Hki-Bårgaux-Hki huhtikuu

mantis - 4:28, 18.4.2010 » Voisin tosin tulla mukaan keilaniemestä.
Mistä kohtaa Keilaniemee? Jos ei sada niin voisin kans harkita. Kait nöösit saa kans lähtee ajeleen rauhallisesti.:)

Vaikka siinä länteen menevien bussipysäkkien kohdalla - sillan alla.

Smurf - 7:21, 18.4.2010 » Ymmärtääkseni Paris-Roubaix on 11.4.2010, mikä tarkoittaa sitä että kevään ketjut tulee voidella viikkoa tai kahta sen jälkeen.
Oiskos seuraava yrkkä sitten 25.4? Tuon jälkeehän tuppaa kaikenlaista simankeittelyä ja äipäntaputtelua olemaan, joten osallistuminen toukokuun alussa saattaisi olla jonkhin verran vaivalloisempaa.

pitkävedon voi täyttää jo täällä.

Olette te kyllä sankareita. Sisävelolle olis taas kysyntää, että pääsee kaverit ajamaan.

µ

Pistetäänkö, Myy, paskakelissä ajetut kilometrit riviin? :wink:
Ei sitä ilmaiseksi jaksa itseään kiusata.

Minuakaan ei juuri harmita kun eilen ajoin illalla Rekolaan ja tänään olen ehkäpä sen takia ollut pipi.

Myy - 16:17, 18.4.2010 » Olette te kyllä sankareita.µ
Kyllä Pahus on ihan oikeassa noista paskakelikilsoista ;>

Monelle tuo reissu on kuitenkin eka pitempi ajo ja se on hyvälläkin kelillä aika hapokasta, saatika tuolla tuulella joka täällä puhaltaa.
Kyllähän sinne olisi voinut ilman meitä vässyköitäkin tänään lähteä, jos olisi ollut ajamattomia kilsoja. Tänään kuitenkin 10+ poolokilsaa.

Itse kävin Otaniemessä ottamassa flätin ja totesin että varakumi jäi himaan.

Mulle on jäänyt sellainen fiilis tästä reissusta, että kyseessä on ennemminkin retki, eikä niinkään succistelu-hampaat-irvessä-täysii-treenikilsat-kisa-kuntoajo.

Hyvä keli kivempi. Itse kävin toteamassa 45-16 -välin vähän liian pitkäksi lenkkivälitykseksi talven jälkeen.

Kiitti hatulle melontavinkinkistä. oli hauska koko perheen tapahtuma ja tuttujakin näkyi, kuten aarne itse. parit kuvat täällä.

markkuj - 17:13, 18.4.2010 » Joudut Jussi käyttään hillittömän kuntopiikin hyväksi vaikka kodin kevätsiivoukseen. Onneks valmistauduin ite vaan rasvaamalla ja putsaamalla ketjut. Se ei mee koskaan hukkaan. Lähtiskö joku korvaavana ohjelmana polkemaan Keskuspuiston kautta [b]Vantaankoskelle[/b] kattoon kuohuvaa koskea ja siellä pelleilyä (IceBreak 2010 jne...).
Kuten tnts:n kuvista näkyy, niin [b]Vanhankaupunginkoskella[/b] oli menoa. Toivottavasti Merkun viesti ei ole selitys sille, miksi niin vähän oli yksivaihteisia paikalla.

OT: tnts:llä aika maukkaita tilt-shiftejä kosken kuohuista; kalusto esiin…

pahus - 17:23, 18.4.2010 » Pistetäänkö, Myy, paskakelissä ajetut kilometrit riviin? ;)
Voitaan laittaa ainakin tän vuoden osalta :) Kurjalla kelillä lähteminen on helpompaa, jos on maksanut ittensä köyhäksi ko. tapahtumaan.
pahus - 17:33, 18.4.2010 » Pistetäänkö, Myy, paskakelissä ajetut kilometrit riviin? ;) Ei sitä ilmaiseksi jaksa itseään kiusata.
Siis häh, ajatteko myös talvella? ;)
HraMoss - 17:43, 18.4.2010 » OT: tnts:llä aika maukkaita tilt-shiftejä kosken kuohuista; kalusto esiin..
[easy like 1-2-3](http://artandmobile.com/tiltshift/) http://artandmobile.com/tiltshift/images/splash_s.jpg

Yritetään uudestaan ens sunnutaina. 25.4.
Speksit on samat kuin yllä eli lähtö Kiasmalta klo. 11
->Ensimmäinen pysähdys puotilan Esso?Shell? (joku vois varmistaa että mikä se on oikeesti. Sama mesta kuitenkin missä viime vuonna oltiin kanssa.)
->Porvooceen ainakin yhden tai kahden jäätelötauon kautta.
->Sieltä sitten takasin stadiin pohjoisempaa reittiä, kunhan kebaanit ja pizzat on navassa.

EDIT: Jos ei nytkään ole keliä niin sitten siirretään hamaan tulevaisuuteen. Kevät kireitä pukkaa varmaan itsekullekin ihan reilusti.

Kiitos.

Jaksaisikohan sille ensimmäiselle tankkaustauolle asti:)

Se huoltis on nykyisin abc ja pelkkä kylmäasema, että jos mielii suklaatia ja jäätelöä saada jo siinä vaiheessa, niin kannattanee katsastaa joku toinen paikka. Muutaman kilsan edempänä vaikkapa Vartioharjun (?) Teboili.

…no se missä tavattiin loppujengistä viimeksi ja kytätkin oli siellä… olisiko ollut tuo tebikka. Itse en pääse ensi sunnuntaina, mutta torvia löytyy kyllä.

^ Teboil Itäväylä?

http://www.teboilitavayla.com/docimages/kartta.gif