Kimppatilaus CNC:lle

Huomenna vielä onnistuu nouto Tikkurilasta. Oisko ensviikolla joku kiinnostunut hakemaan tavaroitaan Maltsusta? Olisi hyvä tietää nyt etukäteen, niin en kanniskele kamoja turhaan edestakaisin. Maanantaina olen myös käymässä nopeasti ytimessä klo. 16 pintaan, joten silloin onnistuu ainakin myös hyvin. Myöhemmin viikolle voidaan sitten vaikka katsoa ytimeen jotain yhteistä aikaa jolloin mahdollisimman moni pääsisi hakemaan omat tavaransa pois.

PM tavoittaa.

ma 16 jälkeen ok

Jaahas, taas tarvitsisi pinnoja ja nippoja cnc:ltä tilata. Mukaan kimppaan otetaan 5 henkilöä, tilaus lähtee kun kimpassa väkimäärä täys. Postit 5€ per jannu. Tavarat saapuu helsinkiin ja jos on kiireettömiä tamperelaisia niin toimitus sinnekin onnistuu (artpow:n kesällä tilatut kamat sain jouluksi toimitettua perille). Nakatkaa tähän lankaan osallistumisaikeenne ja mulle pm:llä halutut artikkelit linkkien kera.

Mahdollisesti voisi pinnat kiinnostella, mutta pitäisi ensin saada pituudet mitattua. Mittoja en ole löytänyt interwebistä, joten pitäisi mitata kaikki itse, mutta en luota välttämättä omiin mittauksiini.

Täytyy olla exoottista kamaa että ei mittoja löydy netistä.

Ilmoittaudun!

Yksi tai kaksi henkeä mahtuisi mukaan vielä.

Alustavasti pienellä varauksella voisin olla mukana. Pyrin huomenna saada mitat navoista ja kehistä.

Edit:
Eiköhän tuo huomenna hoidu ja jos tarvittavia pituuksia löytyy, niin mukana. Mikäli mahdollista siis odotella, niin se ois ihan hyvä juttu.

Vielä yks voitais ottaa mukaan kimppaan ja laittaa tilaus menemään.

kiinnosta, onkohan noiden eturieskoista mihinkään?

Jees väkimäärä täys, ootellaan että saadaan kaikilta viestiä mitä tilaillaan ja pistetään tilausta menemään.

Tilaus pistetty tänään etiäppäin. Odotellaan.

Cnc kimppa hesasta kiinnostaa. Voin järkkää, mukaan vaikka minä + 4 henkilöä. Postit osallistujien kesken tasan. Tavarat vois sit noutaa tästä alppiharjulta ripeään tahtiin/sopimuksen mukaan paketin saapumisen jälkeen

Meitsi on mukana. Oisko kellään vinkkiä mitkä pinnat tuolta kannattaisi ottaa?

Dt compit varmaan riippuen tämän hetkisestä hinnasta.

Osallistun myös!

Alustavasti kiinnostunut.

Jos LRM:n alustava kiinnostus muuttuu kiinostukseksi niin kimppa täynnä ja aletaan tilailemaan.

Eli laittakaa tuotteet mulle pmnä niin laitan rahulin siirto-ohjeet ja summan takaisin. Tilauksen tykittelen ineen kunhan rahat näkyvät tililläni.

Mahtuuko mukaan parilla tuotteella?

Mäkin voisin ottaa pari halpaa ratasta…