"idiootit pelaa pingistä pimeässä"

Ei teideän tarvi maalata noita mäkkejä, kun noi karvalakkimallit joihin kaikilla on varaa on muutenkin valkosia. Ainakin iBookit oli :wink:

Meinaako tämä ensimmäisen postauksen sekä otsikoinnin muokkaaminen nyt sitä että henkilö XYZ on todennut perseilleensä ja laittanut trollface-naamarin kasvoille ja laulaa “TROLOLOLOOO”?

Näistä tulee nillitystä, mut kukaan eioo alkanu vittuilee mulle iPadin ja ties minkä vastaavan shaiban myymisestä? En tajuu miksei täällä saa luukuttaa oikeasti siistejä maantievehkeitä tai muita harrastajien tsygiä. Vitusti mieluummin niitä ilmoja selailisin kuin kahlaisin läpi näitä hikipajoissa neonvärisellä alleviivaustussilla perseeseen raiskattujen lasten kätösistä tänne asti morkkiksissa myyntiin päätyneitä yksivaihdemarkettihuuto-oksennuksia.

No mutq vaihteet!

kp - 15:41, 6.10.2011 » Näistä tulee nillitystä, mut kukaan eioo alkanu vittuilee mulle iPadin ja ties minkä vastaavan shaiban myymisestä? En tajuu miksei täällä saa luukuttaa oikeasti siistejä maantievehkeitä tai muita harrastajien tsygiä. Vitusti mieluummin niitä ilmoja selailisin kuin kahlaisin läpi näitä hikipajoissa neonvärisellä alleviivaustussilla perseeseen raiskattujen lasten kätösistä tänne asti morkkiksissa myyntiin päätyneitä yksivaihdemarkettihuuto-oksennuksia.
+1 Oot ytimessä

http://stefanogalla.blogs.com/.a/6a00d8341c8e3b53ef0147e2c3e76b970b-800wi

kp - 15:41, 6.10.2011 » Näistä tulee nillitystä, mut kukaan eioo alkanu vittuilee mulle iPadin ja ties minkä vastaavan shaiban myymisestä? En tajuu miksei täällä saa luukuttaa oikeas
Nyt vittu oikeesti tää keskustelu käytiin jo kuukausia sitten. KÄYTÄ GOOGLEA SAATANA!

Noku en mä lue tätä foorumia oikeesti. Kunhan luukutan vaihdeosiani täällä itseinhossa rypeville hipstereille.

Onks nuo kiekot kaupan jossain?

Jos sä nyt jonkun sormetustietokoneen kauppaat muun fillariroinan yhteydessä, niin mä en näe siinä mitään ongelmaa. Vrt. esim. Älypuhelin applikaatiot harrastamisen tukena ja itse laitteen myyminen. Ei kai kukaan mitään sohvia ala täällä luukuttaa??
Eri asia taas perustaa oma topikki, jossa kauppaat iha jotain elektroniikkaa. Joku täällä on kameraa tai objektiivejäkin myynyt, mutta nää ei ole ollut pääosissa vaan menee siinä sivussa. Sen sijaan vaihdekama on jo lähtökohtaisesti tänne kuulumatonta. Jälleen kerran, jos yleinen mielipide on sitä mieltä ettei kamat tänne kuulu, niin se kyllä tulee ilmi. Älkää unohtako topikkeja joihin kukaan ei ole valittanut mitään. Niitä on huikea enemmistö.

E: tästä tul hyvä lanka, jossa käsitellään vaihdekaman myymistä foorumilla. Nimen vois muuttaa.

Kohta palsta täyttyy myynti-ilmoista, joissa myydään vaihdepyörää ilman vaihdeosia, mutta rinnakkaisfoorumilla on myynnissä pyörä kaikkine osineen. Tai sitten ei.

tän lukeminen täyttää torstai-iltapäiväviihteen kriteerit!

yksivaihteen pilkunviilaustalkoot +1 - salkkarit 0

Joku mod vois vääntää punasesta vipstaakista - ellei koko foorumia ni ainakin tämän ketjun - itsetuhomoodiin.

Yrittäkää nähdä nää erimielisyydet positiivisena asiana. Tässä keskustelussa on, muutamia kuvia ja loukkauksia huolimatta, kartoitettu foorumin yleistä mielipidettä suhteessa vaihdekamojen myyntiin. Yleinen mielipide toimii hyvinkin sinä sääntökirjana, joka kaivetaan esiin kun syntyy erimielisyys siitä, mitä saa myydä ja mitä ei. Yleisen mielipiteen rajat asettuvat tietysti siihen, ketkä mielipiteensä ilmaisevat eli jos vaihdekamaa myydään ja fiksipellet pysyvät aiheesta hiljaa, sallivat foorumin säännöt käytännössä vaihdekaman myynnin. Ts. kaikki on sallittua kunnes keskustelussa päätetään, että niin ei ole…
Tämän jälkeen mä olen tästä hiljaa, mutta sen vielä sanon että diskurssin kautta saadan paljon enemmän aikaan ja ollaan lähempänä toimivaa sääntökirjaa kuin yrittämällä kirjata kaikki mahdolliset vaihtoehdot ylös jonnekin yhteen topikkiin.

PIECE&RAID ON!

Positronpaskatulvahan tämän vaihdekiellon aiheuttikin. Jostain syystä ne nopsista ylijääneet vaihdekilkkeet piti tönäistä foorumille mikä yritti vaihteista päästä omissa projekteissaan eroon. Keväällä sama ruljanssi on uudelleen edessä.

Purin tuossa maastopyörän vaihteista ja kippasin ne kierrätyslaatikkoon taloyhtiön roskakatoksessa. Sinne ne vanhat Shitmanon STX:t tms. kuuluukin.

Ei kaikella turhalla ja paskalla romulla tarvi tehdä rahaa.
Mielestäni parhaiten tämä foorumi palvelisi jos olisi kaksi erillistä myyntitopicia (miksei ostokin), olisi yksivaihde-sektio ja niiden komponentit ja sit olis kaikki paska maan ja taivaan väliltä.

Näin on esim. kröhöm autovoorumeil.

pocky - 18:47, 6.10.2011 » Mielestäni parhaiten tämä foorumi palvelisi jos olisi kaksi erillistä myyntitopicia (miksei ostokin), olisi yksivaihde-sektio ja niiden komponentit ja sit olis kaikki paska maan ja taivaan väliltä. Näin on esim. *kröhöm* autovoorumeil.
Näin. Tämäntyyppinen systeemi on ainakin omasta mielestäni toiminut monella palstalla oikein hyvin.

e: Niin tarkoitit varmastikin “kaksi erillistä myyntiosiota”.

Ihan pakko sanoa, että aivan perkeleenmoista ällöttävyyden tasolla oleskelevaa purismia olla sallimatta vaihdepyörien myyntiä ihan vain siitä syystä, että tämä sivusto käsittelee yksivaihteisia. Jos vaihdepyörät, mummikset ja jopot tuntuu ongelmallisilta, eikö niille voisi tehdä oman osion myynti-ilmoituksia varten? Ihan mistä tahansa pyörästä saa tekemällä yksivaihteisen ja ite ainakin kerään nurkkiin erilaisia projekteja ja kyttäilen retrokilpureiden ilmotuksia pitkin nettiä - olis siis ihan jees jos tällekin foorumille uskolliset vois myydä nurkissa turhaan lojuvia vaihdepelejä myös täällä.

Mutta jos moderointilinja on näin tiukka niin sitten se on. Mun kaks senttiä.

Moderointilinjahan on helvetin löysä, täällähän saa postailla vaihdeprojektejaan, on maantielenkkimeininkiä jne. Ainoa asia mikä haluttiin pois, oli vaihderoinan myyminen jo mainitun lieveilmiön vuoksi. Musta on taas aika vaikea ymmärtää, että miksi sitä kaikenlaista muuta roinaa pitäis myydä tällä nimenomaisella palstalla.

Tinpe - 18:52, 6.10.2011 »
pocky - 18:47, 6.10.2011 » Mielestäni parhaiten tämä foorumi palvelisi jos olisi kaksi erillistä myyntitopicia (miksei ostokin), olisi yksivaihde-sektio ja niiden komponentit ja sit olis kaikki paska maan ja taivaan väliltä. Näin on esim. *kröhöm* autovoorumeil.
Näin. Tämäntyyppinen systeemi on ainakin omasta mielestäni toiminut monella palstalla oikein hyvin. e: Niin tarkoitit varmastikin "kaksi erillistä myynti[b]osiota[/b]".
Myydään Yksivaihteiset ja yv-komponentit Ostetaan Yksivaihteiset ja yv-komponentit Myydään Kaikkea paskaa maan ja taivaan väliltä (myös vaihdepyöriä ja vaihtajia) Ostetaan kaikkea paskaa maan ja taivaan väliltä (myös vaihdepyöriä ja vaihtajia)
konkeli - 18:58, 6.10.2011 » Moderointilinjahan on helvetin löysä, täällähän saa postailla vaihdeprojektejaan, on maantielenkkimeininkiä jne. Ainoa asia mikä haluttiin pois, oli vaihderoinan myyminen jo mainitun lieveilmiön vuoksi. Musta on taas aika vaikea ymmärtää, että miksi sitä kaikenlaista muuta roinaa pitäis myydä tällä nimenomaisella palstalla.
Koska huuto.net on perseestä kaikkine sääntöinen ja muutoksineen ja sitten taas täällä on lepposaa jengiä ja kaikelainen secondhand-meininki on just jees yv-hommaa.

Se mitä tässä on tullut piiris pyörittyä, niin kyllä mullaki on kaikelaista kädestä käteen pikkurahalla kulkenutta kamaa ja oon mä tietokoneromuaki jakanut. Ja hei Kalle, voisin tuoda sulle lisää Sega-pelei jos haluut? Löysin varastosta ison nipun.