Jarrukahvat ihmetyttää

Mun paskat Dia Compet hajos, inhosin niitä jo muutenkin kun kädet on pienet eikä noissa voi säätää sitä kuinka kaukana noi ois.

Suunnitelmissa olisi siis iskeä uudet jarrukahvat kiinni cantilevereille midge bariin kii. Mielelläään joko lyhyille sormille tai säädettävällä pituudella.

Onko ‘reach’ se oikea lontoonkielinen sana tälle asialle?

Semisti Tektrot kiinnostaa, mutta nekin on pitkäsormisille tehty.

Cane Creekin kahvoista on erikseen malli lyhytsormisille.

Ok kiits. Taitaa mennä ostoon kun CRC:ltä noita saa.

Mites muuten noi yhteensopivuudet? Jossain mä noista luin. No selaan illalla Sheldonin sivuja, eiköhän se sieltä löydy.

EDIT: No pentele, kyseiset Cane Creek SCR-5C on just koko mustina loppu.

Kaappaan ketjun, mulla on Tektron R200A:t. Toisesta on tippunut johonkin metsään se pikavapautin. Saako niitä kaupasta lisää vai pitääkö koko kahva vaihtaa?

^ Hätävaraksi käy varmaankin sopivan kokoinen kuusiokoloruuvi?

Hah kaappasit oman ketjusi;))

Cane creekin src-5 pitäis olla ihan sama kahva, samoista muoteista, niissäkin lukee vielä kahvan takana valussa 200a, ja niihin myydään käsittääkseni jotain pikkuosia varaosina. Kysyisin suoraan cane creekiltä, jos ei nettikaupoissa tule vastaan tai paikallisessa osata auttaa.

diipadaapasusi - 14:50, 16.3.2014 » Ei oo ihan 2013 mut en tiiä mihin muualle olisin tän iskeny. Eli, tarkoituksena on vaihtaa Paddy Wagonin bullhornista riseriin, jarruineen päivineen. Kuolema tulee ajossa korjaamaan jos itse alan säätämään kun asiasta en juurikaan mitään tiedä. Etsin siis tositarkoituksella ihmistä joka haluaisi tämän asian toimittaa. Voin pällistellä vieressä ja koittaa jotain oppia. Jarrukahvat (ainakin?) pitäis ilmeisesti ostaa uudet, mutta mitkä? Tällästä alottelijan lässytystä tää nyt on. Tapaus sijaitsee väliaikaisesti Helsingissä, muuten sitte Turussa. Palkaks saa vaiks. Öö. Kaljaa. Ja vaiks jotain rahaa. Kiitos kaunis.
Ei oo vaikeeta ollenkaan kun ensin selvittelee etukäteen, mä vaihdoin viime vuonna riser->bullhorn. Onko sulla jo se riseri hankittuna, sen halkaisija kahvojen kohdalta määrää sen millä clampilla jarrukahvat pitää olla. Jarruvaijerit ja kuoret saattaa mennä kans vaihtoon riippuen niiden rispaantuneisuudesta ja lyhennyksen tarpeesta. Oliko siinä PW:ssä kahvat bullhornin sarvissa siis?