Mistä näitä osia saa?

No tuohan se kyllä olis. Oon selvästi vanhanaikainen.

Tee ite tuumaisesta ruotoputkesta tai osta bmx-stemmi

1 Like


kukas Suomessa myis tällaista Rixen & Kaul valokiinnikettä, tai vaihtoehtoisesti kuka muu tekisi tällaista ja mistä sellaisen saisi? DIY siis toki joo, mut en tiedä jaksaako :—D

Näyttää ihan diy or die -esineeltä.

En millään löydä sähköposteista mistä ja millä nimellä olen tän artefaktin ostanut, mutta kulkeutuu tarvittaessa Turkuun 25.-27.11. Ei sopinutkaan omaan käyttöön.

No perhana, kyllähän toi kelpaa!

Mulla on semmonen kutina että multa ostettu koska olen tollasen foorumilla myynyt. On se, komponenttien elämää.

Oli pakko selvittää. Kuvien perusteella se ilmestyi pyörään viime vuoden Yötön 3000:ssa, ja puuttui siis vielä Midnight Sun Gravelista 2021. Mulla on ollut suht maaninen retki- ja pyöräilykamojen ostos-speksausvaihe näköjään käynnissä siinä, paketteja tullut joka suunnalta, sellaistakin tavaroita minkä ostamisesta tai omistamisesta ei ole mitään muistikuvaa :confused: Mihin hiton pyörään oon edes miettinyt laittavani innerbarendsit?

Mut kun kävin kaikki tuon ajankohdan meilit läpi niin tämähän oli ihan vaan bike24 ja napakasti nimetty ”KLICKfix Lightholder for Battery Light on Fork or Frame1647”. Eli ihan oikea tuote jopa.

40 reikäinen BMX (20", 406 mm) vanne. Onko tommosia edes olemassa?

Eipä oo kyllä koskaan tullu vastaan tollasia bmx vanteissa.
Varmaan 36H yleisin mitä nykyään valmistetaan, 48H toinen vaihtoehto mut tämä rupee olemaan aika kuollut jo.

Google antoi kyllä jotain osumia, mm. muiden foorumeiden juttuja aiheesta.
Velocityltä pitäisi vielä saada suht helposti kehiä custom-reikäporauksilla mutta suattapi olla että aika hintavaa puuhaa.

Aika monta puljua näky olevan jotka tekee vanteita moottoripyöriin, ja niillä oli monella optio kustom-reikämäärän poraukseen ja sai valita nippelinreiän koon. Ei heti osunu just 20" kyllä silmään, oli vähä pienempiä ja vähä isompia.

Hmh oliskohan 16" prätkäpuolen vastine 406 ETRTO:lle? No mut, taitaa olla helpointa ja kustannustehokkainta luukuttaa toi 40H napa ja hommata 36H tilalle.

Re: Mistä 36 pinnan takanapa rumpujarrulla? 3 vaihdetta tai enemmän, 120 OLD, käytetyt käy.

Tai voisko vaan jättää neljä reikää tyhjiksi :thinking:

Siitä @ununu lle 25.4 “mopotanko” Nitto X Crumbworks KT Bar – Crust Bikes

ja tuhanteen,

2 Likes

en kestä klunkkeri elämän tyylit ilman cross bar

Hmmm…Luulen et mulla on ehkä jossain irrotettava crossbar :slight_smile:

Edit: ei ollu tankostashissa, sit se voi olla missä vaan :frowning:

jos se ei olis irrotettava niin se ei olis nyt hukassa

1 Like

Brooks Tension Pin and Nut 64mm pitkä käikäle
saakohan tällasta mistään suomalaisesta kivijalasta vai pitääkö oikeasti tilata Saksasta?

Shimano Nordicilla ei oo tollasia pikkukikkareita saatavilla, mutta jos joku suomalainen liike tilaa Borksinsa muualta ku Shimanolta?