Nähty kaupungilla:

Anssi husukkeella

halluja

Smoothisti etenevä Colossi-ukko Sturenkadulla nyt.

Pomppiskuski hillitöntä vauhtia vastaan 10km Rovaniemeltä Kemiin päin.

Pukumies kuiskaamassa täysiitä Teolliuukadulla aiemmin tänään. Luin huulilta ja rekisteröin tervehdyksen minuutti liian myöhään. Toinen pukumies musatalolla just äsken Sebuoletetun kyydissä, jossa paksut skinwallit. Internetmoi sinne vielä.

Kellotin mohnomishen ylvään trackstandin toiselta puolelta valoja Hermannin rantatiellä, tai oikeestaan kellotin niitä valoja, koska niissä mun mielestä usein menee enemmän kuin kaksi minuuttia. Tällä kertaa kuitenkin vain puoli minaa.

Käyttäjä FF itä stadissa hyvin voivan näköisenä

Lumikko sörkan rantatiellä? Tuijottelin vain alla ollutta cargoa tietenkin

Tapiola golffin kohdilla tuli ~30min sitten vastaan pinkillä kiekoilla varustautunut yksivaihdehenkilö. Koska ittellä ratadropit, niin huomasin vasta kohdalla ja en kerinnyt morjestaa. Oliko joku täältä?

Sinisellä katuradalla Teollisuuskadulla – meillä taitaa olla sama duunimatka mut eri suuntiin! Moi!

Bongattu Pave, zykkeli, young-gun Carl ja Tahmatassu-Miro.
Edit: myös Leeroy (joka päivä).

eli - 17:17, 24.5.2019 » Bongattu Pave, zykkeli, young-gun Carl ja Tahmatassu-Miro. Edit: myös Leeroy ([b]joka päivä[/b]).
:3

Kukas se vandalisoi mun pyörää Pasilansillan länsipäässä kun olin K-kaupassa. Ihan nokkelaa kyllä flipata tolppaan lukittu pyörä katolleen.

Tutun näköinen yv-juna merihaassa :slight_smile:

Tahmis täysitelty Merihaassa mut junan missasin

perjantaisin niitä siellä kulkee

Näin tänään (tai siis eilen) Baribalin nurkilla ison pinkin laatikon ja paljon satulatolppaa. Olin ihan starstruck niin en saannut mitään edes kiljastua kun tilanne olikin jo ohi.

Niittykummussa kermarolleri juuri nyt!

Hämeentiellä Happo-Orgiat käppäpyörällänsä <3

Omnium stanssatuilla 3M-heijastinteipeillä bongattu Dallapessa.