roihupellon Motonetin kohdalla. Apua ei tarvittu mutta kiitos vielä ja moi tätäkin kautta.

Iiro Sörnäs rantatiellä, Tude Kaivokadulla, Sidney Kaivopuistossa, Eli UKK kadulla… hyvä päivä bongailla.

Kid_skidi_scientifik muussaamassa konalla unioninkatuu kohti liisankatuu pinnakortti etukiekossa? Paljon dataa nopealla vilkaisulla ajoradan puolelta.

edit. Ja mikko tosiaan aamupäivällä kaivokadulla loota etutartsilla. Ilo nähdä.

voin: tunnustaa.

vastabongaus jäi tosin suorittamatta. kiire: oli.

ChainThug - 21:56, 12.8.2019 »
Bareknucle (tai joku sen tapainen)
Mihinkäs muuten rystyt on kadonneet? Ja IROt? Ennen vanhaan niitä tuntui olevan kadut ja fixedgeargallery täynnä, nyt en edes muista koska olisin viimeksi bongannut edes internetistä.
Mul on iro, eilen ajelin viimeksi :d

kukas tuli Teurastamolla kommentoimaan mun spacerstäkkiä?

nalle wheelroos - 22:33, 15.8.2019 » kukas tuli Teurastamolla kommentoimaan mun spacerstäkkiä?
oisko ollu tahmatassu tai armeijan visa?

Keltainen oliko KHS Flite täysii Joensuun kävelykadun yli, vaikutti foorumilaiselta. Moi!

Oon lähes satavarma että näin oranssin ahman/jonkun vastaavan pyörän jossa oli myös tanwall renkaat itämerenkadulla.

millon team ahma kokoontumisajot?