Nähty kaupungilla:

Mä taas parkkeerasin Triplan takana @tehtavienhallinta n rollerin viereen, mutta emme kuitenkaan törmänneet. Lähtiessä olikin rolleri vaihtunut toiseen. Harmi jos ei Triplan rolleriparkkiin tullut enää uutta asiakasta jatkamaan.

Joku ajeli just tummalla bullitilla Romanon ja Zorbaksen ohi ja katto mun punasta Surlya eiksollu pähee hä hä eiks vaa ni?

Joku räädisteli ennen neljää Sörnäisten rantatien yli tosi bäd-ässs meiningillä, täysiittelyyn vastasi vain kysyvä ilme. Sit heti perään täysiittelin Kalasataman päässä Kulosaaren sillalle muussaavaa Cinellii.

1 Like

Tänää täysiit Kannelmäen Kaaressa pyöräparkilla. Oli aik katu-uskottavan näköst parkki navigointii :+1: :dizzy: :handshake:

3 Likes

Minähän se siellä sompailin, terve vaan!

1 Like

Minä!! :heart_eyes_cat: Tää oli menny ihan ohi kun oon haravoinu tätä topiccia itseni löytämisestä uneksien :'3
Nähty olo.
:wink:

4 Likes

@Master_Card annankadulla, kuulemma huomenna nähtävänä turun dynamos!

7 Likes

Joku Cinellistäjä samaan aikaan Myllypuron pikku-Koossa.

Kenen foodoraa ajavan imussa muuten sain ajaa hyvän matkaa Teollisuuskatua viime viikon ke? Oon se jolla oli kyseenalaista musaa ja vaikeuksia olla laulamatta mukana.

En tiiä kuulikko ku sanoin, mut kiitos kyydistä! :]

3 Likes

Varsin mässy sinitankoinen Mash oli parkkeerattuna oman eläkevuosia viettävän version viereen. Kyllä lämmitti paatunutta mieltä.

Nelson Pista liikenteessä Turussa tänään. Harvinainen ja hieno näky tällä vuosikymmenellä :slight_smile:

3 Likes

Tais olla minä. Mulla oli omat musat menossa niin en kuullut, mutta tunsin että joku vapaamatkustaja roikku kiinni :smiley: Ole hyvä kyydistä ja moi!

2 Likes

Eilen lila dolan ajeli kierrätyskeskuksen ohi Hermannissa. Oli nätti.

Kuultu kaupungilla: nummen pyörän pihasta tais joku huudella täysejä :slight_smile:

Minä siellä huutelin. Ekaa kertaa Turus :blush:

2 Likes

Täysii & kiitos!

2 Likes

Hei siis jos kuka ajeli äsken punasella Cinellillä Pasilan läpi idästä länteen niin kiitos! Olin jo menettää toivoni kaiken maailman työmaiden kanssa mut sit seurasin sua kuin hai laivaa ja selvisin ulos.

T. Sininen pyörä, harmaa sadeviitta

1 Like

Oliko eino kun tuli radanvarren kelvillä vastaan tossa aamummalla, just Hesarilta pohjoiseen?

1 Like

Läpyt ent. Hartwall Arenan kohilla :clap: eino?
Jeejee täyssiii :call_me_hand: :call_me_hand:!!!

2 Likes

Jos oot siis Turkuun just muuttanu ni tsekkaappa marraskuun parit ällärit tuolta paikalliset -alta ja tuu ajamaan.