Millä täytät renkaasi, onko ilmanlaadulla väliä?

pieni merenneito - 13:55, 19.10.2018 » koska asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa, oon ottanu tavaks pumpata renkaat vasta katutasossa niin saa paksumman ilman, demppaa enemmän
Paskapuhetta mutten silti usko,tulit tänne asti leuhkii kattohuoneistolla.

Asiaan: itse luotan pahaan ilmaan, sisureissakin eli en todellakaan vaihda.

T:vuosikertailmat joka renkaassa.

Aloite: kerätään kierrätetään poliitikkojen tyhjä puhe paineilmaksi ja täytetään sillä fillarinrenkaita. Päähesaan pumppauspiste vaikka suoraan arkadianmäelle. Samalla sakkorangaistus happivarkaudelle.

Itsehän olen kevennellyt vedyllä jo vuosia. Ei ole hindenburg lifestyle flättejä tai kuolemaa pelkääville!

Kun täällä on pysytty hyvin aiheessa.
Jospa ajelis pelkällä häällä? Helppoa täytellä.
Typpi? Nyt jo käytän jousissa ja hissitolpassa, ainakin talvisin ja siitä aasinsiltaa ilmaan, kuinka paljon happi kutistuu vaikka +20c ja -10c välillä?
Ilmassa kun on sen kaksyt prossaa ja maasturin jousituksessa huomaa heti eron.

Ohuet ilmat 2018. Ite täytän renkaat keskuslämmityshormin päällä, jotta saan riittävästi pienhiukkasia täydentämään sisuria. Vähän raskaampi, mutta iskussa tiivistyvät hiukkaset toimii eräänlaisena hucknorriksena vanteen ja sisurin välissä. Flättejä 0 vuonna 2018. Sattumaa?

True NJS-speksissä pitänee myös sisurit täyttää Japanista tuodulla purkki-ilmalla.

asia topi

Tänään marssitaan parempien ilmojen puolesta. Mökillä kun ajaa pyörällä jossa on renkaissa 70-luvun ilmaa, tajuaa miten huonolaatuista uusi ilma on nykyään.

Mites, onks jengi ajellu paljon pyhällä hengellä? Kokemuksia? Anyone?

Ivi - 14:25, 20.10.2018 » Mites, onks jengi ajellu paljon pyhällä hengellä? Kokemuksia? Anyone?
Toimiskohan vetten päällä ajeluun? Pyörän pesuun oon käyttäny jo pidempään ainoostaan siunattua vettä.

jonkillaista kiinteetä ilmaa on vittorian insinöörit laittaneet

https://www.vittoria.com/us/air-liner-vittoria

Umpikumirengas on keksitty uudestaan.

Minkälainen ilmanlaatu on umpikumirenkaassa?

Miten on, onko erityisesti kukaan havainnoinut eri täyteainekoostumuksia ja kaasumolekyylien eroja esim kiihdytystilanteissa? Voisi kuvitella että kaasujen virtaukset ja pyörteisyys sisurissa ajon aikana olisi merkittävä tuntumaero.

Onko mahdollista että renkaasta muodostuu liikevoiman ansiosta hiukkaskiihdytin ja sisurin sisällä voivat atomit törmätä ja aiheuttaa räjähdyksen tai peräti mustan aukon syntymisen?

DanielBraun - 9:37, 21.10.2018 »

Onko mahdollista että renkaasta muodostuu liikevoiman ansiosta hiukkaskiihdytin ja sisurin sisällä voivat atomit törmätä ja aiheuttaa räjähdyksen tai peräti mustan aukon syntymisen?

Tämä on täysin mahdollista, ja vaikka se uskomattomalta kuulostaakin, niin joillekin tämä ilmiö ja sen tuottama atomaarinen ajonopeus on ollut jo kauan arkipäivää. Case in point: crazy helmet

Teleportaatio on siis mahdollista!

nyt kannattaa pumpata renkaat kun ilmanlaatu on noussu