Kumiluoti

On se muuten hieman outoo, ettei maan ainoasta fiksikaupasta puhuta maan ainoalla fiksifoorumilla. Ei käyttäjät eikä kaupan pitäjät…

Samaa olen ihmetellyt, mutta voihan se olla periaatekysymyskin. En tiedä, en ole liikkeessä asioinut.

Mielelläni kuulisin Kumiluodin uutuuksista ja valikoimasta vaikka foorumin kautta, kun nettisivulle ei ole kuvauksia uusista tuotteista ilmestynyt.

Tulikohan muuten Orlowskin runkoja koskaan? Soman rungon ympärille rakennettu pyörä näkyi kerran ikkunassa, mutta en ole sittemmin ehtinyt Flemarilla käydä.

Sähköpostiin ei vastata, perusosia on ollut tulossa 2-3 viikon päästä kun olen niitä kysellyt, mutta tästä huolimatta voisin jatkossa liikkeessä asioida. Ehkä Kumiluodilla menee niin hyvin, että ei kannata enää panostaa tiedotukseen ja asiakaspalveluun.

siel ikkunassa on ainakin pari Orlowskia - ihan nättejä kyllä - pitäsköhän mun tässä naapurissa asuvana ruveta juoruamaan niiden ikkunasta edes välillä =D ja maksaiskohan ne provikkaa =D

Kyselin niiden Orlowskien perään. Koot 53 ja 56 jäljellä. Vastasivat mun kyselyyn alle viikossa. Hinta on siinä ja siinä pystynkö vielä ensi kuussa venymään.

mitä on muuten orlowskin runkosetin hinta?

570, en ole varma kuuluuko siihen ohjainlaakeria, keskiötä niissä ei ainakaan tainnut olla.

voisin kuvitella, ettei siihen kuulu ohjainlaakerikaan. Kävin just pällistelemässä ikkunasta noita, kun sattui pahaisesti olemaan juuri nyt kauppa kiinni ja pojat lomilla. Onkos Oulussa festarit just?

Varmaan ovatten Qstockissa.

Kandee soittaa mailaamisen sijaan, ovat aika kiireisiä tyttöjä ja poikia ja se mailailu tahtoo jäädä. Puhelinkin on Johanneksen kännykkänumero, eli jos huono säkä käy niin tavoittaa Johanneksen jostain muualta kuin kaupasta :> Mut aina on puhelimella asiat hoitunut mukavasti.

Tänään kaupassa kävästessäni sain taas kerran hyvää palvelua ja haluamani tuotekin löytyi pienen kaivelun jälkeen takahuoneesta (vieläpä halvalla). Kauppaan oli myös tullut kaikkea kivaa ja värikästä, joten käykääs katsastamassa. Kumiluoti voittaa aina netistä tilaamisen.

Mulla on ollut hullun monta kertaa tarkoitus käydä kyseisessä liikkeessä, ja nyt vihdoin pääsin käymään siellä lauantaina Flow:n jälkitunnelmissa. Taisi omistajallakin olla vielä vähän juhlatunnelmat, sillä hän kertoi hävittäneensä kännykän Flow:ssa ja palveli asiakkaita ilman paitaa kaljatölkki kädessä.

Tästä huolimatta palvelu oli huikeaa.Kaikki asiakkaat otettiin vastaan ilolla, eikä vastassa ollut pelkäämääni yliviileää kallioviiksi -mentaliteettia. Ylivoimainen suosikkini oli nuori tyttö, joka kertoi polkupyöränsä olevan varastettu ja että hän haluaisi “semmosen pyörän, missä jarrutellaan pikku hiljaa polkemalla”. Hänelle luvattiin ko. vehje viikossa oikealla runkokoolla. Löysimme myös tyttöystäväni kanssa tarvitsemamme osat ok hintaan.

Suosittelen lämpimästi Kumiluodin palveluita. Itse aion asioida siellä jatkossakin. Unohtakaa nettikaupat ja tukekaa yksityisyrittäjyyttä.

Käväisin taas tsekkaamassa olisiko Kumiluoti ollut avoinna. Kolmena viime kertanahan liike oli ollut suljettu, vaikka netissä kerrottuina aukioloaikoina olin vieraillut liikkeen edessä. Ei se ollut avoinna yhden aikoihin, mutta kauppias tuli tien toiselta puolelta baarista avaamaan oven minulle. Silmään pisti, että läheskään kaikissa tuotteissa ei ollut hintaa näkyvillä, mutta eipä ollut mitään erityisen mielenkiintoista myynnissäkään.

Liikkeessä oli kymmenisen konversiota myynnissä ja pari Orlowskia kasattuna. Oli kirkkaanvihreä, jossa oli takakiekossa vihreät ja edessä keltaiset pinnat. Nämä Dimensionien ympärille kasatut kiekot eivät niin kivalta näyttäneet, mutta runko oli kaunis (suunnilleen tällainen: http://velospace.org/node/1329 ). Hintaa 1600 euroa. Toinen oli helmiäisvalkoinen, mutta pyörä ei ollut vielä valmis, hinta-arvio oli 1500 euroa.

Ehdotin, että voisi nettiin laittaa joitain kuvia myytävistä tuotteista. Ei niitä kuulemma jaksa laittaa sinne. Jos asiakas ei jaksa kävellä liikkeeseen niin sitten ei tarvitse tulla, oli asenne. Veikkaanpa, että nettimyynti lisäisi kivasti asiakasmäärää. Itsekin olen muutaman pyöräliikkeen löytänyt nettisivujen kautta.

Toisaalta taitaa olla niin, että ehkä lisää asiakkaita ei edes kaivata. Liikkeeseen tuli asiakas pyytämään renkaan korjausta, mutta ei onnistunut, koska liike ei kuulemma ole oikeastaan avoinna lauantaisin. Joillekin näköjään on, toisille taas ei.

Sen kuulin vielä, että jatkossa Kumiluoti on avoinna ti-pe 12-18.

Kuinka monesta kallion kivijalka-lähipyöräkaupasta saa jotain ratarattaita ja häkkejä ja remmejä ja diipveitä ja neonväristä tankonauhaa ja kaikkea muuta mitä hipsteri tarvitsee. Pojat ja tytöt ottaa kyl rennosti, mut mikäs siinä jos kauppa käy (ja se käy).

Ja oli sille Kumiluodille omakin ketju…

just irrotin kumiluodin asentaman suicide-rattaan yhdellä kädellä… en arvosta.

^ kirjoita reklamaatio Kumiluoti-threadiin. Jos peli on kerran noin hazardia.

oli siinä muuten myös lukkorengas, mut sen irroittamisessa eniten energiaa kului haka-avaimen noutamiseen. Ois lähteny sormillakin, mut en arvannu edes koittaa.

Konkeli disapproves
http://www.kzia.com/Portals/0/Assets/GregR/thumbs_down.jpg

ripaus - 15:30, 26.9.2009 » Ehdotin, että voisi nettiin laittaa joitain kuvia myytävistä tuotteista.
Käytkö useinkin liikkeissä neuvomassa omistajaa miten heidän tulisi ajaa puljuaan? Taidat olla valla rakastettu kaverus.

Se että ratas on löysällä on taas toinen juttu, itse en kyl myisi kenellekään suicidehubia.

Kysyin vain, että onko nettiin tulossa tietoja milloin tulee uutta tavaraa. Onhan tällä foorumillakin potentiaalisia asiakkaita, jotka eivät käy kovin usein liikkeessä, mutta voisivat ostaa jos tietäisivät mitä liikkeestä saa. Tämän vuoksi ehdotin, että voisi laittaa nettiin tietoa, kun saapuu uutuuksia. Asia tuli hyvin selväksi, kun kerrottiin, että tällä liikkeellä on erilaiset periaatteet.

Mielestäni ei tarvitse käydä henkilökohtaisuuksiin.

Pahoitteluni siitä, että väärään ketjuun meni.