kuopio-skene

Joku päivä lähiviikkoina?

viikonloppuisin kerkee paremmin, vaikkapa jo tulevana meikäläisen puolesta

Tuleva vklp vois ollaki jos flunssa häviää ennen sitä

Saatan itsekkin osallistua jos on ajokelejä, ja flunssan ote salllii.

Katselkaahan siellä sellaista sinistä rossin-runkoista konversiosinkulaa jos näkyy. Veljeltä pöllittiin. Campa Zonda -takakiekko ja Mavic Cosmic etunen.

tyhja - 19:08, 23.9.2014 » Katselkaahan siellä sellaista sinistä rossin-runkoista konversiosinkulaa jos näkyy. Veljeltä pöllittiin. Campa Zonda -takakiekko ja Mavic Cosmic etunen.
Oliko tämä se sininen konversiosinkula joka on päivisin Muotoiluakatemian pihassa?

No ei mitään hajua. Mutta sellainen on joka tapauksessa varastettu melkein pari kk sitten Musiikkikeskuksen pihasta. Tuossa tarkempia tuntomerkkejä: Sininen Rossin VARASTETTU, Kuopio - Pyöräily - Yksivaihde.net

edit: ajankohta korjattu

Ei kyllä suoraan noihin tuntomerkkeihin sopivaa pyörää tullu vastaan, mutta pitääpä katella vähän tarkemmin.

Milloinkohan olen täällä taas viimeksi käynytkään…

Itselläni on sinkuloita Peugeot PFN-10 vm. 1982 maantiekilpurista rakennettu sinkula 42-16, putki double butted Vitus 181. Toinen sinkula on Tunturi vm 1978-1982?? 26" tehty ns. talvisinkula 28" 46-18 josta tosin taitaa tulla SRAM Automatixin kautta kaksivaihteinen. :slight_smile:

Tapaaminen ois ok ja olen muutamille aina vinkannut aiheesta mm. sille Peugeotille joka roikkuu Aapelin kaiteessa, jollekin Fuji-kuskille ja yhdelle sinisen pyörän omistajalle jne. Täällä on lisäksi ainakin nähty pariskuntaa jolla toisella on sininen ja toisella oranssi jalkajarrullinen sinkula.

Itse olen aktiivinen Facebook ryhmässä Kuopion hyötypyöräilijät. Sinne ovat myös sinkula ja fiksikuskit tervetulleita, jos noin laajemmin pyöräilykulttuuri kaikkinensa kiinnostaa.

Pitäkäähän huomenna keskarit, tapaatte vaikka lyseon pihalta kuudelta, ajatte rönön kautta bierstubeen kaljalle ja suunnittelette ällärit halloweeniksi, sekun sattuu lauantaille.

Lauantaina pitäis olla suht kuivaa, uhka vai mahdollisuus?

Olen viikonvaihteen Jyväkylässä mutta laittakaahan homma aluille ennen talven tuloa.

kuiva lauantai on tsäänssi

Jos se lauantain käy toteen, ilmottaudun mukaan ja se "karamellipösön"kuljettaja meinas kans tulla.

Hitto, huomenna en kyllä pääse, koska 94% varmuudella kova krapula, ja krapula + fiksirunttailu saa sydämen kammiovärinään jo pelkästä ajatuksesta. Seuraavalla kerralla kyl lupaan olla messissä :smiley:

no niin jampat, oisko se huomenna jotain jossain 16-17 pintaan?

Näköjään tauti paheni vaan, ei pysty tulemaan.

Mites ens pe-la, jos kelit sallii?

^EI!.. Ei enää koskaan, moikkaaminenkin on tästä lähtien kiellettyä.

Kielletään kaikki!!1