Kaapelinkuorten ja kaapeloiden nykytila

Koska itse porakoneen runko vääntää kehmulimaisesti runkoa vasten aiheuttaen mitä ärsyttävimmän kulman poranterän ja stopparin välille.

nimim. myinkö vintiläni viime vappuna päissäni

dILETANTTI - 22:04, 3.1.2016 »
tnts - 18:47, 3.1.2016 » ei poraaminen onnistunu, joten leikkasin:
Ei ollut poraa, vai miksi ei onnistunu? Leikkaamalla tuli nätti myös.
joo ei oikein saanu poraa puremaan tuohon kuperaan päätyyn. Leikkasin sit noin ja viilasin siistiksi. nyt jo kynsilakalla paikkamaalasin matchaavaksi ja vaijerikin on vedetty täyspitkän letkun läpi. Koko prosessi snapchatissa @tiaisentoni.
tnts - 22:22, 3.1.2016 »
dILETANTTI - 22:04, 3.1.2016 »
tnts - 18:47, 3.1.2016 » ei poraaminen onnistunu, joten leikkasin:
Ei ollut poraa, vai miksi ei onnistunu? Leikkaamalla tuli nätti myös.
joo ei oikein saanu poraa puremaan tuohon kuperaan päätyyn. Leikkasin sit noin ja viilasin siistiksi. nyt jo kynsilakalla paikkamaalasin matchaavaksi ja vaijerikin on vedetty täyspitkän letkun läpi. Koko prosessi snapchatissa @tiaisentoni.
Tsekidicheck, Ninan puhelimesta. Jos oisin snäpännyt pyörän rakentamisesta niin hommaan ois mennyt kuukausi.

EDIT: Ei niit remmejä ois voinut vetää jarruvaijerin ali?

tnts - 22:22, 3.1.2016 »
dILETANTTI - 22:04, 3.1.2016 »
tnts - 18:47, 3.1.2016 » ei poraaminen onnistunu, joten leikkasin:
Ei ollut poraa, vai miksi ei onnistunu? Leikkaamalla tuli nätti myös.
joo ei oikein saanu poraa puremaan tuohon kuperaan päätyyn. Leikkasin sit noin ja viilasin siistiksi. nyt jo kynsilakalla paikkamaalasin matchaavaksi ja vaijerikin on vedetty täyspitkän letkun läpi. Koko prosessi snapchatissa @tiaisentoni.
Itse joskus porannut toisesta suunnasta, koska tuolta kuperasta suunnasta hyvinkin vaikeaa. Vaatii hiukan suojaa runkoon, tahtoo pienempikin istukka hieroa jäljet.

Parista tungosta olen porannut ja hyvin on purrut hyvällä terällä. Ensin pienemällä ja lopuksi sitten isommalla. Viistoon joutuu poraamaan, mutta toimii silti.

En oo kokenu yläputkessa pätkäisevää kuorta ongelmaksi. Ne saa helposti irti puhdistusta varten, eivätkä ole liian alttiina ryönälle.

Mulla on uudempi Karate Monkey, jossa ei ole enää stoppareita yläputkessa, vaan pelkät pidikkeet täyspitkille kuorille. Vähän muute harmittaa, ku vanhasta ohjaamossa lähtee katkottu kuori. Päinvastainen pulma ku Tonilla.

Linkkikuoret best. Tuntuma huippu, näyttää ässältä ja kevyet kans. Jydissä Jagwire Elitet.