Katuratapyörät: arvostus, speksaus ja puinti

^ Sama Alpina on Dolaneissa ja monissa muissa vastaavissa. Edullisin saatavilla olevan kuituratakeula:
http://www.dolan-bikes.com/index.php?route=product/product&product_id=219

Mitä kattelin niin taitaa olla aika samanlaiset geot molemmissa, leaderissa ja mashissa, ja ainakin tuossa 55cm mashissa se ajoasento ja tatsi on ihan vitun täydellinen riserilla.

Se taitaakin olla osa sitä juttua tän tyyppisissä pyörissä, kun tuntuu että 90mm stemmillä ja bullhornilla ajoasento vie aika eteen, mutta skidaaminen ja tolpilta runttaaminen on helpompaa.

parhaan näkönen mashin runko ever

parhaat kuvakulmat saa keittiössä tai kajarin päällä

negaatio - 11:57, 24.10.2011 » http://i31.photobucket.com/albums/c384/ClarenceHoward/a7311fa1.jpg parhaan näkönen mashin runko ever
Totta.
pieni merenneito - 8:42, 24.10.2011 » Se taitaakin olla osa sitä juttua tän tyyppisissä pyörissä, kun tuntuu että 90mm stemmillä ja bullhornilla ajoasento vie aika eteen, mutta skidaaminen ja tolpilta runttaaminen on helpompaa.
eikös se juttu nimenomaan oo että näillä pyörillä ajetaan kovaa. Tällöin vois olettaa että geot suunnittellaan siten että ajoasennon sais mahdollisimman aeroks eikä mummistyyliin pystyyn.

Mun silmiin ainakin sattuu kun katson ton harmaan Mashin stemmiä & bullhornin kulmaa.

Nyt kannattaa muistaa että on eri asia puhua ratapyöristä ja ratapyörän näköisistä kaupunkipyöristä. Olen antanut uskotella itselleni että Mashissa on vähän sellanen trolligeo - istuinputki on pidempi niin plim suddenly pursuit.

Kyllä tollakin kyyryyn pääsee vaikka sanoinkin että ajoasento on mukava. Tuo on itse asiassa ensimmäinen runko mistä olen laskenut stemmiä.

Mun mielestä tuo vihreä mashikin on pirteydessään oikein nätti kaupunkipyörä postmoderni katupalpa, vaikka ne tummanharmaat ovatkin hengeltään huomattavasti enemmän bädäss

En taida muuten olla ainoa, jonka mielestä aloituspostauksen superb:n kaponen keula vs. suht paksut muut putket pistää aika pahasti silmään?

^
http://goodthingsinternational.com/parts/cannondale_track.jpg

Noh, odottelen tässä että saadaan projektilankaa varten otettua kuvat, ja kerron sitten vaikka lisää, mutta sanottakoon että mä diggaan tosta väristä aivan helvetisti. Siitä tulee 80-luku mieleen, ja lapsuus. Ostin rungon ulkonäön takia, mutta ilokseni huomasin että sillä on todellakin myös helvetin hyvä ajaa.

Se on siinä ja siinä. Ite en diggaa siitä että se on vielä tuon lisäksi musta. Mutta en kyllä tiedä sitten minkälainen keula siinä pitäisi olla. Ehkä samaa sävyä kuten yllä, vaikkei se kauhean persoonallinen ratkaisu olisikaan.

Tää meni mult ihan ohi mut oon kyllä sitä mieltä että ihan helvetin hyvä idea. Siitä saa paremman ainoastaan kuvittelemalla siihen laitonta vedonlyöntiä ja jonkun naurettavan helposti paheksuttavaan rikollisuuteen erikoistuneen alamaailman rikollisliigan jota se galtsupoliisi on soluttautunut täysissä ed hardyissä selvittämään.

Dome Karukoski, jos näet tämän, voidaan sulle Afan kanssa kirjoittaa leffa. Sen nimi vois olla Premium Silver, ja jos sä haluat, päähenkilöt voi puhua kirjakieltä niinku aina.

EDIT: ettei menis offtopiciks niin kertokaapa, kuinka todennäköistä on, että näihin runkosetteihin menee yli 28mm kumit? Ei taida olla ihan talvipyöriks näistä.

Fagorelliin menee 32-millinen heittämällä taakse. Eteen ~30mm.

Eli ei taida ottaa mitään näistä kovasti kehutuista nastakumeista (ie. marathon winter), CX-kumeja ehkä?

Ööbaut näin.

Tuunaa esim. Kagerosi katuisammannäköiseksi

…laittamalla kultaiset ketjut
…laittamalla Spinergyyn Candence-tarra
…laittamalla (tökeröitä) tarroja ympäri runkoa
…laittamalla (tökeröitä) tarroja Sugino 75 & Zen -kampisettiin
…kuvauttamalla itsesi gettomaisessa ympäristössä

RATAPYÖRÄT (TAKAS) KADUILLE!

^jätit huomiomatta keskeisen, eli ihan saatanan ruman ergotangon.

modernit maantietangot näyttäs olevan aika in. Joko kompaktia tai ergoa kaikissa tarkeissa. Saa nähä miten ajoasento asettuu kun tarkin saa keväällä rakennettua et haluaako sen ala-asennon. Hauska fakta: vastaavan kokosen steamrollerin headtube useita senttejä pienempi (tosin saattaa olla aika lailla sama saddle2bardrop kun ottaa huomioon bb dropit jne muut eroavat mitat) ku low:n/mashin/kageron. Avaruudellinen hahmottaminen ei nyt luonnistu.

repostaus edel. sivulta:
http://farm7.static.flickr.com/6075/6090367796_e34f4e8573_b.jpg

ja grippihän on aivan huuhaa

negaatio - 17:39, 25.10.2011 » Hauska fakta: vastaavan kokosen steamrollerin headtube useita senttejä pienempi (tosin saattaa olla aika lailla sama saddle2bardrop kun ottaa huomioon bb dropit jne muut eroavat mitat) ku low:n/mashin/kageron.
Ulkoisen ohjainlaakerin stack tuo tietty jonkun millin lisää verrattuna integroituihin.