Mitä pikalinkkujen tilalle?

Näin tein myös itte ja ostelin lisää kunnes alkoivat napsumaan poikki. Oisko enää yks pari ajossa. Vaihda niihin BBBn versioihin vielä hyvän sään aikana.

1 Like

Ja täytyy itsekin tarkentaa että nimenomaan se yläraja on olemassa, vaikka ostais kuinka maineikkaat palikat.

Aina on mahdollista tehdä paskempi tuote ja sellaisia epäilemättä onkin.

Ohje jota noudatan itsekin silloin kun tällaisille on käyttöä: osta hyvät ja ole hereillä kiristäessä.

Saako näitä kuvan aluslevyjä (hopeisena) muuten Suomesta vai onko Ebaysta tilattava?

Ainakin nuo kuvassa näkyvät on sit muuten vähän huonoja tähän käyttötarkoitukseen. Mulla oli niitä joskus, mutta tuo pohja on niin ohut ja alsamiini niin höttöstä että alkoi taipumaan eikä enää herättänyt luottoa.

1 Like

Ja ehkä siitä ei myöskään ihan näin paljoa oo järkevä maksaa, vaikka varmasti laatupalikka.

Jaa laskinko oikein, että kahen pyörän pultitus 120€ Surly stainless capeillä? Mikäs näiden hakusana olis tota jos haluais mennä lähinnä budjetilla 2.70€ kierretappi biltemasta ja M6 turvatorx-pultit korttelin nurkalle jätetystä tierin skootista…

Olen koettanu ettiä ja raapia päätä mutta ei ole lykästänyt.

Somessa kyllä tyrkytetään kaikenlaisia nettikonepajapalveluita, että josko tuommoisen piirtelisi ja tilaisi jonkun 50–100 kpl niin paljonkohan jäisi parille hintaa… loput voisi luukuttaa tarvitseville, tuskinpa menisi loputtoman pitkään saada omat kulut katettua.

Eihän sen tarttis olla kuin sen verran paksu prikka, ettei se taivu pultin alla. Katoin amerikkalaisesta kataloogista “oversized washers metric” ja “stainless steel”. Sieltä M6, id 6.4mm, od 18mm, thickness 4-4.9mm ja myynti yksittäiskappaleina hintaan kuus dolsua ja jumaliste risat… Ja tässä vaiheessa aloin miettimään, että QBP:n tuottama lisäarvo 15€ pylpyrälle ei ollutkaan enää niin naurettava kuin alkuun ajattelin.

En mä kyllä vielä tilannut niitä.

Lämpenee: ALUSLAATTA M6 A4 12KPL KANTAKUPPI IP146A - IKH

Näihin olisi tosin kiva ajaa tasainen pinta tavallista kantaa ajatellen, uppokantaruuvissa on 4 mm avainkoko ja mielellään sais olla isompi, tietysti Torx kestäisi paremmin.

3 Likes

ilmoittaudun kimppaan