Hobo cross-lanka eli palstalaisten "Rivendell"-pyörät

Upeaa! Ehditkö jo polkea Getan mäen ylös?

1 Like

Joo. Tais olla vaan 19m/s tms vastatuulta ylös ajaessa. Yötä korkeimmalla kohalla ja aamulla räntää vaakatasossa.

2 Likes

kunnon heavy weight touring kyllä! hyvää vaihtelua kaikenmaailman keventely_watti_tykitykselle

1 Like

kesällä ostin käyttäjältä @da3bal tälläsen scottin. pääasiallinen syy tälle oli se, että mun f. käpältä saama kona oli verrattaen lyhyen vaakaputkensa takia alkanut tuntumaan vähän pieneltä. tää on siihen suuntaan pari senttiä pidempi, ja on kyl ollu erittäin passeli pituus ton albatrossin kanssa. toinen syy oli että pääsisin eroon ylituumasesta quillista, mutta se ei menny sit ihan niin hyvin… ei oo kuitenkaan hirveesti haitannu, etenkin kun mukana tuli toi ihan magee stemmi

tää oli mulla kans hetken ajossa technomicilla ja randotangolla, ja vaik olikin ihan paras pyörä silloin, nii ei kyl omat paskaks pannutellut ranteet kestä oikeen dropilla ajoa, etenkin jos stackia ei oo ihan hirveesti, mitä tässä nyt ei sattuneesta syystä satu tosissaan olemaan. albatrossilla on siis menty, ja onhan se monine otteineen melkein ku droppitanko =)

aina tasasin väliajoin mietin että ois siisti kasata joku jalkajarru-mamachari dynamovaloilla ja sellasella ammeen kokosella waldilla, mut sit tää kuitenkin loppupeleissä tikkaa tarpeeks samoja bokseja etten jaksa ryhtyä hommaan. ehkä joku päivä

shout outsit koko hobo cross jengille =) keep on rocking in the free world

RIP RAMBO!!!

19 Likes

Juu kuule. Tätä sitä tulee mietittyä viikottain, kun poikkeaa lähikaupassa. Dynkky, runkolukko, jalkajarru ja ketjusuoja ja silleen. Vois seisottaa pihassa ja napata siitä alle. Mut se olis sit taas vaan N+1+pakolliset huoltotoimet.

1 Like

@hiipiva_lohivoileipa Kiva kasaus tosta Scottista tuli. :+1: Oli mulla tämän näköisenä. Huomaa kyllä että oli itselle liian matala, ja hieman lyhytkin.

Siirsin siitä palikat isompaan Mariniin ja lisäsin Waldin. Palvelee hyvin citypyöränä keväästä syksyyn.

4 Likes

Ihania pyöriä! Myykää joku mulle tämmönen? Valmis tai vaikka pelkkä runko.

Minkäskokoista?

Tää on jotenkin aivan liian normaalin ja sopusuhtaisen näköinen takapihan rivendelliksi. En oo varma onko tää dissaus vai kehu.

1 Like

laitetaa oma Tunturi kehiiin: kesällä tällä pyörällä oli kyl hillibiking mindset parhaimmillaan <3

17 Likes

onpas maukas kasaus! minkäkokonen runko ja minkä kokoiset laukut? ite en ees tohtinu ajatella carradice superc:tä kayapoon :o

“535 c-t” tarrassa lukee eli oisko 21"? Kerranki tarpeeks iso =) ja tosiaa isoimmat carradiissit eli perus super C.

satulan korkeus keskiöstä mulla n. 75cm ja tanko abaut samalla tasolla kuten näkyy.

1 Like

isorunkoset ysärimaasturit, ne todella kääntää mun pään

Mikä tanko sulla Afa tossa on? T: Taipumattomat ranteet

se on joku ergotecin “tourenlenker”, veikkaisin et tää Ergotec Tourenlenker Stuttgarter Niro 25,4/560mm | CNC - Online Shop - Christoph Nies Cycles

tosiaan teräs versio. onpahan ainakin safety leveliä niin voi vetää ATB rauhassa :smiley:

Ihana tanko toi. Mulla on yks kpl, hinta oli CNC:ssä sillo puolet tosta ku ostin!

Noita Stuttgartereita on eri korkusia ja eri taivutuksilla ja eri pitusilla otepituuksilla ainaski jotai neljää tai viittä eri sorttia.

Silläkin vaaralla, että tää menee ihan tankotopikiksi:

mä oon tykänny tästä Ergotecin tangosta paljon.

Paitsi kun tietää että kyseinen Stuttgarter on nimenomaan rosteria, jäljelle jää Ergotecin kieltämättä varsin laajasta katalogista vain yksi ainoa artikkeli eli 17069001 (taivutus 64°, leveys 555 mm, nousu 74 mm, suoran osan pituus 165 mm).

Ellei se sitten olekin rosterinen NSU

Vaikka tuskin on. Katsoin nimittäis kuvaa sen verran tarkkaan, että uskoisin tietäväni tämän asian paremmin kuin nimimerkki mustAfa. Tossa kuvan tangossa on vähemmän nousua ja sweeppiä kuin mainitussa rosterisessa Stuttgarterissa.