Hyvät Baarit Helsingissä

Molotov
Loose
Mbar
Sivukirjasto
Kalaravintolat
William K:t
Bruuveri
Vltava
We got Beef
Baribal (jos huvittaa pelaa biljardia)
Siltanen
Adams
Grotesk
Kuudes Linja
Hadanka

Onhan noita

jos oon lähössä vain ryyppäämään niin aika sama. mitä räkäisempi sen asiallisempi. viime la osoite oli städäri. yäk.

jos taas mennään musan mukana, niin adams, uusi shanghai cowboy, suola(silloin kun frendit soittaa kerran kuussa), siltanen, kuudennella linjalla käyty viime vuosina vähemmän(aika räppi,reggae, whatever painotteinen nykyään).

hyviä mestoja kadonnut kartalta.

melkoisella skaalalla siis mennään.

E: club lumia oli snadisti vituttava konsepti ylihintaisen heineekkenin ja lippuskabojen kanssa, mut senki pelastaa vikan illan Tiger&Woodsin sekä Matias Aguayon keikat.

kai sitä alkaa olemaan jo vanha ja väsynyt kun ei noista baareista tiedä kohta puoliakaan edes nimeltä :slight_smile:

bar 21

Aleksis k. jos on tarkotus vetää pää täyteen. Molotov viikolla ennen kaheksaa jos tekee mieli viihtyä. Hämeentien 2e/0,5l tai 3,69/1l mesta jos tekee mieli pitsaa ja vetää pää täyteen. Keikoille lepikseen. keskiviikkoina pacificoon pelaa kikkerii ja vetelee 3e hanatuotteita. Kustaa Vaasa jos mikään muu ei innosta. Go cheap or stay home on mun baarimotto.

^yks vahva kallioon muuttoa puoltava tekijä.

^sulla kävi tuuri, muutat tähän mun kämppään kato, asun just tässä menon ytimessä ns.

katohan tota. mahtuuks mimmi myös?

zykkeli - 20:46, 20.2.2013 » kai sitä alkaa olemaan jo vanha ja väsynyt kun ei noista baareista tiedä kohta puoliakaan edes nimeltä :)
Mä tiiän donin ja pennin.. onko niitä muita olemassa?

Imaamin keinutuoli. Ja Jump Inn.

trokis, worldwidet ja lyni.

Freeflow - 21:56, 20.2.2013 » Imaamin keinutuoli. Ja Jump Inn.
Hih!

Eiks kukaan arvosta Zeroa tai Leopoldia?

Pihliksen B71, aito meno ja ynseääkin ynseämmät juomanlaskijat. Erikoisoluita ei tarvinne mainita ellei halua dunkkuun pokelta.

Saloon Arizona ja omat jalkajouset mukaan.

Kerran kävin siellä ja sain kuulla tarinaa siitä, kuinka yksi tyyppi oli aikanaan 70-luvulla juossut Torsti Koskista pakoon pitkin Punavuorta. Aito meisinki ja paikassa jaksetaan palvella vielä niitä, jotka joudutaan kantamaan sisälle, parhaassa tapauksessa sen tekee itse baarimikko.

Arizona on kyl aika meh, ei edes edullinen.

Siilinpesässä on aika monet bisset ja pizzat tullut vedettyä kun on treeniksen lähellä, pizzat on jees. Magneetti oli aikoinaan vallan mainio ja sieltä löytyi parempi puolisko. Relaxinissa pöllittiin takki kun kävin tiskillä. Kalliossa on ehkä pari hyvää mestaa mut aika vähän tulee käytyä missään.

magneetin nykyinen politiikka ei kyl oikee lämmitä mieltä

^Jep. Siitä tuli liian suosittu ja sen myötä liikaa porukkaa ja sekoilua. On tainnut tulla palotarkastajilta/taloyhtiöltä/naapureilta ym. noottia. Eipä ole se sama leppoisa mies enää tiskin takana vaikka samalta näyttää. Soitin tuolla aikoinaan muutamat kerrat levyjäkin ja porukka tanssi tappiin asti, eihän sellanen enää onnistuis.

Freeflow - 21:56, 20.2.2013 » Imaamin keinutuoli. Ja Jump Inn.
Ai että :)