Kimppatilaus CNC:lle

Maksut tulleet perille, hieno homma. Näpyttelen tilauksen sisään.

Edit. Tilaus näpytelty ja pistetty eteenpäin. Odottelen maksutietoja liikkeestä ja makselen pois ja sitten vain odotellaan. Ilmoittelen kun paketti suomessa.

Paketti tulossa tänään pasilaan neljän jälkeen. Ainakin näin dpd:n kuski ilmoitti. Hätäisimmät voivat hakea tavaransa jo tänään klo 17-18 välillä, sen jälkeen lähden turkuseen. Seuraavat noudot lauantai ip töiden jälkeen siis klo 16 eteenpäin ja jos tämän viikonlopun haluaa viettää jotenkin muuten kuin pyörää hiplaillen niin ensi viikolla saa tulla tiistaista lähtien noutamaan kun mätsätään aikataulut vaan sopivasti.

Pari kaveria haki jo kamoja lauantaina ja huomisesta lähtien voi muutkin tulla tavaraa noutamaan. Kuuden jälkeen huomenna taas kotosalla joten huomis iltana sopii tulla hakemaan. Nakatkaa pm:ää ja kertokaa koska olisitte tulossa niin osaan kertoa olenko kotona.

Oisko tällä hetkellä kenelläkään tarvetta tilailla täältä jotain? Voisin ite jotain tilata, mutta 30 euron postit ei nappaa. Jos tähän nyt tulisi vähintään 2 henkilöä mukaan, niin voin laittaa tilausta sisään. Postit jaetaan tasapuolisesti kesken tietenkin. Paketti tulisi mulle Vantaalle, joten noudot sitten täältä tai keskustasta.

Tähän voi nyt aluksi ilmoitella kiinnostuneisuudesta, niin muutkin tietää samalla osallistujien määrää. Maksut eka tilille ja sitten tilausta sisään. Joskus alkuviikosta ajattelin, että vois mahdollisesti tilailla.

Yks jos vielä liitttyy mukaan dp:n seuraksi, niin tämä on tällä selvä. Enemmänkin toki sopii, mutta kaks on riittävä, niin saadaan postit vähän inhimilisemmiksi.

Mä voisin lähteä mukaan kimppaan.

Odotellaan nyt vielä ainakin huominen, jos joku muukin vielä kiinnostuu tästä. Ellei tähän nyt tule muita, niin voin kyllä järjestää tilauksen pelkästään meille kahdellekkin, jos se sulle on ok?

messissä.

Voisin tulla myös mukaan tähän.

Oon mukana.

Tällä hetkellä siis mukana:

  • Minä.
  • dpstyles.
  • Jrki.
  • Tatu666
  • Konsta.

Tällä hetkellä postikulut siis 6€ per naama. Tänään 00.00 sulkeutuu jonka jälkeen laitan osallistujille PM:änä maksutiedot sekä kyselen tilatavat tuotteet. Vain varastossa olevia tuotteita.

Voisin osallistua. Tarpeet yksärinä LRM:lle 00:00 mennessä. Näkeekö tuolta jostain kätsysti varastotilanteen vai pitääkö vaan nakella tavarat koriin ja kattoo mitä on saatavilla (nyt ei oo oikein aikaa perehtyä)?

Mukaan myös, jos vielä otetaan lisää.

naakkis - 17:58, 5.11.2012 » Mukaan myös, jos vielä otetaan lisää.
Mahtuu, mahtuu. Jos vielä löytyy halukkaita, niin herätys. 00.00 jälkeen ei oteta enään ketään mukaan kun sillon laitetaan maksutiedot osallistujille eteenpäin.
LRM - 20:29, 5.11.2012 »
naakkis - 17:58, 5.11.2012 » Mukaan myös, jos vielä otetaan lisää.
Mahtuu, mahtuu. Jos vielä löytyy halukkaita, niin herätys. 00.00 jälkeen ei oteta enään ketään mukaan kun sillon laitetaan maksutiedot osallistujille eteenpäin.
pm laitettu. kiitos

Kimppa kiinni. Nyt kirjoittelemaan maksutietoja eteenpäin.
Kiitoksia kaikille osallistujille.

Perhana…Unohtui viesteissä vielä mainita se, että laittakaa maksussa viestikenttään nimimerkkinne, niin mun on helpompi pysyä mukana siinä, että kuka on maksanut. YV:llä voisitte myös ilmoittaa asiasta kun olette maksaneet.

Tatu666:delta odotan vielä vastausta, mutta jos hän ei osallistu, niin postikulut pysyvät siltikin samoina. Maksan itse sitten sen lopun.

Mukana ollaan, laitan kohta tuotteet Sinulle LRM kun pääsen työkoneelle.

Tilaus näpytelty eteenpäin. Maksutietoja odotellessa, eli huomenna aamusta varmaankin sitten saan tämän maksettua.
Ilmoittelen vaikka täällä kun paketti lähtee ja saapuu mulle. Tästä ei siis tule PM:ää, joten seurailkaa tätä.

Kestihän siinä vähän aikaa, mutta paketti on nyt matkalla Suomeen.
Ilmoittelen kun paketti on mun hallussa.

Tilaus saapui mulle tänään. Kykenevät saa hakea kamojaan viikonloppuna Tikkurilasta. Yhteystiedot saa privalla.
Ens viikolla sitten onnistuu myös keskustassa ja Maltsusta nouto.