#Koronakesä2021

Itsellä taas duunit loppuu tän vuoden lopussa, mikä tarkoittaa sitä, että vielä tänä vuonna on myös kesäloma. Sitten kun ei ole duuneja, niin ei ole lomiakaan.

You don’t measure up to the expectation
When you’re unemployed there’s no vacation
No one cares, no one sympathizes
You just stay at home and play synthesizers
(Inner city pressure)

Mä laitan kesäks muovihäkit ja roppi tangon

2 Likes

tää on ehkä tämmönen mun arvio, katotaan syssymmällä, miten toteutu

5 Likes

not even once

Accurate

hitokseen vaikee kyl RILEITTAA tähä

+1

Tiedän, nimittäin unohdin tästä sen työsuhdesähköpyörän

nyt äkkäsin et ootkin pistäny ihan vitsillä ku eihän määräaikasilla nollatuntisopimuksilla voi saada mitää työ suhde etuja xDDDDD

tää tyyppi pistää ihan palturia ja vetää HÖPLÄSTÄ xDDDDDDDDD

kunnon vitsi niekka

3 Likes

Alkukesä futiksen EM-kisoissa. Loppukesä darrassa :tuoppi:

Tässä vaiheessa toivon ehkä jopa, että oma joukkueurheilukausi perutaan…
Voisi keskittyä päämäärättömään pyöräilyyn ja ehkä jopa ensi kertaa tehdä joku päämäärällinen matka (työmatkaa ei lasketa).

Koronakesä 2021:
Ketjut out of stock
Rattaat out of stock
Renkaat out of stock
Kaikki loppu
Jokaisella laavulla 900 autoilijaa paistamassa makkaraa

15 Likes

Luontoharrastukseen ja makkaranpaistoon just havahtuneilla pitää olla vankka näköyhteys autoon ja metsäautotiehen.

Onneks on vaihtoehtoja.

1 Like

Oma stäkki 11-ketjuja juuri hoidettu kesäkuntoon ja https://drive.google.com/file/d/1mlatOloC7Qr6DzRuR-X-VYzMjD3DLDJ2

Burnoutissa menee koko vuosi ja jos en kuole ennen kesää niin hieno juttu.

3 Likes

Perustan butt rock bändin ja sen nimeks tulee “burnout rodeo”.

Tervetuloa peremmälle rakas merkkari

5 Likes

Pitäs neuvotella loppujen vuosilomien siirto ens lomakaudelle, että vois ottaa kunnon kesäloman opettajavaimon kanssa.

Rakentelis sitten terassia ja laittelis puutarhaa.
Yllyttäis nuorimmaista potkupyöräilemään ja lapiois isommille hyppyreitä ja testais niitä vaikka itekkin sitte.
Jokusen kerran vois laittaa perheen autoon ja lähettää mökille ja ajaa ite pyörällä perässä.

Rokotteen jos sais jossain vaiheessa kesää niin ottaisin.
Sellanen koronakesa varmaan tulis olemaan 2021.

2 Likes

Mä oon pitkään ittekseni ajellu, varsinkin yöaikaan. Ei paljoo jengiä sillo näy. Pitkään oon miettiny, et kyllä ois hyvä vähän osallistua jonku tyyppisiin tapahtumiin. Ja suunnitelmissa ois 2021 kesän eeppiset vetämiset ja et pääsis ees jonku verran veivaas porukassa. Nii voi olla hyvinki mahdollista, et jostai putkahtaakin semmonen vähän omituinen mut ystävällinen kehäraakki viivalle jonnee mestoille :stuck_out_tongue:

2 Likes

Pääsky havaittu.

checklist:

  • ei vieläkään cx/katufixie/touring kalusto eikä edes tietoa mitä, “ehkä lokakuussa”
  • jos voiskin vaan ottaa #partypace ja kevyt-bikepacking kulmaa alkaneeseen kesään (?)
  • paljon ajan itekkin vaan omia lepsuja lenkkejä, pitäis ehkä ryhmiytyä kontekstikulttuurin laitamille enemmän ennenkuin itekin syrjäytyy johonkin alkie-outcast-porukoihin tai kuolee kylän kuuluna aikamiespekkona