Mitä on juntteus? Oletko juntti?

Nuorison suosimat muotipyörät liitetään usein hipstereihin. Mutta millainen on oikea juntti? Oletko itse juntti vai elitisti? Tänne kokemuksia junteista pyörämaailmassa ja muutenkin.

mitä vittua nyt taas

e. - elitisti

Onko se ylilauta alhaalla vai mikä vittu tätä yhtä nyt taas vaivaa? Skarppaa. Lukko.

Mullon SoWhat:in kengät ja rintakarvoja sä saat päättää mikä minä olen

Junttia esimerkiksi voisi olla:

Nappiverkkarit
Karjala-lippikset
Formulat
Jääkiekko
Tietokonepelaaminen
Huoltsikalla kahvittelu
"Harraste"autot
Persut

Ymmärsin tuosta että hipsterit ovat juntteja. Siis nyt etsitään vielä juntimpia. Menikö oikein?

Eikös tuollainen luokittelu ole lähellä rasismia.
Kannattaa lukea eilisestä Hesarista juttu, joka käsitteli erästä mensalaista, joka haluaa välillä olla älykön näköinen ja välillä bondin näköinen. Saa sitten kohtelua olemuksensa mukaan.
Mm. ns. älykkäät ovat hyvin suvaitsemattomia sen suhteen, mitä älykäs saa harrastaa. Aikamoista junttiutta.

Biciolli - 21:19, 14.11.2014 » Eikös tuollainen luokittelu ole lähellä rasismia. Kannattaa lukea eilisestä Hesarista juttu, joka käsitteli erästä mensalaista, joka haluaa välillä olla älykön näköinen ja välillä bondin näköinen. Saa sitten kohtelua olemuksensa mukaan. Mm. ns. älykkäät ovat hyvin suvaitsemattomia sen suhteen, mitä älykäs saa harrastaa. Aikamoista junttiutta.
Totta. Toisaalta ns. älykkäät ovat harvoin juntteja, vaan kusipäitä. Nyt etsitään junttiuden ydintä.

juntti pyöräilijä varmaa hakee tepikalta ilmat kumeihin ja nappaa kumit mukaan ilmaseksi, samalla reissulla riipasee siwasta sixpäkin powergeeliä ja pyyhkäsee pajalla Shell Retinaxilla tukan aeroasentoon, ehkä myös alemmas tupsuttelee ja kainaloihin WD40 raikastamaan, tietenki paidan selässä lukee Heavy Pedal

pyöränsä on raudasta ja lasikuidusta

^^ Miksi?

Biciolli - 21:19, 14.11.2014 » Eikös tuollainen luokittelu ole lähellä rasismia.
Ei kai juntit tai hipsterit oo omaa rotuaan?
RudolfJNapalmi - 21:33, 14.11.2014 »
Biciolli - 21:19, 14.11.2014 » Eikös tuollainen luokittelu ole lähellä rasismia.
Ei kai juntit tai hipsterit oo omaa rotuaan?
Nykyisin taitaa sopia mihin vain rasismi. Onko junttius subjektiivista, ts. mitä yksilö ei halua olla?
Munarkki - 21:14, 14.11.2014 » Onko se ylilauta alhaalla vai mikä vittu tätä yhtä nyt taas vaivaa? Skarppaa. Lukko.

mistä lähtien rasismi on pelkästään rotuihin kohdistuvaa???

Mutta itse näen tämän kyllä lähinnä harmittomana ajatusleikkinä johon voi osaltaan samaistua.

Munarkki ja makko: jos ei ole mitään sanottavaa, poistukaa.

Se on ainakin junttia että on aihe mikä tahansa, ensimmäinen reaktio ennen kuin edes näkee miten keskustelu alkaa, on lukon huutaminen.

Tällaista pohdintaa, mitä esim snaamari ja biciolli esittää, kaivataan lisää.

"Juntti:

(arkikieltä) stereotyyppinen maalaisihminen

(arkikieltä) moukka, tavoiltaan sivistymätön ihminen

(arkikieltä) typerys"

Hyvä fixivihaaja: kun sulla ei ole mitään sanottavaa, painu vittuun. Eikö pari kertaa oo jo tuotu ilmi, että tää ylilautameno ei oikein maistu täällä. Se on kuitenkin jotain niin alhaista syöpää koko maailma että saa pysyä omassa domainissaan.

EDIT: ja junttia jos mikä on se, ettet ymmärrä suoristakaan vihjeistä, että nää sun paskanjauhantatopsut ei maistu vaikka on jotain jo lukotettukin.

Munarkki: jos osoitat että omistat tämän foorumin, ok.

Toimintasi lähentelee jo nettikiusaamista, toki nimimerkkiä kohtaan, mutta kuitenkin.

Sun on pakko olla trolli.

Toisinkuin siellä beessä, tällä foorumilla on tietty aihealue ja ainakin minusta olisi ihan mukavaa, että pysyttäis ees etäisesti siinä. Toki itekkin postaan ihan turhaa paskaa aina välillä, joten ehkä mun ei pitäis jeesustella asiasta, mutta olen silti sitä mieltä että:

kid_scientifik - 0:36, 7.11.2013 » ei täällä miten vaan voi olla.
Joskus kannattaa miettiä 2 sekuntia ennen [i]send post[/i]-namiskan painamista.

En usko että sanon tän: mun on ikävä skidiä. Se sai niin hienosti jauhot suuhun.