Kumiluoti

Kumiluodin pojat ei varmaan pane pahakseen jos avataan tänne putiikkia koskien ihan oma threadi. Eli tänne keskustelua/uutisia/huomioita siitä mitä kaikkea kivaa ja hyödyllistä sieltä taas löytyykään suoraan hyllystä, jotta ihan kaikkea ei aina tarvitse tilata ulkomaita myöten…

http://www.kumiluoti.fi/

Oon kans haaveillu, et pojat jaksais tännekin kertoo kaikista saapuneista tavaroista. Vois sit tehdä täsmäkäyntejä. Hyvä avaus siis Jussi. Vois alkaa miettimään taas kalustopäivityksiä lähikauppapalveluna…

Kumiluodin sivuilla on maininta Suginon 89 -kammista. Mitkäs tuommoset on, kun ei google ainakaan löydä mitään tietoa? Kiinnostais laittaa uuteen projektiin japsikammet, mutta Messengerit on vähän tylsät, 75:t joutuis tilaamaan jostain kaukaa ja Dura-acet on Shimanot, eli nuo voisi olla vaihtoehto…

Eipä ole ollut kumiluodin osallistuminen internet maailman karkeloihin kovin aktiivinen muutenkaan, mutta eiköhän sieltä pikkuhiljaa nousta. Mä ainakin pyrin omalta osaltani edustaa ja jeesii kyssäreis sen verran ku kykenen. Hyvä et avasit threadin jussi!

teemu, suginon kammet on HINNOILTAAN 89-240 euroa.

Pitäisköhän tässä tuntea ittensä nyt vähä tyhmäksi.
Noh, parempi näin. 75:t tekevät siis paluun ykkösvaihtoehdoksi, jos niitä kerran sieltä löytyy.

ei tarvii tuntea itseänsä tyhmäksi. vähän on sivujen suunnittelukin harhaan johtavaa.

seiskavitosii pitäs olla hyllyssä.

ai niin, unohdin tietenkin eilen mainita sen kaikkein tärkeimmän tiedon / kuumottavimman huhun:
aerospoke-kiekoista oli jotain puhetta…

:open_mouth:

Mulle. Kultainen. Taakse.

Kumiluodin poijjaat vois myös vastailla yhteydenottopyyntöihin. Tai sitten se netskusivun lomake ei toimi. Noh, tuli sitten tuettu paikallista pyöräkauppaa internetissä.

^mä olen soitellut sinne kiusaksi asti. Keskiviikkona taisin tehdä ensimmäisen oikean ostoksen, ja sekin tuli todennäköisesti vähän puun takaa noin ajankohtansa puolesta, mutta homma toimi, ja tuli aivan helevetin hyvä.

Mitäs, mitäs ovat nuo Kumiluodin sivuille ilmestyneet ratarungot?
Erityisesti tuo keltainen kiinnostaa. Turusta ei viiti vaan kattomaan lähteä, joten kiinnostaisi merkki, malli, mitat, paino ja hinta. Erityisesti tuossa kokoluokassa 52-55cm.

Kehitysvinkki.
Näin ulkopääkaupunkiseutulaisen näkökulmasta olisi muutenkin helpompaa, jos sivuille (kun ne kerran on) ilmestyisi tuotteista jotain muutakin infoa kuin kuva. Ei mitään nettikauppaa tarvi alkaa perustamaan, mutta jotain infoa tuotteista olisi mukava sivuilta saada. Ostopäätöksen voisi tehdä kotona ja seuraavalla HKI-reissulla tulla hakemaan kamat.

Eli tarkoittanet tätä:
http://kumiluoti.fi/images/blb5.jpg
Brick Lane Bikesin runko taitaa olla ja väri on enemmän vaalean ruskea kuin keltainen luonnossa. Kokovalikoimaa en osaa kertoa.

Edit: Eilen keskareissa speksailtiin tuosta rungosta Omar-karkki teemapyörää, jossa olisi Omarin käärepaperin tyylinen toptube pad…

Jumpe, onpa hieno. Tuon henkistä väritystä olen miettinyt tuohon Citymaasturiin.

-Olli

Mitkäköhän noi kammet on? Andel?

Poimittua kumiluodin sivuilta:

Tänään piti mennä kattelemaan juurikin noita uusia ratarunkoja ja utelemaan hintaa.
Kuitenki ko. pulju oli kiinni, kello tais olla jotain 13:15. Ovatko menneet jo aikasemmin talviunille?

Ovat varmaan uupuneet asiakkaiden paljoudesta. Tämä on kuitenkin pyöräkauppiaille vuoden hektisintä aikaa.

muistutetaas:

Sinne siis!

Tuukka kävi jututtamassa Johannesta ja teki jutun We Love Helsinkiin.
http://1.bp.blogspot.com/_TX0e5KwKSRI/SmXQaJK9urI/AAAAAAAAAvo/1vD-WPl0bfk/s400/kumiluoti002.jpg