Nähty kaupungilla:

Upposi assalla täysiit järjenvaloon aika hitaasti.
Sokoksen nurkalla kuittasin takaisin hienolle Cinellille ja sen trackstandaavalle kuskille.
Moi vaan!

1 Like

Piristi meikäläisen lounastaukoa! Moi sinnekin :v:

1 Like

Se hieno bmc rotorin kammilla ja siisteillä kiekoilla tuli vastaan liukuportaissa metroon. Huomasin liian myöhään

4 Likes


Tää olis aika korkealla omalla menisin naimisiin pelkän yhdysnimen takia -listalla

14 Likes

Hahha joo läppä ku tänää joku 4 kohtaamista metrossa tai sen läheisyydessä, toi mukaanlukie. Metrossa juttelin jonkun kaa steissiltä keilaniemeen ku olin viemäs jtn super tiukkaa settii kahekstoista tapiolaan. Sit ennen sitä tyylii täysiitin Lammylle steissin pyörätielle taksitolppien suunnast, ja heti perässä ajoki Daniel. :smiley: jotenki mega paljon kohtaamisii. Sit viel nimim. @chillisti kiusas mua tänää ku kohdattii mikonkatu 13 aulassa, ku olin vienny sinne ovien taa mun bimmerin lukkoo xD mega läppä keissi, jätän ain siihe punaselle matolle sen se on ok eiks oo?

9 Likes

Oranssi jäbä täs metrost moro! :grin:

Hyvät jerryt olis jääny välist jos olis muistanu kiinnittää musguardin pyörään aamul

2 Likes

Ah - se olikin @Carl! Joo - meni hitaasti jakeluun.
Moi!

1 Like

11 posts were merged into an existing topic: Suuri työvoimapoliittinen keskustelu (aka Työpaikkoja tarjolla pyöräläheteille)

Siis en kyl oikeest ees tiie mistä ja miks täst nyt väännetää, mut sitaattien sisältö on must tässä aika ratkaseva. Ahnger sanoo vaa et ne ei halua puuttua yrittäjien toimintaan, mut toi ei spesifisti kommentoi esimerkiks varusteita. Kylhä käytännössä firmat todellaki puuttuu yrittäjien toimintaan, esimerkiks sillä et kesällä mun on pitäny varmistaa et jokasella foodora marketista noutavalla on foodoran thermobägi käytössä ja et keikat kulkee niissä. Nii onko toi nyt sitte yrittäjien toimintaan puuttumista.

Ainaki toi foodoran lainaus tossa on must oikeestaan iha täysin sisällötön.

Woltin lainaus mainitsee erikseen varusteet, mut siinäkään ei sanota ettäkö vois vetää varusteitta.

Mun mielest kantsii olla mega varovainen ku lukee näit firmojen edustajien puheita, koska kylhä tollasella on aina firman etujen voitelu, ja esimerkiks tossahan selkeesti yritetää edistää ajatusta et ne ois yrittäjiä. Ne on tarkkaa harkittui sanoi.

Mut joo, tän enempää en kyl kommentoi tähä asiaan liittyen. Rasauttaa tämmöne keskustelu huolel, ja ärsyttää et menin kommentoimaa yhtää mitää tänne foorumille.

7 Likes

Colossi lowpro oisko @joonas.k nöhty, metrossa tämäkin XD

tänää kaks harmaata Bridgestone-fiksiä muutaman sadan metrin välillä Sörnäisten rantatiellä, kekä olitte?

Juuu mahdollisesti :v:

Tänää hki-tku-junassa mukavat jubailut YV-henkisen, SBC:lle suuntaavan kaiffarin kanssa. Moikat viel täälläki :wave:t3::slightly_smiling_face:

@tehtavienhallinta tennarin ees, täyzii🤙

2 Likes

Hyvän mielen kohtaaminen! Pyörä kulki ja kilsat taittui. Ei enää harmittanut myyjäisten missaaminen.

1 Like

Yo! Kenen kaa läpsyt tänää päiväl Puolaris!?

1 Like

Yo! :sunglasses:

1 Like

fiksed gear kona ytimes

17 Likes

You have my interest

Välinpitämättömyys etulojarin aisan mitasta on ihailtavaa.

2 Likes