Nähty kaupungilla:

Jokke A - 11:24, 24.4.2019 » Mustasta Volkkarin tila-autosta huudettiin TÄYSIIt kun ajelin Mankkaalle kotiinpäin eilen puoli kahdeksan aikoihin, olitko se sinä?
Ai se olitkin sinä, ois melkein pitäny tunnistaa. Se oli muuten vihree...

^^ Joo minähän se redin eessä moro nyt täälläkin! Hermannin rantatiellä taisin ajaa SuicideHubin peesiin, en uskaltanu ohi.

Joku tuli Maukallaan(?) himmailen korkeavuorenkatua espalle päin, koplansa kävelyvauhtiin mätsäten. Näytti aika pätevältä laitokselta.

Vaaleanpunainen VISP fixie pyörä stadissa tänään !!

madutin - 21:40, 24.4.2019 » Vaaleanpunainen VISP fixie pyörä stadissa tänään !!
THE CULT IS ALIVE

Äätön kyttyrä tänään lihavassa entouragessa Rye Islannissa.

Eilen Grobi Antti Martinsillan kupeessa maastoisen oloisella pyöräsellä.

Heilutin eilen kättä aleksis kiven kadulla.

Pduk ramsaynrannalla

Koivulan dynamo - 21:34, 25.4.2019 » Äätön kyttyrä tänään lihavassa entouragessa Rye Islannissa.
[i]Sekalainen[/i] entourage: 1 kpl 27.5", 1 kpl 27,5"+, 1 kpl 29+ ja 1 kpl läski. Kaks ensinmainittua oli täysjousitettuja ja kaks viimeksmainittua täysjäykkiä mutta Ruissalossa on sen verran helppoo polkuu että jousittamattomallakin kalustolla pysyi ihan hyvin kyydissä :)

Olin kyl silti vähän että oispa Tallboy :frowning:

..... - 6:30, 26.4.2019 » Heilutin eilen kättä aleksis kiven kadulla.
Taisin heiluttaa takaisin Traverssikujalta käsin.
mohnomishe - 7:11, 26.4.2019 » Pduk ramsaynrannalla
Ajattelinkin että ohitinko sut siinä auton kiertämisen jälkeen. o/

…, sairaannopee ja shouldervalley malminrinteessä

distant uli was heard

Tahmatassu - 18:17, 27.4.2019 » distant uli was heard
Kauppareissulla olin, katsoin, että kuka siellä painaa töitä.

Nutip Pasilassa.

Kukas Turus ajelikaan harmaal Kagerol? Tykittelit Stålarminkadulla, en kerenny kiljasee mitää.

miikovski - 19:05, 29.4.2019 » Kukas Turus ajelikaan harmaal Kagerol? Tykittelit Stålarminkadulla, en kerenny kiljasee mitää.
Meitsi! Terve vaan, huomasin kanssa fixin tai kaks siinä risteyksessä odottamassa mut oli ite keskityttävä tangon kääntämiseen. Läpyt ens kerral

Olikohan joku täältä kun huuteli yllättävät täysiit finnoontiellä tänään about 14.30 maissa? Itse olin liikkeellä vihreellä langsterilla enkä hengästymisen ja hämmästyksen päälle osannut vastata asiaankuuluvalla tavalla

Joo, meitsi.

Hauska kohtaaminen metrossa LOW-polkupyörä kuljettajan kanssa. Ei me nyt sateessa ajeta