Nähty kaupungilla:

luuccu ukko kertoi että basaari myy nyt korppeja jotka suojelee pyörävarkailta

talvikankaalla joku skidaili mäshillä tuossa iltapäivällä

Kimi spotattu lähettiajossa Runeberginkadulla 11:n maissa raitiojunanvaunusta käsin. Hyvin se vetää.

Tahmatassu - 20:40, 2.8.2019 » luuccu ukko kertoi että basaari myy nyt [s]korppeja[/s]naakkoja jotka suojelee pyörävarkailta https://i.imgur.com/9eAcej4.jpg
Reps...

rodessa stem cappi aika löysällä

Koivulan dynamo - 21:44, 2.8.2019 » Kimi spotattu lähettiajossa Runeberginkadulla 11:n maissa raitiojunanvaunusta käsin. Hyvin se vetää.
Oho. Paluu kaduille jo nyt?

Jaaha jos nappais fillarin ja lähtis katsastamaan Pärnun kirpputorin neukkukelloja tarjonnan…

Vienot nyökkäykset hieman ennen klo.17 Ramsaynrannassa. o/

Joku naisoletettu sinkulalla kehui satulaani Hesarilla.

Sit oon miettinyt sitä musiikkitalon Vicini pursuittia päivittäin ohi ajaessa, kun se ei näytä liikkuneen ainakaan kuukauteen.

Tätä on tullut myös ite ihmeteltyä, nätti runko

Kerrotteko vielä minkälaisella lukolla oli kiinni ja missä niin osaa ottaa oikeat välineet mukaan.

Vicinin omistaja vois esim. myydä sen mulle. Ihana. Ihailin jo viime kesänä tai sitten ajan rakenne on hämärtynyt päässäni.

Joku erikoinen vicini pursut tais olla viime kesänä käpylässä kaupan eessä varmaan kuukauden tai pidempää.

eiks se oo tää

kuva faffen flickristä

Joo toi, eri, stemmi, keula ja vanteet kylläkin. Yritin kaivella kuvaa pedalroomista, mut se on ihan kakkapylly nykyään palveluna.

nyt on raju kelkka

^^^Ai juma. Syytän velomyyjäisiä tai jotain. Hienoja aikoja.

Kukas iltavuorolainen lähti tossa vähän ennen kymmentä Larunpyörästä? Pinkillä vigorellilla, mikäli hämärässä ehdin erottaa vauhdilla vierestä suhahtanutta vehjettä.
…ihan rad ja mash meno muuten, mutta siinä Lauttasaarentiellä ois ihan ajorataa ja pyöräkaistaakin tarjolla. :-/

Tyksin edessä tänään kolmen maissa foorumi oletettu henkilö, vienot nyökkäykset.
Itse talutin punaista Leaderia.
Hei vaan sullekkin :slight_smile:

Peltolantiellä tikkurilassa tuli tänään joku sinkulamaasturilla (oisko ollu unit?) vastaan.

Terve vaan

T. hitaasti perheen kanssa lirutellut fiksikuski tien toiselta puolelta