Nähty kaupungilla:

angeldust - 18:35, 22.8.2014 » Ehkä Tnts etutarakkapyörän perusteella Sörnäisten rantatiellä ennen kuutta. Vihainen katse!
varmaankki juuh. raivolla kohti teurastamoa sisältäen tiedon kipsauksen lisäviikoista. ja olihan mukana myös krysty ja spurgukin.

Tukholmassa aika hiljanen SKENE ainaki tolleen perjantaiaamupäivästä :smiley: yhen markettimuotipyörän ja yhen Dolanin bongasin. Mut jännästi tosi monessa tusinapyörässä oli Brooksia satulana.

Toni syväraumankadun ja urheilukadun risteyksessä 11:55

Leo - 12:20, 21.8.2014 » Joku loksipää fiksutteli/sinkuloitsi menemään pinnakortteineen ja Jamaika-henkisine(vai näinkö väärin) pyörineen Kustavintiellä.
Hep! :)

Olin hamppupeltoja kattomassa rengastietä kiertämässä päivämissiolla. Epik. Kuva

Kauden ekat onnistuneet kaksisuuntaiset täysii-huudahdukset tänään lasipalatsin edessä vesisateessa. Olin jo menettämässä toivoani että toi huutelu on niin 2013 kun oon huudellu ihmisille pitkin kyliä koko kesän ja jengi kattoo vaan et wtf… :slight_smile:

Biciolli - 22:46, 22.8.2014 » Sivu 512. IBM PC 8086 oli kova kone kun siinä oli 512 kB työmuistia.
Tarkoitat PS/2:ta. IBM PC:tä sai vain 8088:lla.

odie hesarilla. sukkikset jalassa, kadenssi n.50. ratavälit

Vähän ennen seitsemää Viikissä Lynskey maastosinkula ruskeaksi teipatulla maastodropilla. Foorumilaisia?

mkko - 13:39, 23.8.2014 » Olin jo menettämässä toivoani että toi huutelu on niin 2013
In 2014 kukaan ei kuule huutoasi

Fiksettipariskunta Pyynikin trikoon kohdilla muussaamassa joskus puol seittämän maissa. Ja taisin nähdä saman pariskunnan aiemmin Hämeenkadulla kahden jälkeen.

JeeJee - 21:02, 24.8.2014 » Fiksettipariskunta Pyynikin trikoon kohdilla muussaamassa joskus puol seittämän maissa. Ja taisin nähdä saman pariskunnan aiemmin Hämeenkadulla kahden jälkeen.
Näit varmaan minut ja Konnan, aikaikkuna ainakin täsmää. Mulla valkovihreä pomppis ja Konnalla harmaa. Yhteensopivat tuulitakit vaan puuttuu. :D

konna tykitti pyynikinharjulta alas kaheksan jälkeen.

Seinäjoen rautatieasemalla 3 vaihteetonta, joista yhdessä levari. Eniten krapulapäissäni kiinnitin kuitenkin huomiota seurueessa olleeseen violettiin vaihde Battagliniin, siksi koska itsellä myös maantiepyöränä moinen ja näitä näkee harvoin. Paikalla olevia ei ilmeisesti voi täysitellä?

Oranssi fatbike Karjasillalla eilen. Saatto olla vaihteet? En tiijä, oli nii häkellyttävän härski, että menin shokkiin.

jonkun etutartsi-gazelle parkissa proffan kellarin pihalla.

Sinkuloitu Nishiki Roadmaster (kai?) äsken mun rappukäytävässä. Onko joku yyveeläinen mun naapuri hä?!?

kävitkö top dog skanssin clasulla tänään vai oliko vaan häiritsevän saman näköinen jätkä? en viitsinyt moikata kun en ollut varma

Mä kävin ainakin hakemassa sitä johtolistaa

PIFu - 23:05, 26.8.2014 » kävitkö top dog skanssin clasulla tänään vai oliko vaan häiritsevän saman näköinen jätkä? en viitsinyt moikata kun en ollut varma
Sama jäbä. Tunnistat ens kerralla sit ;)

Muutin turkuun. Kävin skanssissa ja tunnistin pifun sormien tatuoinneista joskus viime viikolla. Nyt näin turun amkn pihassa valkoinen felt, josta oon AMAn muistaakseni nähnyt.