Nähty kaupungilla:

Viime päivien vähän oudompia bongauksia kotikulmilta:

pe oliko Cinelli Tutto joka arpoi Arabiankadun mutkassa mihin olisi menossa, moi vaan

la aamulla siisti musta Peugeot konversio Arabian koulun kohdalla olin jalan niin jäi huutamatta

su ehkä lukottaisin 49 maitokahvi rollerin kaupassa käydessä vaikka ollaankin Arabian lintukodossa

su iso Bridgestonekin kaupan telineissä

Olikohan helatorsdagia edeltävänä iltana kun moikkailin rostfridille kyläsaaren suoralla. Muutamia kertoja aieimminkin käsi noussut tai suu auennut vastaavassa tilanteessa samalla suoralla.

Tänään nimim. jiima tuli Mäkelänrinteen mäkeä ylös vastaan samalla kun itse rullailin poolopyörällä täysii alas. Moikkaus ehkä hukkui räikän rallatuksen alle, joten moi vaan täälläkin!

Moikka vaan! Tais mennä vastaus tuuleen kans. Tajusin vasta melkein kohdalla, että kuka ajoi vastaan. :smiley:

DHL-Bullitt. Vai onko tommosia ollu jo kauan, Turussa siis?

Groucho - 20:09, 4.6.2019 » DHL-Bullitt. Vai onko tommosia ollu jo kauan, Turussa siis?
Viime kesänä alotti. Hain sinne töihinki mut tuli sit muita hommia, ois varmaa ollu kivaa.

Eilen korjatessani flättiä leppävaaran suunnalla kohdalle pysähtyi mukava fiksi_henkilö juttelemaan lämpimikseen Felttinsä kanssa. Jäi auki että kuka se oli. Sano morot jos tunnistat itsesi!

Punainen bullitt Kalevankadulla. Meillä oli hetkemme!

ajeliks joku sil myynnissä olleella banaanirossinil baanalle ruohiksen suunnalta tänää noin klo 15? pyörä oli menettänyt keltaisen satulansa, mutta keula sentään oli tallella

Vihree Gännäri träkki länärin kelvillä Tapiolan kohdalla. Olin niin awestruck, etten saanu sanaa suustani.

F.käppä Porthanii ylös lonkku kyydissä ja oikein hyvä kadenssi, jämäkästi satulassa.

Sompasaunalle?

kolkka - 17:19, 5.6.2019 » F.käppä Porthanii ylös lonkku kyydissä ja oikein hyvä kadenssi, jämäkästi satulassa. Sompasaunalle?
Moi! Ihan normaali rullalauta kyydissä ja yllätyspaketti. Sompikselle täältä parkilta!

Pari ujoo tuijotusta äsken välillä rokkimäkki-kalasatama

Pari yksivaihdepyörää nähty juuri lähtevän Haltialan tilalta

Talin viikkokisoissa eilen näkyi ainakin yks konversio, Sebu, ja stickerbomb-etuhaarukallinen Mash oiskohan ollu Bolt. En tiedä osallistuivatko omistajat kisoihin, ratsut kun vaan näin parkissa.

Kolkka-tonttu teollisuuskadulla. Alaotteelta kovaa vastatuuleen!

Pinkki dosno ja sen omistaja Brunon nurkilla kirppareil

Aamuset kona rider fist bumps Rastilan sillalla <3

Kukas ajoi akk noin 13.20 tänään? Mimmin kanssa ja siul oli harmaa pelizolli

About puoli seiskan aikaan kajahti Mellsteninrannassa sotahuuto ja silmäkulmassa vilahti jotakin oranssia (?). Olin niin keskittynyt meditoimaan kaiken turhuutta, että havahduin vasta huutoon. Eli moi vaan näin latentisti.

^ Keltaista.
Sun pyörässä on hyvä väri, kun sen tunnistaa niin kaukaa.:slight_smile: