M: Olmo pursuit 58 runko + etukiekko

Lähtee myyntiin kynsin hampain, mutta nyt on tarve realisoida varantoja ns. järkiosaan fillareiden suhteen + pienessä yksiössä tilat ovat mitä ovat. Putket Columbus Aelle, voimansiirto käytännössä kuin uusi, maalipinnassa joitakin irtoamia siellä täällä. Erittäin hauska pyörä ajaa ja nopea tietty. Ylläri ei porauksia jarruille, ei jarrupintoja ja 23mm leveämmästä renkaasta haaveilu on turhaa. Tästä commuutteri perusosilla vaikka talven rospuuttokeleille?

http://tudeju.kuvat.fi/kuvat/fillarit/Olmopursuit.jpg/full

Runko: Olmo Pursuit 58
Laakeri: Campagnolo
Etukiekko: Campagnolo Centaur/ Mavic cxp14/ DT comp / Continental Ultrasport 23mm
Tolppa: Spectra

400EUR

edit. pursuitin mitoituksesta kiinnostuneille: fillari ok mulle tuossa setupissa, pituutta noin 181cm.

Mulle kammet jos menee osiksi!

Jos todella menee osamyynniksi niin tuumainen ohjauslaakeri kiinnostaa
eli varaan sen.

Juha T

mulle ketju ja ouryt!

Jos menee osiksi, pidän kammet itse ja ohjainlaakeri myydään rungon mukana.

Jos osiksi niin tuo varaten:

Satula: San Marco Concor 80-luvulta- musta eikä olekin kuvan mukaan ?

Juha T

myymällä palat erikseen sulla on pian koossa koko hp. ja saat pitää rungon itselläsi.

… olettaen tietenkin että dibsailijat ovat valmiita maksamaan käyvän kurssin mukaiset hinnat himoitsemistaan osista.

Hei
Sattumoisin bongasinkin jo tämän San Marco Concorin, joten tuon em.
option voi poistaa osaltani – yliviivaan sen.
Juha

pitäisköhän tinkiä ku kerta ois sopivan kokonenki…

Okei, kokeillaas nyt näin. “Osta pursuiteimmat osat” eli runko haarukan ja ohjainlaakerin kera, satultolppa mallia aero ja 650cc etukiekko renkaalla.

Oishan toi pähee, mutta kun sehän on aivan liian…Fazer vilpuri - oppoppoppi - YouTube

Niinpä

I wish I was a little bit taller…

Onneks mulla ei oo tota ongelmaa mutta,
I wish I was a baller…

mankkis, osta se ny vaan!!

pm’d