MAASTOPYÖRÄT enduro / am / trail / xc / dh / dirtti jne. keskustelu

kid_scientifik - 16:41, 17.2.2020 » mites, olikos nimim. vvaltsun onnivannihäksätin jo ajossa?
Ei oo vielä. Viimeisimmän tiedon mukaan odotti kiekkoja saapuvaksi ennenkuin päästään kasaamaan, kiekkolähetyksen piti olla perjantaina perillä. Ihan normihommia siis, näinhän se kävi Dolaninkin kanssa syksyllä vaikka verkkosivulla lukikin että ”in stock”.

Hmmmm, vähän tässä tekis mieli hankkiutua vikastakin Polesta eroon eli myydä Taival runko pois. Nukeproof Scout 290 olis tarjolla ftorilla sopivassa koossa. HMMMMMMM.

On mahtanu olla sopimattomat pyörät ja/tai räväkkä lähtö kun menee koko talli uusiksi parissa viikossa.

Lanssi - 10:47, 18.2.2020 » Hmmmm, vähän tässä tekis mieli hankkiutua vikastakin Polesta eroon eli myydä Taival runko pois. Nukeproof Scout 290 olis tarjolla ftorilla sopivassa koossa. HMMMMMMM.
Dibs taival jos on m-koko
Sepsodus - 12:04, 18.2.2020 » On mahtanu olla sopimattomat pyörät ja/tai räväkkä lähtö kun menee koko talli uusiksi parissa viikossa.
Sanotaan nyt näin, että saatoin nirhaista erään suunnittelijan egoa EDIT

Joo kiitos supportista mitä satelee yv:llä. Ei tästätän enempää. Ne luki ketkä luki. :smiley:

^On M-koko, maalit poistettu ja kilikolilakka päällä. Runkotakuita ei siis ole. Mutta laita yv jos kiinnostaa, ei ole mulla myynnissä missään.

:smiley: :smiley:

Tuo perähän oli melkein poikki jo, kun tuo äijä kokeili sitä ennen sitä vetoa kun napsahti. Ainakin mun silmään heilu toi takakiekko aika levottomasti.

Ajaessa aiemminkin kiemursi perä levottomasti. On ollut läpiakselissa ja/tai linkustossa klappia, ja eihän runko sitä määräänsä enempää kestä.

Runko ei jaksanu enää kuunnella tota YEAAAAAAA BROOOOOOOOO YEA BOIIIIIIII YEEEAAAAAAAHHH BRO BRO BROOOOOOOO ulinaa ja päätyi katkeamaan. Mutta se ei valitettavasti siltikään loppunu BRO

HIGH FIVE MOUNTAIN BIKE BRO!

miks dumaatte lädsien hyviä viboja :confused:

Hello Dave vähä kiinnosteling, käyttökokemukset myös.

e@e - 18:17, 18.2.2020 » miks dumaatte lädsien hyviä viboja :/
Mua vaan harmittaa etten oo enää 20 ja se etten sillo ajanu mtb mun laddudebron kaa

Kyl myöhemminkin kerkee yt. nimim “kolkyt+ ja kovatarakka”

kolkka - 18:07, 18.2.2020 » Runko ei jaksanu enää kuunnella tota YEAAAAAAA BROOOOOOOOO YEA BOIIIIIIII YEEEAAAAAAAHHH BRO BRO BROOOOOOOO ulinaa ja päätyi katkeamaan. Mutta se ei valitettavasti siltikään loppunu BRO
Tää

Ei oo polet tehty hauskanpitoon -_-

Ei voi ku kauppaan jättää ja mashillä kamujen kanssa muushata

Lanssi - 12:34, 18.2.2020 »
Sepsodus - 12:04, 18.2.2020 » On mahtanu olla sopimattomat pyörät ja/tai räväkkä lähtö kun menee koko talli uusiksi parissa viikossa.
Sanotaan nyt näin, että saatoin nirhaista erään suunnittelijan egoa EDIT Joo kiitos supportista mitä satelee yv:llä. Ei tästätän enempää. Ne luki ketkä luki. :D ^On M-koko, maalit poistettu ja kilikolilakka päällä. Runkotakuita ei siis ole. Mutta laita yv jos kiinnostaa, ei ole mulla myynnissä missään.
Kuullostaa herkältä bisnekseltä.
kolkka - 19:42, 18.2.2020 »
e@e - 18:17, 18.2.2020 » miks dumaatte lädsien hyviä viboja :/
Mua vaan harmittaa etten oo enää 20 ja se etten sillo ajanu mtb mun laddudebron kaa
Pyöräilyn kuulu mitään hauskanpitoa olla. Kurjistelu ja kärsimys, it doesen`t get any easier.

oispa vielä 20