Nähty kaupungilla:

Nyt oli kunnollista täysiitä Kulosaaren baanalla! Sai mukavasti löysät pois kotimatkalla ja unohtui päivän haasteet. Moi vaan!

4 Likes

cinelli ja yötön 3000 -badge viittaskin siihen että reisistä lähtee tehoja tarvittaessa. :grin:
terve vaan!

4 Likes

kukas oli just äskön korsontiel katsomassa puhelinta. oli upee tsygå

Junassa rollerit kulkee kivasti rinnakkain! :call_me_hand:t2:

1 Like

@ShoulderValley OP:n kohalla Vallilas✌️

1 Like

Arabian parkista poljin laiskasti kotia kohti eilen kun takaa kuului joku lähestyvän niin vauhdilla että oletin sähköpyöräksi, peitin äkkiä ajolinjan koska olin kääntymässä vasemmalle mutta sieltä tulikin täysiit selän takaa, en ehtinyt tunnistaa, musta pyörä, etutarakka, terve!

Eilen siistin näköinen Sininen Gios ohitti vasemmalta reilua vauhtia (itsellä 27 km/h). Ratahahlot, suora tanko, etu- ja takajarru sekä vapaaratas(!). Kuskilla shortsit, T-paita ja nahkainen iso laukku selässä.

2 Likes

kuka irvisteli mulle manskun ylittäessä

Tänää joku lähijunassa Pre Cursan kaa! Olin nii awkward, mut hyvä et tuli vaihettuu pari sanaa ja tuu joskus ajaa meiä kaa! :pray: :grin:

Kahtena päivänä putkeen täysiit vastaanotettu. Eilen puoliso ihmetteli mitä ihmeen mökää jostain autosta kuulu, ja tänää tuli niin puun takaa, et ajoin melki bussin alle. Hyvä mieli tuli kaikesta huolimatta!

2 Likes

Roller94 myllikässä :heart_eyes:

1 Like

tere vaa!

ei sul sattunu olee mailakassi/soittimia selässä? vai ajoitko suunnilleen kirkon kohalla mustalla yksivaihteisella vastaan? ruskee vaihdepyörä leikkipuiston vieressä (ei kai sentään…)? en nyt äkkiseltään muuta keksi.

ilmeisesti irvistelimme (luetaan: hymyilimme) toisillemme :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Tampereen Äxän edessä megasiisti hiekkarolleri. En huudellut, enkä edes irvistellyt, kun olin just puhelimessa… Täysiii!

3 Likes

Thanks! Eiköhän se meikän rolleri oli kun mätsäs lokaatio ja pyörä niin hyvin. :call_me_hand:

1 Like

Hyvä juttutuokio Musta Pekan telineellä. Tarakka- ja tavarahamstrausvinkkejä vastaanotettu ja äärimmäisen pätevää fillarikaksikkoa tuijoteltu. Muutenkin laajemminkin Ogeli tuntuu hyvältä pyöräalueelta. Moi!

1 Like

Moi vaan, siisti pyörä!

1 Like

Paulus taisi olla myös Helsinki Gravel Jamissa, tosin eri ryhmässä. Olin näkevinäni taukopaikalla nopeasti.

Stenu kepussa. Fresh :heart_eyes:

1 Like

Morjensta vaan Kyläsaaren kohilla ysin aikaan täysitelleelle. Kivasti piristi loppumatkaa, kun ilta-ajot oli mennyt pilalle pimeässä koko ajan umpikujille päätyen ja pysähdellen. Enpä ehtinyt reagoimaan kun päässä raksutti lähinnä miten sieltä työmaa-aitojen välistä pääsee pois.