Nähty kaupungilla:

mä kattosinki et olipa mukavan värikäs meno! moi vaan

1 Like

Aamulla Marian sairaalan kohdalla aivan messevä mustanmusta pelago ja etutartsissa NEONKELTASET mustekalat. Semmonen tyylistatement että hattua päästä!

Eilen kikkopuiston kohdalla Jyväskylässä spekutukset maailman leveimmällä tangolla olevan täysittelijän kanssa. Morot vielä täälläkin, jos oot foorumilla!

Ainii, eilen joskus 9:40 maissa tossa Coolheadin kulmilla joku oli lenkillä keltaisella fiksillä, jossa tais olla jarru ja bullhorn.

eilen joskus seiskan maissa joku veteli kursiivilogolla (makino?) varustellulla valkosella droppitankofiksillä ohi niittykummussa, täyziii

1 Like

Noin klo 17 erittäin lujat läpyt länärin varres tapiolan holleil :fire::sunglasses:

voimia axelille ällärivalmistelujen loppurutistukseen :japanese_ogre:

Van-life Arielilta täysiit stuurella whatupp?

6 Likes

Eiss jumal tason täysiit

2 Likes

Heh. Meikähän se

Samaisella reissulla täysiittelin pää hesalassa jollekin mustiin pukeutuneelle tyypille Länsiväylällä.

Tänää oliki tapahtumarikas päivä ku ncmc keräs pöräkansaa kaupungiin. Sai täysiitellä useammalle, kerran kumpulan ärrän kulmilla eksyneen oloiselle fiksijehulle ja illemmalla kauppaostokset stongalla vähä ennen oljenkortta. Välissä siellä täällä eiranrannassa ja tölikänlahdella meinas lähtee mut ei.
Moiccu vaan!

2 Likes

Oliko muute @Master_Card Redin kohalla eile 18.30 mais? Ujo peukku

1 Like

No khyylll oltii sii menos hakee bigarane ja skumppaa kyytii ja vähäc ntkt mestoille phaadi,

1 Like

siis hetkinen, kohdattiinko me? mulla vaaleanpunainen kypärä ja eksynyt olo

1 Like

Tänään aamulla länärin varrella läpsyt jonkun kanssa. Oli sen verra high-speed läpyt, että sormet puutui hetkeksi :smiley: Heippa vaan, jos olet foorumilla myös!

Ennen kasia Laguunin holleilla? Moro :wave::sunglasses:

1 Like

Joo, jäin siinä läpättämään kävellessäni että huutaisin täysii mut ku et enää pyöräilly ni en voinu huutaa täysii :smile:

1 Like

Sijainti: Savela
Ensimmäiset ever täysiit: vastaanotettu
Olo: validoitu

Kiitti täysiittelijälle :smile_cat:

11 Likes

Hah, sama paikka, täysiit vastaanotettu Savelassa ~ kahdeksan maissa. En enää ehtinyt varmentaa lähdettä mutkassa, niin jäi vaan käden vilkutteluksi. Huomenta vaan sinnekin!

Huomenta minä siellä koiran ja kumppanin kaa aamulenkillä.

Mä vastaanotin ite sit puol kympin maissa heti ku olin hypänny pyörän selkään ni siinä puuta istuttava kaveri huus täysiit perää.

Hyvän mielen aamu.

3 Likes