Kohta kannattaa tilata Briteistä

Punta halpenee!
Mut tää ei tarkota, et alkaisin kasaamaan kimppatilausta CRC:stä. Eihän?

Hubjub ainakin korotti hintojaan kurssin alamäen myötä.

Voitais Ouluun hoitaa oma kimppanoidi… tammikuussa?

Ongelmanahan on, että sisäänostohinnat Britteihin kasvavat, kun punta heikkenee. Kaiken järjen mukaan just nyt on kaikista halvinta, kun isot pyöräkaupat (esim. CRC) myyvät vielä vanhaa varastoa vanhoilla hinnoilla. Varmasti keväällä puntahinnat nousevat nykyisistä. Kuten boren tuossa totesinkin, Hubjub on nostanut 20-30 prossaa syksyn aikana Suginon ja Nitton hintoja ja samanlaista viestiä tuli BrickLaneBikesista, kun olin sinne yhteydessä.

Tällä hetkellä on halpaa. Itse tilasin just ProBikekitista Suginon 75:t hintaan 115e.

Joo, mää lähen ainakin mukaan tuohon Oulun kimppaan, olenkin jo kyllästynyt pelkkään…

…paikallisen pyöräkaupan valikoimaan. Laitanpa erillisen threadin vetämään tälle. Ehkä.

Teemu - 4 hours ago » Ongelmanahan on, että sisäänostohinnat Britteihin kasvavat, kun punta heikkenee. Kaiken järjen mukaan just nyt on kaikista halvinta, kun isot pyöräkaupat (esim. CRC) myyvät vielä vanhaa varastoa vanhoilla hinnoilla. Varmasti keväällä puntahinnat nousevat nykyisistä. Kuten boren tuossa totesinkin, Hubjub on nostanut 20-30 prossaa syksyn aikana Suginon ja Nitton hintoja ja samanlaista viestiä tuli BrickLaneBikesista, kun olin sinne yhteydessä. Tällä hetkellä on halpaa. Itse tilasin just ProBikekitista Suginon 75:t hintaan 115e.
Hitto eipä löydy Suginoita enää ProBikekitista.

Punta on tällä hetkellä halpa, ja nyt saattaa saada englantilaista kamaa kuten vaikkapa Brooksin satuloita aika halvalla (B17 oli jossain puljussa 35 puntaa), kunhan muistaa kiinnittää kalliisiin postimaksuihin huomiota.

Pistetään nyt tähän vielä varmasti monien tuntema hyvä linkki Lontoon sisarpalstalle: http://www.londonfgss.com/thread11148.html

MikeNAS - 3 hours ago » Hitto eipä löydy Suginoita enää ProBikekitista.
Eipä löydy ei, kun mulle lähti viimeiset. ProBikekit on oikeasti säännöllisen tarkastamisen arvoinen paikka. Löytyy satunnaisesti todella edullisia tuotteita ja perinteisestihän tuolla on varmaan koko Euroopan halvimmat renkaat. Hyvänä esimerkkinä on Suginon Superlap-keskiö, minkä poistin tuolta alkusyksystä alle 40 eurolla. Ja silloin punta oli vielä kallis.

Tilasin viime kuussa Englannista Winstayleysiltä GT Peace -sinkulan talvipyöräksi. Pyörän Suomeen lähettäminen maksoi 60 puntaa eli kokonaisuutena hinta jäi alle 400 euron. Pyörä tuli asiallisesti pakattuna lähimpään postiin kahdeksassa arkipäivässä.

Voin suositella. Firman laskuri ei automaattisesti näytä toimituskuluja oikein vaan firmasta tulee maili perään, jossa todelliset kulut kerrotaan.

Pelottavan kiinnostava kauppa. K-mikon kanssa katseltiin mesessä, että täsä on jo Tosi Miesten ™ pyörä. http://www.winstanleysbikes.co.uk/product/16578/SE_Racing_Lager_SingleSpeed_Bike_2008
Runkokoko 61 cm ja välitys 46-6. Sitä ei saa pienempi mies edes liikkeelle.

Mutta tosissaan “SE Racing Draft Single-Speed Bike” lähtee hintaan 189 puntaa koko pyörä. Ei jää osille enää juuri hintaa.

MrHat - 39 minutes ago » Mutta tosissaan "SE Racing Draft Single-Speed Bike" lähtee hintaan 189 puntaa koko pyörä. Ei jää osille enää juuri hintaa.
Aikamoiset kulmat tuolla edessä. :)

http://www.winstanleysbikes.co.uk/images/prod_16577.jpg

sanon vaan että hyi helvetti. älkää ostako vaikka halpa onkin.

mutta tosissaan briteistä ostamiseen: Ebay…

EDIT. ok, ostakaa ihan mitä vaan haluutte mutta kun ehdin niin postaan vähän kuvia mun jaappanin matkalta niin ymmärrätte miks toi SE näyttää vähän tylsältä…

Näenkö mä fauberin?

näet halvimman mahdollisen kiinalaisen one-piece-kampisetin.

Jonnekin se kenellekään kelpaamaton sälä pitää työntää. “Avoid” vois olla riittävä sana kuvaamaan tuotetta.

Samasta puljusta saa tämän: Felt Curbside

Laitteesta viis, mutta spekseissä on kohta mikä vähän nauratti.

Included Extras: Felt BEERNuts Axle Nut Tool: Chrome-Moly 15mm tool to remove axle nuts for fixing flat tire and with bottle opener for liquid refreshment while fixing flat tire.

Joulupukki hei, mä oon ollu ihan tosi kiltti koko vuoden!

Tää on hienompi.

Tälläisen vois tilata kesäksi. Eikai kukaan ensi kesänä enää fixillä aja? Pappabmx-kerho anyone?

24-tuumaista mä olen pidemmän aikaa harkinnutkin. Hm.