kuopio-skene

Onko kellään Kuopion suunnalla Parkin HCW-17 haka-avainta tai vastaavaa, jolla sais fiksin lukkorenkaan kunnolla kireelle. Bilteman haka-avain multa löytyy mutta se soveltuu melkein mihin tahansa muuhun paremmin kuin lukkorenkaan kiristykseen.

Löytyiskö Kuopiosta keskustan alueelta jotain hyviä liikkeitä välipäiväshoppailuun?
edit. pyöräilyyn liittyen siis.

Sirkus - 20:29, 26.12.2011 » Löytyiskö Kuopiosta keskustan alueelta jotain hyviä liikkeitä välipäiväshoppailuun? edit. pyöräilyyn liittyen siis.
Keskustasta ainaski löytyy nämä [puijon pyöräpiste](http://www.puijonpyorapiste.fi/) [http://www.leosport.fi/](http://www.leosport.fi/)

Nyt vasta hokasin tälläsenki kuopion palstan.
Itteltä ei fiksiä löydy, mutta kaks sinkulaa toinen maastoo ja toine tielle.
ja tulkaapaha ettimään kuopion kuvarasteja.
Kuopion kuvarastit

Moi,

Olen visiitillä Kuopiossa su asti javuokraisin pyörän keskustan alueelta. Tarjoa pm. Kautta tai soita 044 seiska x4 086 siis.neljä seiskaa tossa välissä

Täällä on harmaa fuji track ja kohta ajattelin lähtee päivittämään kuopion kuvarastia sillä.

kyllä puijontorni on puijontorni. mukava huomata että kuopio-skenekin kasvaa, hitaasti mutta varmasti!

En oo bongannu yhtään fiksulaa, vaikka oon hengaillu täällä kohta viikon! missä skene?

E: sori, bongattiinhan me lyseon pihasta paddy wagon parkista. Rauno Perälän ehkä?

Löytyskö keltään ylimääräistä satulaa ja 27.2mm satulaputkea käyttöpyörään? On käynyt niin hassusti, että omat olivat lähteneet karkuun. Lähes kaikki kelpaa kunhan hinta pysyy maltillisena.

^Tolpat tainnut kaikki mennä, mut yks Spectran (suht pehmoinen) satula löytyy. Sen saa omakseen vaikka 10e, toimitus vaikka kampusalueelle. Laittele yksäriä jos kiinnostaa!

Sattuiskohan täältä löytymään yhtään maastokuskeja? Olen varmaan ens viikon Kuopiossa ja mikäli säät vaikuttaa siedettäviltä saattaisin ottaa maasturinkin mukaan. Osaisko joku neuvoa jotain kiinnostavia polkuja sieltä päin? Tunnen itse kaupunkia aika huonosti…

Eiköhän se kun hurraatat siihen Puijon mehtiin, ensin ylämäki- sitte alamäkiajoa. Sitte sitä uutta saaristotietä pitkin Raahalahteen saanaan, kyllä kelepoo!

Kummipojan isoveli on ajanu sitä Antikkalan rinnettä alas, vähän niinku sitä alamäkiajoa kai… mut siltä vietiin pyörä koulun pihalta ja samalla hyvä harrastus.

No ei vaan, Oulusta käsin neuvoilen kun oon joskus syntyny siellä Kuopiossa. Sairaalassa. Pentuna ajoin varmasti aivan sikana pyörällä siellä, mut nytten on jo monneen kertaan rakennettuja kerrostaloja niillä paikoin missä minä ajelin…

Kirjottelinpahan vaan lämpimikseni…

Nähty kaapunnilla (taisi olla kyllä jo Siilin puolella): Kello seitsemän jälkeen aamulla siro punainen fiksi/sinkula puhalsi ohi Kallansiltojen pohjoispäässä lähellä Vuorelan ramppia. Mä könysin liianmonivaiteisella maasturinräppänällä työmatkaa Toivalan suuntaan ja yritin sitten rutistaa ja pysyä edes näkömatkan päässä. En pysynyt. Taas yksivaihteinen kuumottaa enemmän, kiitos vaan :wink:

Mulla on melko paljon työkaluja tällä hetkellä Kuopiossa, jos joku tarvii apua tms. Osiakin saattaa löytyä.

Kenelläkään Kuopiossa ylimääräistä fiksikiekkoa taakse, voisin tulla ostamaan? Saa olla vähän rottaisassakin kunnossa. Oon tänään pyörähtämässä Kuopiossa jossain 16-19 välillä niin tuohon väliin jos vielä osuis aikataulut kohdakkain.

Nyt se teki sen taas mutta toiseen suuntaan! Nähty siis Toivalassa Joensuuntien varressa ohi puhaltava punainen fiksi. Paineli edelläni Kuopion suuntaan Kallansilloilla. Tällä kertaa onnistuin pysymään näköetäisyydellä. Fiksillä en olisi missään tapauksessa pysynyt.

Ai täällä on tämmönenkin. Tämä sukkuloi keskikaapunnin ja Puijonlaakson väliä arkipäivisin.

Puolenpäivän kantturoissa taisi tulla Cinelli vastaan Saaristokadulla. Saatoin kyllä tunnistaa väärinkin, kun oli vähän ahdas paikka. Taisin ohittaa ne jalankulkijat vähän ahtaassa paikassa kun oletettu C. tuli vastaan, sori siitä.

A.

(^ nätti Bianchi)

Juu Cinellillä minä olin sillon liikenteessä!

Kuopiolainen noja- ja sinkulapyöräilijä. Itselläni on Tunturi talvisinkula vuodelta 80-luvun vaihde ja sitten Peugeotin 1982 mallia oleva vähän napakampi sinkula.

Sinkuloiden lisäksi kolme nojapyörää: 3w ja 2*2w joista yksi on pääasiassa ajokunnossa. Monenlaista projektia on pyöräilyn saralla ollut ja tulee varmaan olemaankin. Kuopion hyötypyöräilijät Facebook-ryhmässä ehkä aktiivisin. La 10.5.2014 klo 13 on alla olevan linkin mukaista tapahtumaa.

Kuinka monta pyöräilijää mahtuu Kuopion torille?
Ois mukavaa, jos tulostaisitte työ yms. paikan seinälle, jos siellä ei ole vielä näkynyt ja tulisitte myös sinkuloilla ja fixeillä runsaslukuisesti paikalle.

Kuopion hyötypyöräilijät Facebook-ryhmä on alkanut koota noin 150 aktiivista kuopiolaista pyöräilijää saman ryhmän alle: Kuopion hyötypyöräilijät FB:ssä

Järjestä(mme) mm. tuota 10.5.2014 tapahtumaa ja kommentoimme ihan mukavalla menestyksellä kaupungin kevyenliikenteen suunnitelmia asiallisessa hengessä. Kriittistä pyöräretkeä on ollut vaihtelevalla menestyksellä eli se ei ole vielä ottanut oikein tuulta allensa.

Lähes yöttömän yön pyöräily on 14.6.2014 Kuopion yöttömän yön naatiskelupyöräily - Kuopion Midnight Sun Bicycle Ride

Jotta tämmöistä.