Nähty kaupungilla:

Krominen bianchi pista maantieohjaamolla bongattu ennen kahta kuninkojan supermarketilla.

Olen Savonlinnassa. Olen nähnyt kahden päivän aikana kaksi yksivaihteellista. Siis Savonlinnassa. Toinen oli oranssi ja toinen valkoinen. Onko niitä muka täälläkin.

^ Tsot tsot!
Suomi on demokraattinen maa. Myös alueellisesti sekä sivistys että sivistymättömyys on levinnyt tasaisesti. Samoin muoti ja pyörämuoti. Paikkakunnan perusteella ei voi päätellä ihmisistä yhtään mitään. Vaikkapa yhden hengen “taajamassa” voi olla fiksi, jos se asukas sattuu olemaan fiksimuodin innoittama. Yksivaihteisia ja fiksejä näkyy Stadissa enemmän, koska meitä on täällä tiheämmässä. Stadissa sosiaalinen paine ohjaa vähän muodikkaampaan touhuiluun, mutta se ei tarkoita sitä, että muodista ei tiedettäisi muualla.

Visbyn eka fiksi bongattu heti lautalta purkauduttua: puoltoistametrinen enrico jonku 60-senttisen konversioraamin kippurissa puikoissa.

Docidi ja pomppis (?) viikissä! Toinen huuteli, itse pyrin pysymään pystyssä.

mikkes - 19:21, 20.7.2013 » Olen Savonlinnassa. Olen nähnyt kahden päivän aikana kaksi yksivaihteellista. Siis Savonlinnassa. Toinen oli oranssi ja toinen valkoinen. Onko niitä muka täälläkin.
Täältä löytyy oranssin kuski.

Näin tänään heikinpohjassa valkoisen ilmesesti peugeot fiksin, aikaisemmin sitä ei ole näkynyt.

DinWeazel - 21:02, 20.7.2013 » Docidi ja pomppis (?) viikissä! Toinen huuteli, itse pyrin pysymään pystyssä.
Tais olla mun Cinelli ja kaverille eilen kasattu Pomppis. Hyvin muussasit siihen mäkeen, oliki pakko karjasta :)
mitokondrio - 22:33, 20.7.2013 »
DinWeazel - 21:02, 20.7.2013 » Docidi ja pomppis (?) viikissä! Toinen huuteli, itse pyrin pysymään pystyssä.
Tais olla mun Cinelli ja kaverille eilen kasattu Pomppis. Hyvin muussasit siihen mäkeen, oliki pakko karjasta :)
Olin lähes varma että vihreä docidi gara, mutta niin se silmäheittää välillä!

Celeste665 ? Kuopiossa pari tuntii sitte brahen puistossa.

Joku spokeukko summerheatin edes just nyt! Ite sisällä joten ei viittiny huutaa.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/33080121/digi/Kuva2570.jpghttps://dl.dropboxusercontent.com/u/33080121/digi/Kuva2571.jpg

torstaina musta Dosnoventa pinkeillä decalseilla kumiluodin kohdilla.

mannine postas nyt kyllä iha vitu kovia pyöriä!!!

mannine - 11:06, 21.7.2013 » https://dl.dropboxusercontent.com/u/33080121/digi/Kuva2571.jpg
Mun mielestä näin tän Turussa pari viikkoo sitten. Mahtava vehje. Silloin tuossa ei ollut ohjainlaakerin alakuppia ollenkaan. Kuulat oli paljaaltaan näkyvillä. Ton kuvan perusteella en osaa sanoo mikä mahtaa olla tilanne nyt, ilmeisesti sama.

Hokkane (confirmation needed) jokirannassa jutskaamassa jonkun böönan kanssa tosa kahdentoista aikaan, sinistä Dolania olin ainakin näkevinäni. Ite paiskoin vain kovaa ohi ilman mitään tervehdystä tms.

parkkeerasin eilen jazzkadun päähän pyöräni valkosen Mauricen? läheisyyteen, joku trikkikeulan tapainen siinä taisi olla. ihan jännä.

Herne - 15:44, 21.7.2013 » Hokkane (confirmation needed) jokirannassa jutskaamassa jonkun böönan kanssa tosa kahdentoista aikaan, sinistä Dolania olin ainakin näkevinäni. Ite paiskoin vain kovaa ohi ilman mitään tervehdystä tms.
Minäpä siellä! Oisit huudellu vaa :)

mä oon nähny ton joustokeula retron turus kans, säväytti :smiley:

Nähty kaupung… eiku kylillä.

oiskohan ollu nimimerkki ee tms goodlifecoffeessa aamulla noin klo 12