'Hupsista' topikki

Oliks pikkujouludiplomit jo?

perus kiinalaista valurautaosaamista

sinne menee kaikki semmone paskarauta mikä ei kelpaa muualle

lorautetaan muottiin ja maalataan ja länsimies ostaa ja hajottaa ja kierrättää

ite heittäisin kyl ihan lempijätteeseeni eli sekajätteeseen

Niinno. Tottahan toki laatuvehje olis kiva mutta oma vastaava paskarauta makso Lidlin alennuskorista 9 euroo. Vielä on ehjä ja jos hajoo huomenna niin oon kyllä silti vakaasti sitä mieltä että kyllä se on ittensä maksanu jo takas.

Konsta - 12:05, 2.11.2017 » Niinno. Tottahan toki laatuvehje olis kiva mutta oma vastaava paskarauta makso Lidlin alennuskorista 9 euroo. Vielä on ehjä ja jos hajoo huomenna niin oon kyllä silti vakaasti sitä mieltä että kyllä se on ittensä maksanu jo takas.
vähän sama ajatus. haen varmaan motonetistä samanlaisen.

…ja paskaraudan Kiinasta laivaamisen ympäristökustannukset maksaa sitte… niin, ei kukaan.

En esiinny Jeesuksena, kun paljon tulee vaihtelevista syitä halpaa paskaa ostettua, mutta toisaalta oon kyllä ajatellut pyrkiä enemmän siihen, että ostettavien asioiden käyttöikää mitattais vuosissa tai viisivuotiskausissa.

https://d38a5rkle4vfil.cloudfront.net/image/medium_660/67/6745804403.jpg

eihän se välttis halvempaa ole mutta saa kunnollista

tnts - 14:50, 2.11.2017 »
Konsta - 12:05, 2.11.2017 » Niinno. Tottahan toki laatuvehje olis kiva mutta oma vastaava paskarauta makso Lidlin alennuskorista 9 euroo. Vielä on ehjä ja jos hajoo huomenna niin oon kyllä silti vakaasti sitä mieltä että kyllä se on ittensä maksanu jo takas.
vähän sama ajatus. haen varmaan motonetistä samanlaisen.
https://i.ytimg.com/vi/Rd5BQiMmyTM/maxresdefault.jpg

Kommentaattorit tietysti ovat ruuvipuristimia sen verran käyttämällä rikkoneet että tiesivät jo etukäteen miten kiinanpaskeen kanssa tulee käymään eikös.

voi kuule

Kiinapaskeen paskeus yllätti pyöräilijät.

Horjahdus Paciuksenkadun työmaaesteradalla ja etulokari mutkalle kengänkärjellä just samalla tavalla kuin edellinen. Ei o Berthouditkaan näköjään tuhoutumattomia.

Yritin äsken laittaa täydessä vauhdissa pyörän takavaloa päälle. Tulos: lamppu lensi satulaputken pikakiinnikkeestään (vaikka olin kiinnittänyt takaheijastimen välittömästi sen yläpuolelle esteeksi) asfalttiin ja meni osiin. Aika etäälle toisistaan kansi, pohja ja pari AAA-paristoa näköjään voivatkin mennä.

“Hupsista”, voisi sanoa PlanetX:n työntekijä katsoessaan, miten reach on ilmoitettu erään runkosetin taulukossa.

e: paina view image niin näkee kuvan paremmin.

onko reach siis J?

Hupsista voisi myös sanoa satulaputken kulman osalta.

Joo reach on J. Onneksi virhe on paljon suurempi tuossa kuvassa kuin itse rungossa, joka on noin 5 milliä ilmoitettua pidempi.

aika insinööritasolle meni nyt teillä. maallikko saa kyllä katsottua kunhan vaan on oikeat lukemat ilmoitettu

herkästi tulee wordilla yms clipartilla tuollaisia standardin vastaisia mittaviivoja. 5 milliä menis heittämällä mittausvirheen piikkiin joten eiköhän se reach ole ihan oikea reach.

Ilmasin jarrun. Toimenpiteen jälkeen sitten kokeilin ja ihmettelin että ei tunnu ollenkaan hyvältä.

Sitten hätäännys ja paniikki: “Voi vittu, ei jarrupaloja!!”

No tuikkasin satulat sisään (taas) panin palat sisään, (on muuten melkeinpä vittumaisempaa nuo Avidin palojen laitto kuin ilmaaminen) ja homma toimi, mutta ilmasin sitten uudestaan varmuudeksi kun kamatkin oli kerran valmiina jo.