Kohta kannattaa tilata Briteistä

Ite kanssa katellu tossa uutta fixiä speksaillessa bemaxia.
Ite miettiny kyl enemmän 20" street vehjettä, mutta voishan tollanen 24" olla myös ihan kiva vaihtoehto.
Old-School BMX projektikin pitäis ottaa työn alle tässä kevään aikana.

Eipä silti, näin muutama viikko sitten muutaman junnun ajamassa 24-tuumaisilla keskustassa. Taitaa olla parempi, että mä jätän noi trikkivehkeet nuoremmille ja alan entisöimään jotain vaihteellista menopeliä.

Tai sit ei.

Sori OT.

Hehe, näköjään muitakin kiinnostaa noi pikku sirkuspyörät…Muutama pyörii bmx filoja nurkissa ja kivoja ovat. Joku vanha Redline vois olla aika nam!

Itellä ois kellarissa odottelemassa kunnostusta vuoden 1984 GT Pro Performer, joka tällä hetkellä vielä täysin orginaalikunnossa. Jotain osia kyllä joutuu vaihtamaan, jotta sen saa järkevään kuntoon.

mika - 4 minutes ago » Itellä ois kellarissa odottelemassa kunnostusta vuoden 1984 GT Pro Performer, joka tällä hetkellä vielä täysin orginaalikunnossa. Jotain osia kyllä joutuu vaihtamaan, jotta sen saa järkevään kuntoon.
Laitat sit kuvia meille muille kun projekti edistyy, niin saadaan kuolata :)

Tällainen yksilö siis kyseessä.

Omassa erona se, että siinä on mustat Skywayn kiekot.

Kun vaan sais aikaa aloittaa ton projektin. Ens kesään ois ajatus saada se kunnostettua. Pitää ens alkuun kiillottaa kromaus siitä, ja tilata siihen uudet tarrat.

Noista Vittoria Randonneureista on tainnut olla vain hyvää sanottavaa niitä aiemmin kimppatilanneilla, joten ajattelin laittaa moiset tilaukseen lopuksi sepelikaudeksi, kun nykyiset paukkuu hieman liian usein.

Haluuko joku kimppaa?

Kimppa ois kiva, 2kpl 700x28, kiittäen.

Näillä ei ole tullut yhtään flättiä tämän kauden aikana.

LINKSOOORRRR

Mä katselen vähän jos jotain kimpattavaa olis. Palaan asiaan.

Tilaus lähti just. Tää oli nimittäin pikapika. Otin itselle kaks paria, mut jos nuo ei menekään Traitorin haarukkaan, niin voin laittaa etiäppäin.

Pärkkele.

Täytyy muuten todeta noista Contin Gran Prix 4Seasoneista että mulla ainakin takana 28c sellainen kulu ihan hurjaa vauhtia verrattuna saman firman Gatorskineihin. Toisaalta pistosuojaus piti hyvin ja pitokin oli ihan toista luokkaa kuin niillä krokodiilin nahoilla.

Mulla ei ole huomattavaa kulumaa, mutta mulla jarrun käyttäminen voi olla kulumaa vähentävä tekijä. Pidosta pitikin mainita, että on aika mainio näilläkin keleillä.

Mä voin lunastaa noi toiset renkaat jos mahdu traitoriin.

Jarno - 1 minute ago »

Mä voin lunastaa noi toiset renkaat jos mahdu traitoriin.

Ja mä toiset.
uao - 10 minutes ago »
Jarno - 1 minute ago »

Mä voin lunastaa noi toiset renkaat jos mahdu traitoriin.

Ja mä toiset.
Hold yer horses... Toiset mennee pistaan ja toisetkin ehkä jää omaan käyttöön, mut Jarnolla on niille kuitenkin pienin jonotusnumero.

no tsekkaa nyt toni jos tilaukseen voi vielä lisätä shittiä, et saadaan koko jengille gummeja.

Nope:

uao - 4 days ago »
Jarno - 1 minute ago »

Mä voin lunastaa noi toiset renkaat jos mahdu traitoriin.

Ja mä toiset.
Menivät heittäen Traitoriin ja varmasti Pistaankin, jote sori pojat, ei ookaan pariakaan tarjolla. Pitää vielä kehaista Wigglen nopeaa toimitusta, vaikkakin jätin avaamatta oven aamulla postimiehelle.

Onkohan tälläisestä fillarista mihinkään?

Pitäisi löytää erittäin budjettiystävällinen työmatkatykki, lähinnä pyöräteiden huristeluun.
Kahden pienen ja riehuvien poikien isänä ei tällä hetkellä oikein ole aikaa projektille ja muutenkin voisi ostaa ihan uuden pyörän. Projekti alle sitten taas hieman myöhemmin.