Mustalaisrouva - Gitane Track?

Talven aikana on tullut haalittua osia kasaan ja nyt alkaa oleen paketti kasassa. Kiitokset monille palstalaisille osista ja neuvoista, joita olen urkkinut posteista. Eli ihka ensimmäinen itse kasattu kiinteävälitteinen on valmistunut ja koeajot on heitetty. Nyt kun selkä pamahti mäenlaskuhommissa ja vietän saikkaripäiviä, päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja räppäsin vallan kuvan tuosta menopelistä ja intouduin lataan speksit tiskiin. Kyseessä on siis palstalla aiemminkin esiintynyt runko ja ilmeisesti ainakin Jussi ja Elmiira tunnistavat yksilön ja osaavat varmasti täydentää tietoja koskien runkoa.

Here goes:

Runko: Gitane Track, (Columbus Tretubi) Ilmeisesti vuosimallia 1985
Keskiö: Campagnolo Record
Ohjainlaakeri: Shimano 600
Stemmi: Nitto technomic
Tanko: Nitto
Nauhat: BBB
Etunapa: Normandy 32h
Etuvanne: Mavic CXP22
Takanapa: Normandy 36h
Takavanne: Mavic CXP22
Takaratas: Surly Track 15t
Eturatas: Dura Ace 47t (NJS)
Pinnat: DT Swiss Competition Black ja mustat DT:n nippelit
Ketjut: KMC Halflink
Kumit: PanaracerSport/SchwalbeDurano
Tolppa: Gipiemme Fluted (NOS)
Satula: Selle San Marco Concor (NOS)
Kammet: Campagnolo Nuovo Record

http://farm5.static.flickr.com/4015/4460635554_38491a3fbb_b.jpg

edit: hienolta näyttää! onkos nuo nauhat vai tupit?

Meikän tsernobykessä sama penkki, se on aika mukava!

Moista klassista tyylikkyyttä ku kattelee niin “joutuu” iteki alkaan speksaileen uutta menopeliä…

Siisti. Gitane-mafia. Megapitkä stemmi!

Hauska nähdä fillari näin asiallisessa kuosissa.

Itse tykkään kovasti: klassinen mutta nopean näköinen, Concorkin arvoisessaan pyörässä ja sopivassa väriteemassa, hienoa!

Tyylikäs pyörä. Onkos stemmi VeloSolo:sta?

Tattista!

Ei oo tupit, vaan siniset BBB-nauhat

Stemmi on tästä Rometista, joka siis nykyään asuu Turussa. Oli tuossa hieman pidemmässä rungossa mulle liian pitkä, joten tuo muutti Gitaneen ja Romet sai 70mm Nitto Technomicin.

just siisti. unohtanu jo nämä kaikki Jussi-importit.

Niin ja tota tietysti poljetaan näillä

Tuli erittäin hieno pyörä, onnittelut! :smiley:

Vau, upee :).

Hyväksytty.

http://lh4.ggpht.com/_1Zb7K43b1D4/SfFsgWIx4ZI/AAAAAAAACZ0/WJmgWiqSoDs/s640/P1000793.JPG

otitkos tarrat decalsit pois? onkos runko maalattu uudelleen?

paavo approved…se on se harvinaisempi leima tässä kaupungissa…Mutta hieno on ei siinä mitään.

Maalit on alkuperäiset ja dekaalit oli pois jo, kun sain tuon käsiini.

marlon - 19:15, 25.3.2010 » otitkos [s]tarrat[/s] decalsit pois? onkos runko maalattu uudelleen?
Elmiira poisti tarrat, olivat nimittäin varsin huonossa hapessa. Kyseessä siis todellakin lakan päälle vedetyt ja repsottavat muovitarrat, ei oikeat [i]decalsit[/i]. Alkup. maali on, Columbus-tarrakin on paikoillaan.

Kerrankin droppitanko eikä mikään v***n riseri tai muu dildonysä

TYA:n myynti-ilmon inspiroimana laitan päivityskuvan omasta rassista. Eli nokalle on tullu alkuperäinen ratakeula (tulee muuten ihan tosissaan varpaille toi etunakki) ja keskusta-ajeluun mukavampi bullhorn.