Nähty kaupungilla:

Liila vivalo Sörkän fafasin edessä eilen illalla.

Marttinaattori - 12:44, 27.8.2014 » Muutin turkuun. Kävin skanssissa ja tunnistin pifun sormien tatuoinneista joskus viime viikolla. Nyt näin turun amkn pihassa valkoinen felt, josta oon AMAn muistaakseni nähnyt.
Moro vaan! Kattelin kanssa että siellä pihalla oli jonkun keltainen kulkupeli! Olit vieny parhaan parkin kun pääsin paikalle.
Marttinaattori - 12:44, 27.8.2014 » Muutin turkuun. Kävin skanssissa ja tunnistin pifun sormien tatuoinneista joskus viime viikolla. Nyt näin turun amkn pihassa valkoinen felt, josta oon AMAn muistaakseni nähnyt.
Haha :D moro vaan

Kivenlahdentiellä Kattilalahden kohdalla valkoinen sinkula droppistongalla, menit ohi. Sinulla oli keltainen reppu / reppupeite. Köröttelin ettei kurat roisku pyhävaatteille :slight_smile:

Likeli ja Cdale track tukholmankadulla.

Turkoosia ratsua X ratsastanut nainen varustettuna turkoosilla kypärällä eilen illalla puol 8 aikaan Runeberginkadun ja baanan risteyksessä…

Oij oij kun oli hieno peli!

Omnium mini cargo mikälie kuskeineen autotalon nurkalla kampissa. Sininen, vapari, ketju löysällä, ei kukaan foorumilta?

Tuskin, mikä lie turisti.

Heh, koska flunssa, niin ajomeiningit typistyvät muiden bongailuun ikkunasta:

  • pari päivää sitten joku tykitti hiihtomäentietä ylös kiitettävää vauhtia, vihreä pyörä, iso lähettilaukku (musta-punainen), jossa sateenkaaripingviini
  • _Niko & seurue
  • noemi
josbanse - 9:37, 28.8.2014 » Omnium mini cargo mikälie kuskeineen autotalon nurkalla kampissa. Sininen, vapari, ketju löysällä, ei kukaan foorumilta?
Jauza!

Vaparilla ei ole niin nöpönuukaa ketjunkireys jos ketjulinja on suora.

Mä luulin että sulla oli fiksi kun en bongannut takajarrua sillon projulangassa, vai onko jalkajarru? Näppärän näköstä menoa, ajelit sinne baanalle ilmeisesti siitä.

josbanse - 10:50, 28.8.2014 » Mä luulin että sulla oli fiksi kun en bongannut takajarrua sillon projulangassa, vai onko jalkajarru? Näppärän näköstä menoa, ajelit sinne baanalle ilmeisesti siitä.
Ei siinä ole takaista ja jalkajarru on sellainen saatana aikuisten polkupyörissä, nyt tosin olis tosin napakin mihin levynkin ruuvata. Toistaiseksi olen pärjännyt etusella, talveksi vaihdan kiintsarin, pysyy vapari pikkaisen parempana suolasössöstä ja muusta Helsingin ilmastosta.

On muuten jännä huomata, että maasturissa kuluu takapalat nopeammin kuin etuiset ja katupyörässä taas toisin päin.

FIXIEmanin mutsi?

http://goodthingsinternational.com/parts/hoyo_fixieman.JPG

wow

HY:n skeneaidalla bobi, vivalo ja rap!

they hatinging

ChainThug - 14:22, 28.8.2014 » FIXIEmanin mutsi? http://goodthingsinternational.com/parts/hoyo_fixieman.JPG
Hei nyt oikeasti. Mistä noita monipuolaisia spokeja saa? Ihassama vaikka painais kuuskiloo.

Turkoosi planeetta @ Turun amk!

Meitsin. Hieno majavanhäntäasennus?

Edit: On muuten vaaleansininen aka baby blue

Top Dog - 17:17, 28.8.2014 » Meitsin. Hieno majavanhäntäasennus? Edit: On muuten vaaleansininen aka baby blue
Katoin kans et aikamoiset lokariviritykset, mut pääasia jos toimii! Jätin oman siihen sun viekkuun, nyt illan rientoihin! E: koulun pihalla ensin boolia insinöörien kesken. https://farm4.staticflickr.com/3857/14876894259_bbaff2ae7b_b.jpg