Nähty kaupungilla:

Larun sillalla reilu tunti sitten nyökkäykset vaihdettu vastaantulijan kanssa. Pyörä oli tumma (musta kai?), en tiedä, keskityin vastatuulen kukistamiseen…

Moi J_K.

Huhhuh, se on siis itse tehty! No syksyllä sitten tulee kolmas yksivaihteinen kaupunkiin kun opiskelut jatkuu.

Zykkelin lomat on vissiin ohi, kun kohtasimme jälleen pienen tauon jälkeen Hämeenlinnanväylän varrella työmatkaliikenteen merkeissä.

Joo,lomat lusittu ja taas mennään.

Valkoinen pomppis? kurvaili meidän liikkeen ohi Viikissä illalla. Kuskilla oli oranssi laukku selässä. Tän lisäks n. Klo 15.20 tuli Hämeenlinnan motarin alta alikulusta joku vihreellä yksvaihteisella ja kääntyi meikäläisen perään. Just kehä 1 pohjoispuolella. Kättä heiluttelin.

Mäkelänrinteen uimahallin ohi Kumpulan suuntaan ajoi myös joku tummanpuhuva fiksi. Takakiekossa oli joku pinnakortti. Tämä n. Klo 21.30 Ite tulin kampuksen pohjoispuolella kulkevaa kelviä.

KNOG-lätsää ja Feltin Brougham? @Tuiran Lidl , oli siinä joku toinenki, valkonen fiksipyörä(ehkä) hengailemassa

Lauantaina hieman ysin jälkeen erittäin siisti musta palpa-Gitane. Myy, ostan.

jOffe nähty päivällä yläkaupungissa. Ilman meikän lupaa

Erik - 22:16, 22.7.2013 » Lauantaina hieman ysin jälkeen erittäin siisti musta palpa-Gitane. Myy, ostan.
Meinasin sanoa, että minä. Mutta lauantaina pyörä oli kokopäivän sisällä... Onko näitä useampia Helsingissä? Mun runko vois ollaki myynnissä..

^Eiku perhana, perjantaina. Just sen Tall Ship Racesin pikkupaukuttelun jälkeen Kampintorilla. Mitä mie sekoilen.

Ps. Liian snadi, koska 54.

^No sitte täsmää:)

Mustanpuhuva kaveri jollain mustalla pursuitilla ja mustalla bmx-stongalla tänä aamuna kuuden jälkeen kalasatamalta arabiaan päin. Kelikin oli aika synkkä.

NVH - 21:57, 22.7.2013 » Valkoinen pomppis? kurvaili meidän liikkeen ohi Viikissä illalla. Kuskilla oli oranssi laukku selässä.
Todennäköisesti minä Inbredillä.
Karlsson - 9:12, 23.7.2013 »
NVH - 21:57, 22.7.2013 » Valkoinen pomppis? kurvaili meidän liikkeen ohi Viikissä illalla. Kuskilla oli oranssi laukku selässä.
Todennäköisesti minä Inbredillä.
Jep varmaankin. Katsoin vaan ikkunasta että näkyi On-One tekstit enkä rungon muotoja havainnut tarkistaa sen kummemmin kun katosit jo muurin taakse. Perhoja sidoin siinä sisällä.

Oliko sininen triplakolmio-Mielec äsken Turun Hippoksentiellä? Näytti kovasti tuolta joka on foorumillakin.

^ Joo, sama pyörä, uusi omistaja.

Jyväskylässä ajeli iltapäivällä kauppakadulla fixillä mies vastaan, nostin kättä.
Jaakon oranssi myös kauppakadulla, kahlittuna aitaan.
Puistokadulla oven edessä kaiteeseen kahlittu valkopunainen fiksi

Jarruton musta sinkula bongattu velodromin holleilla. Oli melko villin näköstä menoa.

Zigura tuijotteli mua äskön kun venasin läntisel brahenkadulla dösää. Näin myös “lakimiehen” kenellä keltanen pyörä keltasella cinelli alterilla. Hän on jalkakäytävien paroni. Ainakin ellei pyörä oo viimesee vuoteen vaihtanu omistajaa.