#Koronakesä2021

Loma on varmuudeksi pätkitty kolmeen osaan, että mitkään altistumisvainot ei pilaa ainakaan ihan kaikkia vapaita. Jos vaikka koittas löytää päivän ku kaikki muutkin ei oo lähilaavuilemassa ja kävis vähä retkeilee muutaman kerran, mitään isompia suunnitteluja ei taida jaksaa kesälle tehdä.
Tässä on käyny vielä sen verran mäihä, että kuulemma meidän sairaalassa ei vielä pandemia iskeny kehenkään, mutta voiko tää onni kestää rokotuksiin asti? Oon pessimisti.

Toki myös täällä Laitilan Citra ja soratiet on olennainen osa suunnitelmaa. Saiskohan sitä ehkä Hiekkapirkan reitin ajeltua? Se piti jo viime kesänä, mutta nössöilytti.

Oispa sambat

Kesällä tulee itselle eteen ensimmäiset oikeat palkalliset kesälomat joten ei oikean tiedä mitä pitäis tehdä. Haaveissa on ollut lähteä Pass Hunterilla jonkinlaiselle Tallinna - Rakvere - Narva ekskursiolle mutta saa nähä. Nelivetoautoa on kyllä tarjoiltu työn puolesta mutta en ole siihen vielä taipunut.

Sambat pitäs saada

1 Like

Kaikki on varmasti kiinni kesällä, vaimo alotti vasta töissä niin ei sillä ei ole yhtään lomaa.

Norjaan piti mennä autolla mutta enpä usko että pääsee.

Eli varmaan lasten kanssa pyörällä kalaan ja viikonloppuisin telttaretkiä tms. Onni on omakotitalo, vähän niinkun olis kesämökillä koko kesän.

1 Like

Projekti lentoon!
Siis pikkuhiljaa eteenpäin vaihe vaiheelta…
Jos vielä suvikumeilla ehtisi ottaa tyypit.

7 Likes

Heinäkuussa itekseni maantiepyörällä hki-rovaniemi tour ja sit pienet pistoreissut perheen kanssa lähiseudulle täällä pk-seudulla. Nyt kun muksu sai isomman pyörän alle, niin vähän pidemmät matkat alkaa onnistumaan.

2 Likes

en

kyä se vähän olis mut ei oo keinoja päästä sinne

emmä varmaan ku koitan tätä edgee pitää, mut jos en pidä nii ehkä joku nikka blendi vois olla ihan hauska tai sit jotain kesyä savua eri saarelta.

ei kyl nabostele kovin paljoo tollanen meininki. aika härkäsen keskiluokkasii spekutuksii sulla (:

aattelitko seuraavassa välissä kysyä et olisko kesä osakkeiden osteluu tai uuden lapsen tekeminen. hyi ja yök. ja ei kiitos! stockkan kortille lisää pisteitä? sijotusasunnon osto?

vähän siltä vaikuttas et mitä tuun tekeen koronakesänä 2021 nii oon töissä jos on töitä ja sit varmaa pelaan tiatskarii ja käyn fillarilla lähialueilla vähä käppäileen ja telttaileen. nii ja skeittaan.

jaa-a. duuninvaihtosamban/-rumba/-chachachan myötä lomat minimissä, mutta jos joku kiva mökki löytyis vuokralle jossain välissä, niin vois etätyötä yhdistää vähiin lomiin jotenkin. ja ajella vaikka vähän grävelii. tai jos kestäs terveenä tai jotain.

<3 fixedgear-skater-fashiondesigner fuusio high lifee ouh jeah <3
tavoitteena nauraa enemmän ku itkee kesän aikana ✿(>‿◠):v:

6 Likes

Autot ei kiinnosta, Jäämeri kiinnostaa aina. Polkien olisi tarkoitus retkeillä, mutta preussilaisen doktriinin mukaisesti hyväksyn sen, ettei yksikään suunnitelma kestä kontaktia vihollisen kanssa.

3 Likes

Jäämeri olisi hieno, mutta varmaan realistisesti koronakesä II kuluu keskiuusimaalaisissa metsissä maastopyöräillen samaan tapaan kuin koronakesä I. Jotain kivenhalauspuuhia kelien salliessa myös varmaankin tapahtuu, varsinkin jos metsissä tulee vastaan jotain uutta kelvollista kiveä.

Jos sitä ainakin yhen pitkän randon sais ajettua. #yötön3000 mietteissä erityisesti. Ulkomaille ajamaan meno on asia, josta ei vielä osaa sanoa mitään.

3 Likes

Tää

Kattelin, et kaheksalla tonnilla sais kaks hyväkuntoista Laseria tai yhen 8m veneen johon mahtuis koko perhe. Ja tämä nauratti minua ja poisti kaiken halun omistaa kölivene.

Meil aika lail sama sit!

Semisti myös stokedina mun n+1:stä joka rakentunee vapun tienoolla, sillä sit vähän dirttourimpia vetäsyjä ja varmasti ainakin Kemiön Gravel Paradisee. :relieved:

1 Like

Kuuluukoha ällärit koronakesään 21 :thinking: tekis kovasti mieli järkkää jtn isoo, mut just ny näyttää aik karseelta tää tilanne xd

3 Likes

Kyl mä uskon, tai ainakin haluan uskoa

Kaimää vaa autollaaaa ajeleeen

Ite teen töitä koska töitä pittää tehhä.

1 Like

13.6. tilanne kuulemma jo huomattavasti parempi.

Midnight sun graveliin oon ilmoittautunut, hieman huolestuttaa taas sen osallistujamäärien suhteen kun koronajuttujen lisäksi kimitö gravel paradise piti tunkea samaan aikaan.

Muuten Yötön 3000 tavallaan houkuttaa, mut oikeastaan toivon malttavani mieluummin retkeillä vähän enempi kierrellen ja poikkeillen. Oman ja puolison lomatilanteiden valossa pitäisi ainakin omaa aikaa löytyä. Eli aika pitkälti toisinto viime kesästä mielessä.

Keltaset sambat vielä postissa, mutta dhl toi kromiset laket jo eilen eli valhallassa odotellaan ja kesä sais jo tulla. Oispa gan well niiden kaveriks :slight_smile:

1 Like