Kyseenalaiset kauppakumppanit – Yleinen peräänhuuteluketju

mee ny vittuuun ja acab :smiley:

Jep, moderaattori voisi hoitaa hommansa ja poistaa BubbaJetin viestit ja lukita tunnuksen :slight_smile:

saatanan persaukiset jos 15€ on noin suuri raha?!?

Huudellaan täällä vaan toisten nimiä julkisesti. Vittu mikä jätkä. Meneppäs nyt itseesi ja ota pää pois perseestä.

15 jöröö on iha vitu iso raha, mut mitä helvettiä tääl tapahtuu?

E: luulin et tää on perseilytopikki

Mut jos oletetaan et joku sattuis tuntemaan tän “jukan”, nii voisko se joku neuvoa sitä, ettei oo ehkä ihan reilua myydä kierrenavallisia vaihdekiekkoja fiksipyörän kiekkoina.

Vakava kunnianloukkaus kun on sanonut että kaveri on huono kauppakaveri? Vittu mitä paskaa :smiley:

Niin siis toi N oli lähtenyt kävelemään maksamatta sen sovitun 15 euroa ja haukkuu nyt täällä 3 euron takia.

keep on sössöting

intternet pelasti maanantaini.

Refreshaan innosta tutisten odottaen “Nyt puhuu -!” -hetkeä.

hiroshige - 18:47, 1.8.2013 » ^ voi hyvinkin olla sama kaveri, museokadulla asuu.. [b]tunti kauppojen jälkeen kaveri oli laskenut uuden myyntihinnan kaupan kylkiäisenä myydylle ohjaustangolle ja rupes perimään uupuvia rahoja. [/b]nämä semipsykoottiset perintäpuheet meni siis vastaajaan, kun en kuullut hentoa klasarisoittoääntä keskustan hälinässä. huono karma välitty viesteistä sen verran hyvin että ehdotin kauppojen perumista, mutta siinä vaiheessa mies tyyntyi ja pyysi että pistäisin cashien lisäksi vielä [i]vain[/i] pari-kolme egeä tilille. eilen avasin navat, ja en suoraan sanoen ymmärrä miten niin on voinut käydä, mutta kartiot lommoilla ja muutenkin osissa merkkejä jostain pahemman luokan runttauksesta. ei missään nimessä käyttökelvollista. uutta saa toki ostettua, mutta nää myytiin mulle puheilla "oikeastaan käyttämättömät" / "ei mitään vikaa" jne joten pikkuisen vedätetty olo. ehdotin taas kauppojen perumista niin asiallisesti kuin osasin, mutta vastaukseksi tuli vain sadattelua.. "soita kuluttajavirastoon" - tuut-tuut. tämmöinen oppitunti.
Mitä kohtaa tästä lauseesta ei bubbajet ymmärrä? Kyllä mun Suomenkielen ymmärtämistasolla tämä ko. Myyjä oli kauppojen jälkeen ruvennut perimään enemmän rahaa kuin mitä oli sovittu.

haha best! Go go go!

UuuuUUUUuuuUuuuuu

pakko tähän on jotain kirjottaa jos kerran poliisin tietoon pääsee. Fobballe terveisii, mä ajoin tänään ilman kypärää

joo tota onko poliisilla? kaveri on tota mulle 15e velkaa lol apua.

http://bbsimg.ngfiles.com/1/24421000/ngbbs50ec10cf81797.jpg