Kellot kiinnostelee

Teki mieli jämympää vaihtoehtoa F-91W:lle. G-Shockien valikoima tuntui järkyttävältä, mutta parilla tarkennuksella kapeni:

-Pieni
-Kevyt
-Ei tehty peärseessä (PRC).

Yhtään ei haitannu aurinkovoimalla latautuminen ja päiväyksen ja ajan asettuminen radiosignaalista.
Malli: GW-M5610U

Ja kyytiin Clipper, joka on just sen verran etäällä soljesta, että näyttää samaan suuntaan kuin kauempanakin teräsesineistä.

9 Likes

helvetin hyvä kello siinä

Hieno, järkevä.

Ostinkin tämmösen baby alpinistin kun oli -40%. Mukavan pieni omaan kapeaan ranteeseen.

6 Likes

Aika nätti! Välillä aina tekee mieli tempasta Alpinisti ranteeseen, mutta sitten jää SPORTTI KELLOsta data saamatta ni ei pysty

1 Like

Joo siivoan työpöytääni, löytyi ehkä merkitykselliseksikin luokiteltavaa matskua, ja sit myös vähän nichempää eli tärkeä scouttaus entry-level-Casioista, joissa listan laatimishetkellä tärkeäksi koettu

countdown/interval timer 1-second incrementseillä (vs minuutin tarkkuus).

$29.95:

$42.95:

https://www.casio.com/us/watches/casio/product.WS-2000H-1A2V/

Casioita löytyy muutama ja sit Timexejä, tää on lemppari tälhetkel.

1 Like

löytyi ystävän isän kaverin pyötälaatikosta jostain päin moskovaa

2 Likes

DHL toi Usasta tänään G-shockin.

GD-350-8
Löytyy värinähälytys ja yhdellä napilla käynnistettävä cdt.

5 Likes

eka vastaus ikinä yv:llä:) kellot kiinnostelee, joten lisää niitä pliis!
edit: niin no tää on mun Seiko SPB143

6 Likes

Heitän mä Seikonkin. SBBN037, Miltatin Bandoleerilla.

Lisääkin on, ei jaksa postata. :smiley:

4 Likes


Seiko valikoitui tänään ranteeseen myös täällä!

2 Likes

Topikin innoittamana jaksoin ny ravistella näihin eloa pitkästä aikaa. Kyllä näitä SPORTTI KELLOa mieluummin käyttäs, mutta olen datan uhri. Yks SNK tuolla jossain on, mutta kun ei ole käden ulottuvilla niin ei ole.

Pitääpä osallistua seikoiluun.

Onko seiko skenekello?

Varmaan Seiko tai Casio. Molemmat löytyy.

Jaa täältähän löyty jokunen muukin Seikoholisti. Nice!

Sait ton uudemman version VIBE ALARM -tekstillä. Ekassa erässä luki VIBRATOR ja se ilmeisesti hihitytti/järkytti Pohjois-Amerikan markkina-alueen kuluttajia liikaa.

Erinomaisen oloinen kello, lisäisin vain aurinkokennon mutta Casio ei tykkää yhdistellä sitä ominaisuutta päristimen kanssa.


Tänään Nethuns. Eniten ranneaikaa saava kello. Seikon NH35 koneistolla tämä kuten microbrändit usein.

1 Like

Minulle aurinkokennottomuus on hyvä asia. CR2032 kestää jotain 5 vuotta ja on halpa vaihtaa.