Nähty kaupungilla:

Haha jeejee tais olla @kiiski ja meigä !

2 Likes

Pitkä henkilö lastenlippiksessä Rautatientorilla ku ajettiin siitä maantiepyörillä ohitte tossa päivällä. Olen 99 pros varma että kyseessä oli asb. Ei olla koskaan tavattu mutta foorumin kuvista tunnistin!

Oliko joku täältä joka mulle kovasti huiskutteli bussista 24 Seurasaarentiellä? :call_me_hand:

Heh, kävelin tosiaan lauantaina Rautatientorilla lastenlippis päässä.

Edit: Hetkinen, taisin muuten tuijottaa teidän pyöriä aika pitkään.

1 Like

Tuijotusta en harmillisesti rekisteröiny koska pyörät on toki upiat. Mutta hyvä että henkiloprofilointi osui oikeaan. Jos oikeen rupiaa miettimään niin aika outoa että tunnistaa ihmisen naamasta internetin keskustelupalstan takia mutta tämmöstä tää nyt on.

1 Like

Pave tuli vastaan Unioninkadulla, rollerikohtaaminen!

3 Likes

Olin näkevinäni YV-merkin ruutupaitasen ukkelioletetun mustassa repussa Kantsussa, Kannelpubia vastapäätä olevan bussipysäkin vieressä. Samalla ajelulla tuli joku pitkähkön näköinen heppu vastaan mustalla yksivaihteisella ja etutarakallisella pyörällä Ruskeasannan Shellin vieressä, Valkoisenlähteentien ylittävän sillan kohalla.

Eilen näin taas. Tää on Colossi.

En tiä yhtään kuka oli mutta Lehtisaaressa penkillä tupakilla henkilö ajolasit ja kypärä päässä ja hiton hieno fiksi siinä. En keksiny muuta siinä ku kehaista fillaria ku ajettiin ohi.

Täysiit vaihdettu taluttaen,
kiinteä pyöränarviointikatseenne häkellytti eilen iltapäivällä Pengerkadulle sisäpihalta ulostulevaa, ja ennen kun tuomio oli lausuttu olin jo sanoa “SAMOIN!!!”. (Kans pähee fleda! :slight_smile:

Mehevät täysiit vastaanotettu topeliuksenkadulla siinä stenbäckinkadun risteyksessä, kummasti piristi kun oli vähän bonkki päällä siinä, pitkää siivua takana tänään!

4 Likes

Joo pääsin lesoo huolella kumppanin äidille, ku eka @chillisti kans tehtiin laukkukaupat ja vaihettiin lätinät pihlajatiel ja sit pääs kiekasee sulle täyssiit :call_me_hand:
“Jooh, nää on sellasii hyvii ja kuumii tyyppei.”
“Siis tunnetko nää kaikki?”
“En välttämättä…” :man_kneeling:

15 Likes

Nimimerkki da3bal ko se oli cannondalella joka ajoi rinnalle eilen ennen Munkkivuoren ostaria

Hails and hellos :+1:

Joku huus myös täysiit lauantaina viikinmäessä mutta keskityin säätää musiikkia gettoblasteriin

Tän topin juttuja on viihdyttävä lukee, kun ihmiset tekee välillä mitä ihmeellisimpiä juttuja samaan aikaan jonkun kiekaistessa täysiit. Et mitä kaikkee siellä kaupungin hälinässä tulee tehtyy ja mihin huomio on kiinnittynyt. Niin näitä miksi en reagoinut-juttuja on kyl hauska lukee.

7 Likes

TBU tosiaan keskiviikkona vai torstaina maashas mashillaan, varma juttu.

Joku tais huudella täysii Lauttasaaren sillan kohdalla. Meni aika kauan tajuta, pitkät piuhat…

^ Jos siitä on sellanen 2 tuntii niin olin varmaan minä.

1 Like

Eilen keskuspuistossa vastaanotin yllättävän täysiin pyöräillessäni ja kanniskellessani toista pyörää selässäni kuin kilpikonna.

Tänään toivotin täysiit Teollisuuskadun ja Aleksis Kiven kadun välillä kromisen Bianchin kuljettajalle (ja hämäännytin edelläni ajaneen cyclocrossaajan ihan totaalisesti) SEKÄ Pasilan aseman pohjoispäädyn tunnelissa pinkille @Master_Card ille.

4 Likes

Runko selässä kertoi jo kaukaa, että foorumioletettu sieltä tulee.

5 Likes