"idiootit pelaa pingistä pimeässä"

Nyt liikutaan harmaalla alueella, mutta koska kuulut foorumin alkuperäisjäsenistöön ja helsingin “keskarijengiin”, niin saat poikkeuksellisesti myydä vaihdepalikkaa. Muut älkää ottako mallia.

tästä se rappio alkaa taas…

Ok mutta viisastelen vielä, että myytävänä ei siis ole yhtä ainutta vaihdeosaa.

Jos nyt oikein viisastelemaan lähdetään, niin miten toi on “sinkularunko”, jos dropeissa ei oo säätövaraa?

? R U stuipd?!

Don’t fear the Magic Gear!

rokpete - 15:27, 5.10.2011 »

? R U stuipd?!

Ofkoos. + I don't care. Kuhan viisastelin. Ei tuossa mun mielestä oo mitään, mikä tekis tosta maantie[b]sinkula[/b]runkosetin pelkän maantierunkosetin sijaan. Mut mulle sama, en oo alkuperäismiehitystä, mulla ei oo mitään vaihdepyöriä vastaan, oon Jussin kanssa tekemääni yhteen kauppaan tyytyväinen, ulkona paistaa aurinko, keittiössä on pannaria. Etiäppäin siis.

Chainstayn mitta kannattaa ilmoittaa niin helpottaa mahdollisille ostajille välitysten suunnittelua, kaikilla kun ei välttämättä ole lootallista rattaita millä empiirisesti löytää se oikea.

Magic gear tekee taikoja tohon runkoon

http://www.eehouse.org/fixin/formfmu.php

Jos ei mun silmät petä, eli tuo ohjainlaakeri on alumiinia eli super record?

PS. Jos jossain vaiheessa myyt palikatkin, niin nuo vaihdekahvat kiinnostavat…

Vai että oikein maantiesinkula…eikö näistä ole ihan tarpeeksi purppastu, ettei näitä täällä luukuteta? Joo, saahan tuonkin sinkulaks, kuten saa myös meikän maasturin. Voinko sen siis myydä täällä? No en, kun en kuulu teidän pikku rinkiin. Jospa oltas tasa-arvonen muotipyöräfoorumi ja pidettäs säännöt samana kaikille, eikö?

makko - 19:12, 5.10.2011 » Vai että oikein maantiesinkula...eikö näistä ole ihan tarpeeksi purppastu, ettei näitä täällä luukuteta? Joo, saahan tuonkin sinkulaks, kuten saa myös meikän maasturin. Voinko sen siis myydä täällä? No en, kun en kuulu teidän pikku rinkiin. Jospa oltas tasa-arvonen muotipyöräfoorumi ja pidettäs säännöt samana kaikille, eikö?
ten points.

Ottakaa huomioon että jos ostaa elliptic takanavan tuosta saa siistimmän fiksin kuin monella kaupungin suharilla…

fillarji - 19:26, 5.10.2011 » Ottakaa huomioon että jos ostaa elliptic takanavan tuosta saa siistimmän fiksin kuin monella kaupungin suharilla...
...ja ainoo mitä tarvii tehä on vähä kikkailla magic gearin kanssa.

tälle se +1. jos säännöt ei ole samat kaikille, miksi säännöt yleensä olemassa? tai sitte jonnekin lista henkilöistä, joita ei yleiset säännöt koske.

Toisaalta, missään kai ei kielletä tehtaalta vaihteellisena lähteneiden runkojen myymistä täällä? Tossahan vois yksivaihteilijoilta mennä hyyvät konversioaihiot sivu suun, jos niitä ei vois myydä täällä syystä ettei jaksa/ehdi kuvan ottoa varten purkaa vaihteita pois.

…oletteko joku ostamassa tuota vai vaan mussutatte ja uppaatte OT:lla profeetan ilmoa?

tnts - 15:02, 5.10.2011 » Nyt liikutaan harmaalla alueella, mutta koska kuulut foorumin alkuperäisjäsenistöön ja helsingin "keskarijengiin", niin saat poikkeuksellisesti myydä vaihde palikkaa. Muut älkää ottako mallia.
vitsailuni taisi osua arkaan paikkaan.
FF - 21:40, 5.10.2011 »
fillarji - 19:26, 5.10.2011 » Ottakaa huomioon että jos ostaa elliptic takanavan tuosta saa siistimmän fiksin kuin monella kaupungin suharilla...
...ja ainoo mitä tarvii tehä on vähä kikkailla magic gearin kanssa.
Voi olla myös niitä tyyppejä jotka eivät halua kikkailla vaan laittaa haluamansa etu/takarataskombon

Saako ton sitten myydä täällä jos rälläköi vaihtajan korvakkeen pois? OnXe sit kosher?

fillarji - 22:07, 5.10.2011 »
FF - 21:40, 5.10.2011 »
fillarji - 19:26, 5.10.2011 » Ottakaa huomioon että jos ostaa elliptic takanavan tuosta saa siistimmän fiksin kuin monella kaupungin suharilla...
...ja ainoo mitä tarvii tehä on vähä kikkailla magic gearin kanssa.
Voi olla myös niitä tyyppejä jotka eivät halua kikkailla vaan laittaa haluamansa etu/takarataskombon
no sit jussin kantsis varmaan ilmoittaa aika tarkkoja mittoja, jotta voin tarkistaa että käykö Miche Advanced 48t eteen ja EAI 19t taakse(mitkä mulla on tuolla laatikossa) ja saanko duunattua tosta itelleni fiksin. ne tyypit, jotka ei halua kikkailla varmaan lähtökohtaisesti ostaa rungon, jonka kanssa ei tarvitse kikkailla magic gearin kanssa tehdäkseen siitä fiksin. mut sait trollattua ja onnittelen.