Nähty kaupungilla:

hämmensin jotakuta yksivaihteiskuskia hertsikan rajalla siinä metroradan eteläpuolen ylämäen jälkeen puskasta siinä kahen ja neljän välillä eilen.

1 Like

Jos oli ruskea kakkarolleri ja mateluvauhti niin se oli mä!

Moi!
Peesiavustusvauhti?!?

@Pave veti tyylillä Yrjökoskisella aamusella kybän jlk
@Carl hietalahdenrannassa foodenger-hommissa hieman ennen yhtä

2 Likes

@Rolf antamassa palautetta sähköpotkulautaurpoille kansalaistorilla! :hugs::smiling_face_with_three_hearts::+1:

5 Likes

Sininen pomppis Asesepäntien ylityksessä 7:50.

Edit. Muu sepustus siirretty asbin vinkkaamana liikennesääntötopikkiin. Liikennesäännöt

Nimenomaan kuvaamasi kaltaisen tilanteen takia tää on mun mielestä aika riskaabeli muuvi. Jos autoilija olis lanannu törttöilevän pomppiskuskin, niin olisko osa “moraalisesta vastuusta” tullut sulle, joka kehoitti autoilijaa menemään? Tuo keissi toki yksinkertaisempi, koska törttöilevä pomppiskuski oli väistämisvelvollinen, mutta tämmöstä mä siis funtsin, kun nään jalankulkijan viittilöimässä kolmion takaa tulevaa autoilijaa menemään ensin suojatien yli. Että tekis mieli kysyä viittilöikö hän myös takaansa tulevan pyöräilijän puolesta… En kysy, koska ei ne tajua mistä on kyse.

Edit: Ja siis toki pidetään tää hyvämmielen topina. Dissaukset töhöilystä voi pitää jossain “väittelyä jalkakäytäväpyöräilystä” topissa tai road rageilussa.

2 Likes

Yksivaihteinen runttasi hurjaa vauhtia hiekkatietä pitkin kohti Talin hallia. Niin hurjaa, että piti ihan pysäyttää kuuden istuttavat bussirattaat hiekkatien risteyksessä. Sait lapsilta monia ihailevia katseita. Täysii näin virtuaalisesti, koska en viitsinyt huudella ettei muksut opi huutelemaan random juttuja pyöräilijöille.

2 Likes

joku young gun veti ohi joskus kahen aikoihin länärin vieressä standertin katuradalla. täyziii

Eilen keskiviikkona iso mies isolla valkoisella fiksillä tuli vastaan Hakiksen rannassa Metallitalon kohalla ja huikkas “Täysii!”. Hämmennyin enkä ehtiny vastaamaan - en oo kuullut tervehdystä moneen vuoteen (en kai sit oo ajanu tarpeeks fiksillä). Mut piristi päivää kovasti!

1 Like

Parit moikkailut, joista melko varmat arvaukset.

Grobian loaded touring -pyörällä Savojärven ja Raasin välillä.
Fiksi yhdellä sivulaukulla Paattisten lähellä oli varmaan Visa.

1 Like

Nou feis nou keis.

4 Likes

Jotenkin tää on ainoa topic, jossa voin purkaa hämmennystäni siitä että kulkiessani äsken pizza- ja oluttarpeet repussani täällä Tampereen suburbiassa näin ohitseni kiitävän pyörän, joka herätti heti päässäni assosiaation ”Toi oli Equillar”. No, kuski ajoi lähistöllä talon pihaan, joten menin kysymään että onko Equillar. Olihan se. Ja kävi ilmi että kaveri oli ajanut Tunturin tallissa ysärillä. Tosi mukava tyyppi. Vähän oli orpo olo seistä siinä bisse- ja pizzatäytekuormani kanssa, mutta Equillar-mies totesi vaan että ”On mulla kellarissa muitakin runkoja.” No sit kellariin tietty! :smile: Ja siellä oli mm. tämä. Equillar Team Issuen väreissä oleva maantieversio tiimikuskille (Ultegralla). Mä en tiennyt että tällaisia on edes olemassa. Mutta nyt se on nähty! Cheers!

23 Likes

Hyvä kohtaaminen. Mattavihree Equillar on mulle ehkä edelleen yks unelmarungoista.

1 Like

Faffe Manskulla Oopperan kohalla la kympin jälkeen. Alla Mash. Kaikki tämä todistettu omin silmin mutsin auton sisältä jonka takapenkillä istua kökötin.

2freshin oon nähny muistaakseni kaks tai kolme kertaa palstalta katoamisen jälkeen. Aina kaukaa ja aina lujaa menossa! Siitä bongauksesta tulee aina ihana olo.

Tudetskin Tuukka tais tulla vastaan Lepuskin aseman tunnelissa tossa äsken?

Kova.

1 Like

Oijjuma niinpä tulin! En tunnistanu sua - sori! :sunny:

Onhan siitä joku tovi kun ollaan viimeksi törmätty, eikä maanantaisilmillä aina kaikkea huomaa. En ollut itekään ihan 100% varma, mutta tilanteen jälkeen jäin miettimään että HETKINEN. Joten moi vaan 8)