Mistä näitä palveluita saa?

salutee vaan palstalaiset

toinoinnii ei sattus mitään vinkkejä olla paitapainojen suhteen kun tarttis saada (tietenkin) mahdollisimman halvalla 3kpl t-paita musta xxl ja digitaaline valokuva olis se mikä paitaan tulis?

bonari olis jos sijainti olis suomen tampereessa, mutta jos on tiato et joku mesta on ylitse muiden nii vois postikkin maksaa.

Italokeskiön rotsausta? Mielellään akselilla Turku-Tampere. Jos ei likempää löydy, niin kai Helsinkikin sitten.

Ajopyörässä on rotsi ITA keskiölle

2 Likes

Oisko Helsingissä tietoa vastaavasta?

Töölön pyörässä on. Myös pyöräpajalla on!

2 Likes

Ajopyörässä ei vastata puhelimeen. Osaisko joku vinkata jonkun muun paikan?

Mä voin myös rotsaa, mut feissaus teriä ei kyl vielä ainakaan oo. Laita vaikka pm. Tervetuloa helsinkiin

1 Like

Kiitos tarjouksesta! Visa ehti jo vastaamaan, niin meen nyt sit käymään Turussa.

Pientä hitsaus/juotostarvetta pk-seudulla, mistä kannattais kysellä? :thinking:

Saako missään Suomessa feissattua 44-millistä emäputkea?
Lähes kaikki Tampereen puodit soiteltu läpi eikä löydy mistään vehkeitä, mikä on sinänsä toki ihan ymmärrettävää jos työkalu maksaa 500 ja tarvetta on kerran viidessä vuodessa…

Mulla saa, mut aika huonoja puoteja noi jos ei ole vehkeitä.

Mulla myös mutta Eetu lienee lähempänä. Ei kai liikkeissä enää runkoja sen enempää valmistella? Nostetaan laatikosta ja suoristetaan ohjaustanko?!

Kaikissa, joihin soitin ois onnistunut perus suorien tuumaisten ja ylituumaisten feissaus, mutta 44-milliselle ei löydy terää mistään. Signaturen Ilosen mukaan käytännössä kaikki uudemmilla standardeilla olevat mitä kasailee on kuiturunkoja, joten ei tarvetta feissaukselle.

voi kuule :smiley:

menee ehkä vähän ohi foorumin ydinaihealueista, mutta kun lanka on nyt ylhäällä ja on pitkään ollut mielen päällä: korjaako kukaan villapaitoja (turun seudulla)? muuten hyvästä paitasta on näin reilun kymmenen vuoden käytön jälkeen kaulus irronnut.

e. minä ja villapaita vuonna 2005

villapaita

1 Like

4130.fi onnistuu Tampereen seudulla 44-56 mm emäputkien feissaus.

Offtopic, mutta onko kellään hallussaan/tiedossa toimivaa matriisitulostinta jota saisi lainaan/vuokralle tai jolla tulostamista voisi ostaa palveluna?

Uusimaa/Häme/Varsinais-Suomi

Omasta muste loppu, kivijalkakaupoissa ei ole ja alkaa näyttää että postimyyntifirmat ei saa ajoissa toimitettua.

Pieni hitsauskorjaus kiinnostaa myös. Kuormapyörän jalka murtui osittain, mutta on vielä kiinni. Olis varmaan ns. Helppo Homma jos olis vehkeet ja osaaminen valmiina.

Kuvakin tähän, kun nyt sellaisen kerran tolla pakkasessa ryömin ottamaan.

Ruuvaa se irti ja toimita Puotilaan niin korjaan sen sulle Ranchin pikkujouluissa.

2 Likes

Kokeile lisätä vanhaan mustekasettiin johonkin vastaanottavaiseen väliin ihan jotain geneeristä leimasin- tms. mustetta? Muistelen tätä menetelmää käytetyn menestyksellä ainakin joskus 80-luvulla…