Nähty kaupungilla:

@tutam käskynhaltijanTIELLÄ.

1 Like

Joo, ajelin tuolta idästä Pirkkolaan Kehän vartta, kun luulin, että on sitä hoidettua reittiä. Itiksen Prismalta Kurkimäkeen oli ihan kliiniä asfalttia, ja siitä alkoikin sitten katkeamaton luistinrata voi hemmets sentään. Patolasta Maunulaan päätin ajaa KäskynhaltijanAUTOTIETÄ.

Oisin moikannu, jos oisin nähnyt!

1 Like

Oliko joku täkäläinen yksivaihteilija kun kehui mun talvimaasturia tänään Kampissa?

Hyvät täysiiläpsyt ennen puoltapäivää Itäbaanan paisteessa Hertsikan kohdilla!
Kohensi fiiliksiä kummasti.

1 Like

Jep, kunnon hyvä meininki!

1 Like

Nii, eilen kertoi @l33t nähneensä / kuulleensa mut. Moro / sori

o/

Saletisti joku tänään Hartmannin päivystyksessä. Moro! :smiley:

1 Like

Joku morotti huomioliivissään Linnanrakentajantien/Laivalahdenkadun valoissa, missasin. Moro!

Joku veti droppitanko fixxxillä ja reppu selässä tossa puoli seiskan aikaan Sturenkadun ajorataa mua vastaan.

1 Like

Tais olla meikä.
Moro vaan :grin:

2 Likes

Sörnäs rantatiel eka koronaseiffi sormenpääläpy @tudetski ja sit heti perään rento läpy @tutam :heart_eyes: kevättä

4 Likes

Morjentes! Tudea en valitettavasti nähnyt, mutta pitkästä aikaa hauska päästä fläbäilee.

Toissapäivänä Kulosaaren sillalla itään joku veti hyvää kyytiä vaaleansinisellä Nishiki-konversiolla. Täysittelin ja vispasin perässä, kunnes tiemme erkanivat Kivinokassa.

1 Like

:sunny:

2 Likes

Mooi :wink:

@tutam veti Kookoksen kohdilla niin kadenssilla ohi ettei edes huomannut vihreää Pomppista!
Moi!

2 Likes

Moi! Hitsi, nyt jäi kyllä vihreä pomppis huomaamatta!

Oiskohan @kreivi ajellu rollerilla Prakticumin läpi eilen joskus viiden kuuden välillä. Ite laudan päällä ekaa kertaa ulkona tänä vuonna.

Joo, meikähän se, vähän vaille kuusi ajelin kohti kumpua ja älläristarttia :+1: katsoinkin et tuttujahan siinä oli rullailemassa!

Joku kaksikko ehkä äsken Töölönlahdella? Olin näkevinäni käsimerkin mutta olin liian hidas itse.

Hobocrossius on kuvan pyörässä vahvana läsnä:

5 Likes