Kyseenalaiset kauppakumppanit – Yleinen peräänhuuteluketju

Pää kiinni ja tee rikosilmoitus, jos koet tulleesi loukatuksi. Täällä huutelu ei auta sua yhtään.

BubbaJet - 20:45, 9.9.2013 » Noniin kuulin että täällä haukutaan pyörien myyjiä. Voisiko mode poistaa tän ketjun asiaankuulumattomana ja Hirosige joka oikeasti varasti sen tangon josta nyt täällä valittaa niin soittaa sen myyjälle. Asian etenee muuten poliisille juurikin sen toimesta jota täällä haukutte.
No nyt. Ketju ei ole perustettu sun takiasi, mutta näemmä oot ehtinyt tehdä monia ns. hvyiä kauppoja. Olisiko peiliinkatsomisen paikka sen sijaan että ruvetaan huutelemaan varastamisista?

edit. mä ninjaeditoin, sä ninjaeditoit.

BARBARA STREISAND!

Oli se tanko homma edennyt niin että Hirosige tää Hirosige oli lähtenyt maksamatta kävelemään. Sitten vaikka oli sopinut 15 euron hinnasta oli vaivoin maksanut 3!! euroa siitä tangosta.

BubbaJet - 20:58, 9.9.2013 » Voin sana että fiivel on hyvä kauppakumppani.Oli se tanko homma edennyt niin että Hirosige(nimi muuten tiedossa)oli lähtenyt siitä kaupoilta hyvillään ensin tingattuaan ja se myyjä eli fiivel oli hakenut sille erikseen kellarista sen tangon
et varmaan sinä nyt sitten ole tämä "fiivel". veloititko siis ekstraa siitä että hait jotain romua kellarista?

Jussi, satun asiasta tietämään kaiken ja myös ton Hirosigen nimen ja millainen tyyppi on kyseessä. Kyseessä on henkilö nimeltä N.N., kannattaisi olla yhteydessä siihen tangon myyjään ennenkuin menee Poliisille.

kerro toki lisää

http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/files/kotisivufobba/$file/kotisivufobba.jpg

Popcorn, anyone?

Milloin yksivaihteesta tuli näin kova? REFRESH

hei minäkin tiedän ihmisten nimiä ja oon kuullut että bubblejetin retoriikka on kuulema melko heikko esitys. elikkä en itse väitä mitään, kunhan välitän “kuulemaani” eteenpäin…

…paitsi kun hermostun ja maltti ei enää riitä niin sit unohtuu kuulema -heitot välistä.

:smiley: ahahhahah

Mitä vittua minä juuri luen?

Skarppaa fiivel.

mjaa.

BubbaJet - 21:05, 9.9.2013 » Jussi, satun asiasta tietämään kaiken ja myös ton Hirosigen nimen ja millainen tyyppi on kyseessä. Kyseessä on henkilö nimeltä ****** ********, kannattaisi olla yhteydessä siihen tangon myyjään ennenkuin menee Poliisille.
http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/00/04/07/01/59/3/f03e8b78-bd55-417c-a212-d4a1eefa6e65.jpg

turha tämmöseen on tinanappeja sotkea. pikku riidat voidaan ratkaista rehdillä mäki-sprintillä, vaikka sitä meikun nahkalekurin vieressä olevaa mäkeä voi käyttää kun tapahtumapaikkana oli kerran töölö.

N.N. eli nimim. Hirosige hoitaa tätä asiaa jatkossa Poliisin kanssa.

:smiley: mitä minä luen

15€…