Hki-Bårgaux-Hki huhtikuu

Ei se tuo ollut, vaan ihan siinä itiksen kupeessa, mutta itäväylän eteläpuolella. Prisman ja kehänjatkeen välissä.

Nonni, minä ainakin lähden. Sunnuntai 11 Kiasmalta. Satakoon vettä perkele. Jinx!

Kyllä me tiedetään, että Kare ainakin lähtee vaikka väkisin ja luut poikki virniö
Muille tiedoksi, että halukkaat kokoontukoot 11 Kiasmalla ja siitä Porvooseen. Itse en pääse, mutta kyllä joku äänitorvi aina löytyy.

Moneltas letkan pitäis olla Porvoossa? Ehkä se on mainittu jo aikasemminkin, mutta en kyllä jaksa mobiilipäätelaitteella lähteä etsimään moista tietoa. Ajattelin jos täältä itäisestä provinssista saapuis myös paikalle. Tosin matkahan taitaa olla melko sama, että kai sitä samoihin aikoihin pitäis lähteä liikenteeseen.

Kai meininki edelleen on semilepposa matkavauhti että kaupunkipyörät lyhyillä tuumillakin nauttii matkasta?!?

Ainahan joku osa pelotonista innostuu ajamaan kilpaa kun Porvoo lähestyy mutta suurin osa ajaa rauhassa retkimeiningillä. Ilmoittaudun vetäjäksi paluumatkan vastatuuliin niin kaikki pääsee keskusteluvauhtia kotiin.

Aikaisempina vuosina on muuten aina käynyt niin että kaikki hukkaa toisensa kaupunkiin tullessa, siis nimenomaan täällä Helsingin päässä. Mun mielestä olis mukavampi mennä vaikka baariin. Mitäs sanotte?

Itse oon kanssa huomisenkin jumissa Kaapelilla. Mutta ei muutakuin hyvää retkeä vaan kaikille. JAPPISTA!!!

Kai se on sit pakko lähteä rankaisemaan itseään huomenna.

Mä voin tulla rankaisemaan Ekiä kanssa.

Sherpa - 18:31, 24.4.2010 » Itse oon kanssa huomisenkin jumissa Kaapelilla. Mutta ei muutakuin hyvää retkeä vaan kaikille. JAPPISTA!!!!!!
Ai saat olla.

Jos sitä ketjukirjettä oli nyt saatavilla niin Eki vois vaikka rangaista itseään lisää ja tuoda miulle yhden kipaleen?

Mä hoidin itseni täysin epäitsekäästi lötköletkakuntoon. huomenna. klo. 11.

keli näyttää hyvältä ja perhe on suostuvainen niin eiku messiin

Bon voyage.

Mennäänkös Itäväylää/Vanhaa Porvoon tietä Porvooseen? Mistäs muuten paluureitin olisi tarkoitus mennä?

edit: Nikkiläkö?

Nikkilä juu. Pakoillaan perinteisesti tuulta.

Eka!

Oli +/-120km siiiiiistiä. Hyvä retki.

Mittarin statsit:

Trip: 123,65 km
Riding time: 4:57:00
Average speed: 24,95 km/h
Maximum speed: 52,72 km/h
Flat tires: 2

Kuvat täällä. Kiitoksia kaikille, oli hauskaa.

http://lh5.ggpht.com/_GP7jRk_99g4/S9SCZwfpz1I/AAAAAAAAKpw/yRUPMP323so/s512/P1050994.JPG

http://lh5.ggpht.com/_GP7jRk_99g4/S9R_Kh_aJzI/AAAAAAAAKqY/TY_QiNQCFqI/s512/P1060008.JPG

Oli kyllä hauska retki. Vetäsin parisuhdeletkan samaa reittiä takaisin ja oltiin tasan kuudelta Ankkurissa kebulla. Pysähdyttiin kaksi kertaa ryystämään juomaa, mutta muuten kitkutettiin vastatuuleen ilman taukoja.

Mites tsadiin menijöitä saderintamat kiusas? Myötätuuleen polkiessa vähän yritti jossain välissä sataa mutta ei siinä hirveesti kastumaan onneks päässy. Ajoin ilmeisesti niin kovaa ettei sateet pysyny perässä :wink: