Kimppatilaus CNC:lle

Mahtuu, laittakaa yksärillä tuotteet tänään tai huomenna niin jatketaan siitä sitten eteenpäin.

Kimppa on nyt siis kiinni ja mukana yht. 6 henkilöä 30€ posteja jakamassa.

On ilmeisesti jo kiinni? Kiinnostaisi kun löysin sattumalta (tähän mennessä ainoa) sopivan 25.8mm satulatolpan tuolta…

Tein tilauksen äsken, ilmoittelen kun noudettavissa tässä ketjussa.

ps. kiitos kaikille nopeasta toiminnasta.

Kestihän siinä, tavarat lähetettiin tänään ja toimitusajaksi luvattiin 7 päivää.

No niin. Noudettavissa Brakulta huomenna klo 14.30 tai sunnuntaina klo 20. Lisätiedot ja kyselyt yksärillä tai textarilla.

Uudet kiekot pitäs saada, mutta CNC:n postimaksu on hirveä. Kimppatilausta siis pystyyn.
Mukaan max 6 henkilöä, postit jaetaan osallistujien kesken. Tilaus tulee Espoon Otaniemeen.
Kiinnostus osallistua tähän ketjuun, tilattavat artikkelit ja linkit yksityisviestillä minulle. Tilaus lähtee mahdollisimman nopeasti.

Mä voisin lähtee mukaan yhdellä kehällä jos. Tulee tarpeeksi pienet postit. Ehkä jotain pientä myös.

Täällä myös ehkä kiinnostunut mikäli postit saadaan järkeviksi.

Kiinnostuksena on ilmoittanut minä + kolme henkilöä. Vielä jos saatais pari mukaan niin postimaksukin ois inhimillinen. Vielä ehtii :slight_smile:

2 kehällä plus hilppeillä mukaan.

Ja vielä yks osallistuja niin voidaan alkaa tilailemaan.

voisin tulla kans mukaan.

Jees. Eli mukana ovat:
Minä, dpstyles, LRM, Valtteri, tnts ja sulojohannes. Postimaksua per lärvi tulee 4.8 euroa. Pistäkää yksityisviestillä tilaamanne tuotteet, linkit tuotteisiin ja määrät. Lähetän vastauksena tilinumeron yksityisviestillä. Maksakaa tilille tuotteet + postimaksu. Kun kaikki ovat maksaneet, tilaan tuotteet. Päivittelen tilauksen etenemistä tähän ketjuun. Kiitos nopeasta toiminnasta :slight_smile:

Ja jos dpstyles ja LRM vielä laitatte PM:nä tilaamanne tuotteet niin päästään hommassa eteenpäin

Kaikki tilaukset minulla. Odottelen maksujen siirtymistä tilille. Tilaus lähtee parin päivän kuluessa. Kiitos kaikille nopeasta toiminnasta!
Mukana ovat:
Minä, dpstyles, SanttuT, Valtteri, tnts ja sulojohannes.

Kaikkien rahat tilillä. Tein tilauksen CNC:lle, tilausvahvistus tuli sähköpostitse. Lähettävät minulle laskun tarkistettuaan kaikkien tuotteiden saatavuuden. Ilmoitan kun tuotteet lähetetään Suomeen, eli varmaan muutaman arkipäivän kuluttua.

Paketti matkalla Suomeen. Ilmoitan kun paketti minulla.

Paketti minulla. Sumplitaan tavaroiden hakemista yksityisviesteillä.

Tartteis eturattaan ja CNC on kiva, mutta postimaksut ei. Jaksaisko joku järkkäillä kimppatilausta pääkaupunkiseudulle tai Kuopijoon? Kiinnostusta olisi :slight_smile:

Löytyi sopivaa osaa CNC:ltä. Kimppatilausta pääkaupunkiseudulle?