Nähty kaupungilla:

Tänään aamupäivällä lasipalatsin kulmalla pyörätiellä tuli vastaan fiksioletettu jalat sträpättäny polkimiin. Jäin arpomaan täysittelenkö rohkeesti ja kohdalla näin että toisen huulet liikku kenties sanoja muodostaen. Olin foodora selässä kuulokkeet korvissa ni en mitään saanu selvää kuitenkaan. Täysiit täällä kuitenki!

1 Like

VUMeil täysiit vaihdettu eile :stuck_out_tongue: huomasin hämmennyksen alkuun, mutta tilanne korjaantui luonnollisesti törmätessä uudelleen :smiley:

Oliko jotain fiksiskenee skedeilemäs keinutien ala-asteen pihalla?

-se hiton ison vatupassin kanssa ohitsesinkuloitsija

Skenestä en tiiä mutta siellä oltiin heissulivei!

1 Like

Haha sweet, matalan kynnyksen kikkailuja odotellessa

Banke bongattu Elinan edessä muutama tunti sitten!

2 Likes

<3

Yoo täysiittelyt Huopalahden aseman kohdalla ~13.20

Kerafesteillä Cinelli Ritcheyn stongalla ja Standertin tarra chainstayssä. Kuskista ei havaintoa mutta moi vaan!

Ajasta en kyllä osaa sanoa mitään, mut vois olla meikäläinen. Oranssit nauhat tangossa.

Tänään Kaitalammella Poloandbike parkissa puuta vasten. Kuski ehkä keittiöhommissa tulipaikalla? En alkanu täysiitteleen kun jälkikasvu nukkui rattaissa.

Kuvaus sopii aika hyvin meikäläisen Chesiniin. Moro!

No moi vaan… Siellä olin

Kukas maantiekiitäjä tarjosi mulle eilen täysiit Bodomin pohjoispuolella, kun olin pysähdyksissä hetken Vigolla pohtiessani valintojani lähteä polkemaan ihan tyhjillä energiavarastoilla?

Kiitti Karhu ja pinkki rolleri!
Olin ihan puhki, mutta pikaset filösofoinnit anto puhtii.
Kivaa keikkaa :call_me_hand: !!!

Roikuin Sörnäisten rantatiellä punaisen Planet X:n perässä kunnes tiet erosivat ja laskin että nipistin sillä kilometrin pätkällä minuutin-puolitoista normi tmt-tuloksestani, aah

3 Likes

Porukka oli Teurastamolla tänään viiden pintaan. Paven tunnistin ja pari muutakin tuttua naamaa. Oli kiire G&T häppärille, niin en tullut huutelemaan.

2 Likes

Katoinkin kun lähdettiin, että olitkohan se siä siinä terdellä :slight_smile:

1 Like

Eilen upea kasa Koskelantiellä seitsemän aikaan. Nopeet ja iloista menoo teillä!

2 Likes

Onko täysii!

Oltiin matkalla krosseista kikkailuihin.

2 Likes