Nähty kaupungilla:

Oon varma että näin tutun pyörän kiskojen vieresellä baanalla mutta liian myöhään. Tätä ennen joku relaxed-sinkulaukkeli oli millin päässä jäädä alle kun päätti muuttaa suuntaansa varoittamatta, toivon ettei ollut yvläinen koska löylyt olisi taattu tommosesta

^Ajoiks liian lähellä ilmoittamatta?

Minä moikkasin sua, Tahmis, siinä radan varrella tänään! Ja Alvar Aallon kadun tienoilla joskus viikonloppuna. Iso käsi!

Kuka on tää isukki kuka ajaa bullitilla, hobolla ja asuu alk52-54.

Oon moikannu sua pari kertaa mutta et reagoi :frowning:

Homeiset nyökäytykset tuulitunnelissa.

Täysii vaan näin jälkikäteen.

Ajoikohan joku foorumilainen jarruttomalla pyörällään mun perään urheilukadulla? :smiley:

^ hep, eikä ollut jarruton. Tosin ajoinko perään vai peruutitko sinä keulaani on mielipidekysymys :slight_smile: Hieno Kona sulla.

Joku shortsijäbä Betaniankadulla Crusty-Villen Duratecillä

mankkis - 11:28, 20.4.2019 » Joku shortsijäbä Betaniankadulla Crusty-Villen Duratecillä
Meitsi!

Hemmetin nätti musta-roosa pinarello fiksi/sinkula munkkivuoressa

Fiksikonversioidulla takarenkaalla ajava Chromeselkäinen (brakeless!)tykittelijä - tervehdys. Ajoin Käpylässä takanasi.

Sairaannopee simonkadulla pelokkaana valoissa, katsottiin sun foodie bossin ja kolkkamikon kanssa kun ei kampi liiku

itsekin tein jo toisen tahmis havaintoni. nyt kyllä kampi liikkui ja paikoitellen homma lipsahti jopa cyclo crossin puolelle kun jalkakäytävän, bussipysäkin ja pyörätien merkitykset hämärtyivät oopperan grillin edessä :prayersmoker:

^^ vilautin myös fredalla suvereenia nopeuttani ja kaupunkiliikenteen kiemurtelua hänelle.

vedin täysii koko päivän :wink: ja liikennessäännöt saatto unohtuu mut ei kai se haittaa kuhan on nopee

^ insert oblig Kuha meme

Ketähän jahtasin bambuhäksättimellä noin klo 17 rantatien pitkäl kelvillä? Oliskoha ollu joku musta rolleri?

jboman - 19:11, 23.4.2019 » ^ insert oblig Kuha meme Ketähän jahtasin bambuhäksättimellä noin klo 17 rantatien pitkäl kelvillä? Oliskoha ollu joku musta rolleri?
No nyt kun bambuhäksättimestä puhuit niin mahdoitko eilen (ti) aamusella kurvailla Sanomatalo/Kiasma välikköön? Ja Eli eilen baanalla kans.

Mustasta Volkkarin tila-autosta huudettiin TÄYSIIt kun ajelin Mankkaalle kotiinpäin eilen puoli kahdeksan aikoihin, olitko se sinä?

zykkeli - 7:40, 24.4.2019 »
jboman - 19:11, 23.4.2019 » ^ insert oblig Kuha meme Ketähän jahtasin bambuhäksättimellä noin klo 17 rantatien pitkäl kelvillä? Oliskoha ollu joku musta rolleri?
No nyt kun bambuhäksättimestä puhuit niin mahdoitko eilen (ti) aamusella kurvailla Sanomatalo/Kiasma välikköön? Ja Eli eilen baanalla kans.
Kyl :)

Mankkis kuninkojantiel ft. Pomppis. Mukava kesälyfestyle